Ertesi gün, yüzü gülerek uykusundan uyandı. Başucundaki saat sabahın sekizini gösteriyordu. Yatağından kalktı, halı kaplı odasından kapısına doğru yürüdü. Kapıyı açtıktan sonra, parke zeminde yürümeye başladı tuvaletin kapısına yaklaştığında yan gözle kızın yattığı odaya baktı. Yarı çıplak halde, yatağıyla sevişir gibi uyuyan dişi onu canlandırsa da önceki gün düşündüğü şeyler tekrar aklına geldi. Aldırış etmedi ve kocaman banyoya girdi.
Jakuziyi sıcak suyla doldurmaya başladı. Suyun şırıltısı eşliğinde üzerindekileri çıkarıp kendisini suya bıraktı. Rahatlık hissi, lüks yaşam onu büyüsüyle etkiliyordu. Jakuzinin stres alan fokurdaması ise bambaşka dünyalara götürüyordu. Suların dalgalanmasını izliyor, çocuklar gibi oyun oynuyordu. Adım sesleri duydu, irkildi küvetten çıktı kapıya doğru yöneldi. Kapıyı kilitlediğinden emin değildi, kapının kolundan ses geldiğinde kapıyı kilitlemeyi unuttuğunu fark etti. Kapı açıldı ve göz göze geldiler. Kız uyanmıştı Tekin'in çıplak vücudu onu hızlı bir şekilde ayıltmıştı.
- Kapıyı çalsana be!
- Kilit denilen bir şey var değil mi?
Bulduğu havluyla örtündü taksici kız söylene söylene banyoyu terk etti. Bu sefer kapıyı kilitledi ve keyfine kaldığı yerden devam etti ama karşı tarafta ise durum farklıydı. Uyku sersemliği ile gördüğü vücut karşısında etkilenmiş tüyleri diken diken olmuştu. Bir erkek tarafından kadınlık dürtüleri uyarılmıştı bu bir ilkti. Bedeninde hassaslık hissetmeye başladı, kafasından değişik fanteziler geçiyordu. Onunla seviştiğini hayal ediyordu ister istemez, bu hayaller sonucunda ise tüm vücudunu karıncalar basıyordu. Saçmalama dedi, ama tutkular yoğunlaştı. Kapısını kilitleyip yatağına uzandı, düşündüğü tek şey ise Tekin'in bulunduğu Jakuziye girip onu baştan çıkarıp çılgıncasına becerilmekti. Becerilmek? Daha önce hiç tatmadığı tadamadığı bir dürtü ellerini kontrolsüzde bedeninde gezdirmeye başladı. Kafasında deli düşüncelerle birlikte her el darbesinde huylanmaya başlamıştı. Gözlerini kapattı, yorganına sarıldı eli artık tehlikeli bölgelere doğru gidiyordu. Merkeze yaklaştığında ise, kadın olduğunu hatırlamaya başladı. O bir kadındı ne olursa olsun, kendisini okşamaya devam etti. Kafasında ise, es kaza gördüğü erkeklik vardı. Devam etti, nefesi hızlanmaya başladıkça göğüs uçları sertleşmeye başladı. Okşadı durmadan okşadı bırakmak istemiyordu tüm bedeni orgazm olmak için can atıyordu. Hızlandı, nefesi yerini inlemelere bırakınca yorganına biraz daha sıkı sarıldı, kendisinden geçmeye başladı etrafı unuttu, nerede olduğunu unuttu, zaman kavramı durmaya başlamıştı. Zirveye çıktı ve kısık iniltiler şekilde zirveden aşağıya atladı. Okşamalar yavaşlamış, güzel bir yemekten sonra içilen keyif sigarası gibiydi. Rahatlık ve huzurla enerjisini tükettikten sonra pelte gibi yatağa gömüldü. Siyah damarları tekrar eski rengine döndü. İç çamaşırının ıslaklığının soğukluğu kadınlığına değince tekrar irkildi suratındaki afacan kız ifadesiyle gözlerini kapattı. Kendisini bedeninin rahatlamasına bıraktı, beyni yerine geldikten sonra hafifçe kendisinden utanmaya başladı. İlk defa kendisini rahatlatmıştı. Düşüncelerini koridordan gelen kapı sesi bozdu. Taksicinin banyo keyfi bitmişti onun kaslı omuzlarını tekrar görebilmek için, kapısına yöneldi. Adım seslerini dinledi gizlice arkasından onu izlemek için adamın uzaklaşmasını bekledi. An gelince sessizce kapıyı açtı, Tekin habersiz beline havlu sarılı biçimde ıslık çala çala yürüyordu. Birden durdu ve arkasını döndü.
- Beni mi izliyorsun?
Şiddetle kapıyı tekrar kapattı. Tekin söylene söylene odasına geri döndü. Yirmi dakika sonra, şeytan odadan çıktı ve banyonun yolunu tuttu. Tekin ise çoktan giyinmiş salonda keyif yapıyordu. Nil' de hazırlandıktan sonra, salonun yolunu tuttu. Kanepede oturmuş televizyon karşısında yaptığı jambonlu tostları midesine indiren adamı görünce, tekrar heyecanlandığını hissetti. Ama bu sefer kendisini tutmayı başardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koynumdaki Şeytan
AdventureBasit görünen gizemli bir taksici bir gece ansızın binen değişik müşteri, avlar ve avcılar. Türkiye'den Japonya'ya uzanan bir serüven...