10.

97 5 0
                                    

Kuina elment játszani. Aggódok érte.
Nem tudnám elveszíteni, túlságosan is kedvelem. Most játszott, de nem tudtam meggyőzni, hogy ne menjen. Elvileg érzi, hogy most megszerzi az utolsó lapot.

Este nyolckor sem tért vissza, ami után próbáltam tartani a hidegvérem, de ezt még gyakorolnom kell.

Lent várakoztam a kocsibeállónál, amikor végre megjelent egy fekete autó.
Megállt pár méterre mellettem, és Niragi szállt ki belőle. Nem most játszott? Rosszalló pillantásokat vetett rám, de megjelent Kuina.

- Menjünk fel.- mondta köszönés nélkül, és szaporodó léptekkel indultunk a szobájába.

- Azt hittem meghaltál.- mondtam közömbös arccal.

- Áh, értem. Gyakorlod, hogy hogyan válj Chishiyava.- mosolygott.

- Nem. Tényleg nem érdekel, hogy meghalsz-e.- nem túl jó dolog hazudni.

- Igen, igen. Pont ezért láttam félelmet a szemedben, miután 3 Óra múlva tértünk vissza.

- Hogyhogy Niragi is ment?- tereltem már megint.

- Ő akart vezetni, de inkább Aguni is beült mellé, mielőtt még meghalunk.- mondta.

- Mit csináljak vele?- kérdeztem.- Már.. nem... Érted- de nem értette... Nem.... Tetszik.- nyögtem ki hosszú gondolkodás után.

- Szakíts vele.- tanácsolta.

- Egyáltalán jártunk? Szakíthatok vele?- gondolkodtam.

- Ne félj már, ha neked rossz ez, akkor vess véget neki.- simogatta meg a vállam.

- Igazad van.- jelentettem ki, és a folyosón kezdtem el futni Niragit keresve.

Hosszas keresgélés után megtaláltam, amikor több harcossal volt.
Bátran odaálltam elé, és elkértem pár szóra.

- Ajánlom, hogy fontos legyen, mert megszakítottál valamit.- utalt az előbbi beszélgetésére utalva.

Nem tudtam hirtelen mit mondani.

- Én.. már... - kezdtem, érdeklődő pillantással figyelt.

- Na jó, légy szíves hagyj békén!- emeltem fel a hangom, amire meglepődést láttam az arcán.

- Most te szakítasz velem?!- fogta fel úgy 10 mp után.

- Nem is jártunk!-

Folytogatni kezdett, de szerencsére megjelent a Kalapos.

- Niragi, mit csinálsz?!- jött oda mellénk.

Az említett elengedte a nyakam, és a Kalaposra nézett.

- Hagyd békén y/n-t.- jelentette ki.- Minden tiszta? Akkor gyere.- húzott el

- Köszönöm.- kötelességnek éreztem megköszönni, bár nem bántam volna, ha Niragi teszi meg helyettem a gyilkolást.

- Mi volt a baj?- kérdezte

- Semmi. Tényleg.- győztem meg, aztán elváltak útjaink.

Visszamentem Kuinahoz, aki 40 perce ugyanott ült.

- Mi tartott eddig?- nézett rám.

Elmeséltem mindent, néha meglepett, olykor büszke tekintetet vágott.

- Hát y/n, annyit tudok mondani, hogy vigyázz magadra.- paskolta meg a vállam, Niragira utalva.

- Mennem kell, elég fáradt vagyok.- ásítottam.

- Jó éjszakát.- ölelt meg, majd elmentem.

Kuina szempont

Y/n kiment a szobámból, és amikor megbizonyosodtam róla,hogy elment, és nem hall, én is kimentem.

Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️Where stories live. Discover now