Ezt a részt saját felelősségre olvassátok, az egész 18+ tartalmú.
Chishiya szsz.
Este volt. Nem késő, de a Hold már fent ragyogott az égen. Miután elmentem a szobámba, rögtön az volt az első gondolatom, hogy lezuhanyzom, mostanában úgy sem ez volt a legfontosabb dolog.
Már nem volt rajtam póló, mikor valaki kopogott az ajtómon. Gyorsan felkaptam a pulcsimat, és kinyitottam a bejáratot. Y/n volt az.
- Szia. Hát te?- kérdeztem, ám láttam, hogy a lány figyelmét elterelte a félig meztelen felső testem.
- Öö.. Hello!- szólalt meg végül.- Gondoltam elmehetnénk együtt sétálni.
- Nem köszi, most kihagyom. De gyere be nyugodtan.- válaszoltam. Gondolom az imént történtekről akart beszélni, viszont nekem ehhez semmi kedvem nem volt, és szükségletét sem láttam.
Y/n szsz.
Uh! Úristen! Hogy nézhet ki valaki ennyire jól póló nélkül? Szinte lángoltam a vágytól, hogy megérintsem.
Ami a beinvitálást illeti, meglepett, nem hittem volna, hogy be fog hívni.
De szó nélkül bementem. Már nem is érdekelt a séta, csak Ő.- Van egy kis borod?- kérdeztem és leültem az ágya szélére.
- Van, de nincs kicsit túl késő hozzá?- szabadkozott.
- Nem, ahhoz sosincs túl késő.- nevettem fel.
Kitöltött nekem egy kicsit, majd utána magának is. (?)
Chishiya szsz.
Na ez minden volt, csak nem az amire számítottam! Én inni? Ráadásul egy lány előtt? Ez már fura volt.
Idegesen kortyoltam egyet a borból.
Olyan közel ültünk egymáshoz, hogyha kicsit odébb raktam volna a kezem, az már a lány combja lett volna.
Ám most ő kezdeményezett.
Közelebb hajolt hozzám, de annyira, hogy már éreztem a leheletét.
Mélyen a szemébe néztem, de nem tudtam kibírni: megcsókoltam.Én váltam el tőle először, ugyanis megijedtem saját magamtól.
A dolgok kezdtek elfajulni. Ezután csak gyorsan felugrottam, és közöltem y/n-nel hogy elmegyek zuhanyozni.- Most ha nem baj, elmegyek inkább zuhanyozni.- nem szólt semmit, csak bólintott és odament az ajtóhoz.
Y/n szsz.
Nahát ezt most mire véljem?! Megcsókolt. Ő! Ha most megint a "semmit nem jelent" irányba halad, akkor inkább elmegyek.
Ez fura volt, de azért meg kell mondjam, hogy nagyon jó volt a csókja. Hallottam, ahogy becsukja a fürdő ajtót. Rátettem a kezem a kijárat kilincsére, de nem nyomtam le.
Megfordultam és a fürdőszoba ajtajához mentem és mondhatni berontottam.
Már felső nem volt rajta, de nadrág még igen. Arca meglepettnek tűnt, de nem elutasítónak.
Odamentem hozzá és minden erőmmel csókolni kezdtem. Immár nyelvvel, amit még erősebben viszonzott is. Nagyon fura volt a pillanat. Nem hittem volna, hogy még egyszer is ilyen közel enged magához. De most megtörtént. Ott álltunk egy fürdőszobában, csókolózva.
Testem rásimult az övére és ez kellemes, bizsergő érzéssel töltött el. Finoman mondva is, nagyon vágytam rá. Érezni akartam őt magamban. Már egy ideje csókolóztunk, amikor is letért a nyakamhoz. Olyan erősen szívta néhol a nyakamat, hogy fel kellett nyögnöm. De nem kell panaszkodnom, mert valami eszméletlenül jól csinálta.
YOU ARE READING
Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️
FanfictionNem tudok ide mit írni, elkezdtem valamit, amit lehetőleg be is fejezek.✨