Végül úgy döntöttünk, hogy megkeressük a többieket.
Hamar sikerült ezt végbe vinni, mivel az én szobámban voltak.- Oh végre, nem találtunk titeket.- csapott az asztalra Kuina.
- Hol voltatok? Fél órája keresünk!- kérdezte Arisu.
Nem tudom mit mondjak, mert nem lehet azt, hogy a női vécében.
- Én automatát kerestem.- mondta Chishiya. Szuper, de nekem is ki kéne valamit találnom.
- A mosdóban voltam, utána telefonáltam.- közöltem velük én is a kifogásomat.
- Mondjátok már, hogy mi a francért hívtatok ide, mert mennék vissza.- szólított fel minket Niragi.
Usagi csendben ült Arisu mellett, még mindig nem tudta, hogy mi történt.
- Tudjátok mi történt?- tette fel a kérdést Kuina.
- A tűzijáték egy bomba volt, és sok ember kómába esett, tehát átkerült Határországba. - magyarázta Chishiya.
- Mi van azokkal, akik meghaltak? Mármint Hatarorszagban?- kérdezte szomorúan Kuina.
- Hát azok... Meghaltak.- nyeltem egyet.
- A lényeg, hogy vége van.- állt fel Arisu az egyik ágyról.
- Végre.- tettem hozzá.
- Ennyi?! Ezért kellett több mint fél órát várnom?- emelte fel a hangját Niragi, mert senki nem beszélt tovább.
Most sem kapott választ. Szó nélkül kiment a szobából.Egy hét múlva engedtek haza a kórházból, már csak én maradtam egyedül. Egy mankóval is tudtam már járni. Végre elhagytam a helyet, majd elindultam haza.
Az ajtónk előtt megálltam, majd kopogásra késztettem kezeimet.
Kopp- kopp. Az ajtó hamarosan kinyílt, apa nyitotta ki.- Szia.- köszöntött egy cigivel a szájában.
- Szia.- mentem el mellette, be a házba.
- Sikerült felébredned.- rázta meg a fejét.
- Úgy tűnik.- csuktam be magam mögött a szobám ajtaját.
Lefeküdtem hasra az ágyamra, majd elővettem a telefonomat.
Jött egy üzenetem. Ismeretlen szám.
Össz-vissz egy joker kártya képe állt a megnyitott üzenetben.
Ki a franc szórakozik velem?Lementettem a képet, majd beküldtem a csoportba, amit még a kórházban csináltunk.
- Ki a franc szórakozik velem?- küldtem el a képet.
- Nekem is jött egy.- kaptam hamar választ Kuinatol.
- Én is kaptam, postán.- csatlakozott be Arisu is.
- Szintén.- jött meg a 3. válasz is, Chishiyától.
- Niragi!- küldtem be az újabb üzit.
- Nyugodj le, én is kaptam.- válaszolt.
- Mit csináljunk?- kérdezte Arisu. Usagi mellettem van, és azt mondja neki is jött üzenet.
- Várunk.- írta Chishiya.
- Várjon a picsa, én válaszolok üzenetben a számnak.- jött az újabb levél, Niragitol.
SZIASZTOK!!!!
Köszönöm szépen a sok támogatást, el sem hittem volna, hogy több mint 600 megtekintése lesz a konyvemnek. Eszméletlenül hálás vagyok nektek!!!
A könyvnek ezzel a fejezettel vége is van, ha kijön az újabb évad, akkor ez is folytatásra kerül.Arra gondoltam, hogy írok egy Niragis könyvet is, ha van rá igény.
A történet ugyanez ( Alice in Borderland) lenne, csak annyi, hogy nem a legelejétől kezdődne, és más helyzetből íródna. Ha szeretnétek, akkor jelezzetek nekem itt, vagy privátban.Köszönöm mégegyszer, puszii💋
ESTÁS LEYENDO
Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️
FanficNem tudok ide mit írni, elkezdtem valamit, amit lehetőleg be is fejezek.✨