3.

131 6 0
                                    

Még mindig élek. Most megyek játszani. Elég volt. Ha sikerül, sikerül, ha nem, nem. Nincsen célja az életemnek. Ma már játszottam, és a halál szélén is jártam. De valaki megmentett. Ha a következő játékot is túlélem, akkor nem tehetek több ilyet.

A játékaréna egy bérházban volt, ahogy láttam. Túl léptem a lézeres határt és további emberekkel találtam szembe magamat. Arisu? Karube? Ismertem fel a két alakot.

- Arisu, Karube?- sétáltam oda hozzájuk. Jajj, ne. Mi lesz, ha megint Kőr játékot fogunk játszani.

- y/n! Azt hittük meghaltál.- mondta nagyon kedvesen az utóbbi.

- hány játékot játszottál eddig?- kérdezte Arisu

Én erre nem válaszoltam, csak előhúztam a zsebemből a két kártyát.

- Tehát nélkülünk egyet

- Igen. De borzalmas volt. Egymás után nincs több Kőr játék, ugye?- nagyon félek, azt hittem egyedül leszek, de csak miután bejöttem, utána láttam meg őket.

Nem tudta a választ.

Körbenéztem, hányan lehetünk. Elég sokan voltunk, mindenkin izgatott/inkább rettegő arckifejezés ült.
Kivéve egy ember. Nyugodtan állt a sarokban, full fehérbe öltözve, és töltött valamit. Találkozott a szemünk, de rögtön elkapta, mikor rám nézett.

Hogy lehet ennyire nyugodt?!

Chishiya szemszöge

Eppen a sokkolómat töltöttem,mikor találkozott a szemem egy lánnyal. Nem, azzal a lánnyal, akit újra elesztettem a kórházban. Nem tudtam, hogy végül túlélte-e, de akkor úgy látszik igen.

Y/N szemszög

Megszólalt a hang. Rettegek már ettől a nőtől.

A regisztráció lezárult, játékosok száma: 13.
Játék neve: fogócska
Nehézségi szint: Pikk 5
Feladat: El kell bújni a fogó elől, és megtalálni az időzített bombát, majd hatástalanítani 20 percen belül. Haladék időt kapnak az elhelyezkedésre.

- Pikk 5?- néztem Arisuekra, de egy férfitől kaptam választ

- Erőnléti játék.- majd kisétált a szobából, ki a folyosóra.

- Y/N, nem szívesen mondom, de szerintem váljunk ketté. Úgy nehezebb elkapni.- javasolta Arisu

- Rendben, akkor ti menjetek együtt - mutattam Karubere

- Segítünk egymásnak.- mondta Karube, és kisétáltak ők is Arisuval.

Felmegyek a legfelső szintre, onnan belátni az egész bérházat.

Az elhelyezkedési idő letelt, a fogó elindult. Tudnám honnan..

Felértem a legtetejére, ahol nem egyedül voltam.

Ott volt a fehér pulcsis nyugodt gyerek.

- Azt hittem egyedül leszek.- mondtam neki

- Én is.- továbbra is lefelé nézett, a fogót figyelte. Akin ráadásul egy ló maszk volt.

- Biztos van fegyvere.- jelentettem ki, mire elhangzott egy puska lövés.

Nem válaszolt. Csak bámulta az embereket.

Később Arisu felkiáltott valahonnan, hogy segítsünk egymásnak, elmondani merre van a fogó,aki csak két lyukon keresztül lát.

- Jó ötlet. Kár hogy senki nem fog segíteni.- szólt magabiztosan a szőke.

Ám a következő percben valaki kikiabált a folyosóról. A mellettem álló embernek nem változott az arckifejezése, ugyanolyan üresen nézett ki a fejéből.

- Ha nem baj, akkor én most megyek.-jelentettem ki, ám erre sem válaszolt, csak intett egyet.

Lecsúsztam két emeletet egy csövön, mire szembe találtam magam a fogóval. De észhez tértem, és lejjebb kezdtem csúszni. Majd kiabáltam a fogó helyzetéről. Mikor eggyel lejjebb voltam, mostmár Arisu állt előttem.

- y/n, kilőttem pár emeletet, a biztonsági zónát keresd ezen a szinten. Én megyek lejjebb.- közölte és már el is tűnt.

Hát jó. Rángattam az ajtókat, amikor kiabálást hallottam. A lány volt az. Az én szintemen van a fogó. Jajj ne!!

Futni eredtem, de onnan hallottam a lövéseket. Megfordultam, erre majdnem neki szaladtam Karubenek.

- Itt van a fogó, nem hallottad?- kiabáltam rá. Talán túl hangosan is.
A következő pillanatban feltűnt Karube mögött a fogó, és futni kezdtünk. Viszont eltalálta őt. Mire összeesett.

- Karube! Gyere menjünk biztonságos helyre, itt nem maradhatsz.- javasoltam

Arisu kiabálni kezdett, hogy merre van a biztonsági zóna, és a fogó máris futni kezdett.

Karubenek sikerült felállnia, rám támaszkodott, és elindultunk arra az emeletre, amit előbb hallottunk.

Felértünk, de akkor már bent volt Arisu, két fogó, és a fehér pulcsis is.

- Jajj ne! Karube oda tudsz menni?- pillantottam egy biztonságosnak tűnő helyre.

A válasza igen, én meg már bent is voltam.

Arisu egyszerre két fogóval harcolt a szőke meg be-be nézett, de egyfolytában lőttek, így nem volt sok esély hogy bejutunk.

Sikerült két lövés között bemenni, a fehér pulcsis meg lesokkolta a lovat.

De alig tartott 10 mp-ig, utána újra talpra állt. Kezdett vészesen fogyni a drága időnk, és már beletörődtem a halálba, de megjelent a lány, és Arisuval együtt leallitottak a bombát. 1 mp maradt.

A lofejuek abba hagyták a lövöldözést, az egyik le is vette a maszkot.

Gratulálunk, játék teljesítve.

A szőke elhúzott, mi meg ott maradtunk a földön ülve.

Egyszercsak a fogókon felrobbant egy nyakörv, ennek eredményeként a fehér falat piros vérfoltok díszítették.

Arisu kétségbe esett, mert megölt egy embert, mi megnyugtattuk, hogy muszáj volt.

- Figyelj, tudom hogy most le vagy sokkolva, de Karubet oldalon lőtték.- magyaráztam a helyzetet Arisunak.

Erre felpattant, és ki sietett a folyosóra.

- Karube! Jól vagy?- aggódott Arisu

- Meg vagyok. Ti?- cikázott a tekintete közöttünk.

- Jól vagyunk azon kívül,hogy Arisut lesokkolta a helyzet, hogy meghalt előtte egy ember.- mondtam.

- Hé y/n! - nézett rám idegesen Arisu.

- Ez van. Kell még segítség? Vagy megoldjátok?- céloztam Karube oldalára.

- Megoldjuk. Y/N találkozzunk még!- szólt Karube

- Fogunk, ne aggódj.- mosolyogtam és elmentem.

Túléltem a játékot. Kaptam egy pikk 5os kártyát. Még meg se sérültem. Mi ez, ha nem egy jel? Tovább kell élnem. De egyedül. Simán teljesítem a játékokat, ha nem lennének ott a barátaim.

Kerestem egy helyet, majd elaludtam.

Fehér fény |Chishiya & Reader| (18+)✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora