Kırık dökük bir kanepede uzanırken buldu kendisini, gözlerini açtığında ise tavanın oldukça yüksekte ve eski tarz süslü oymalar bulunduğunu fark etti. Yattığı yerden doğrulunca, omzundaki sargıyı kavradı. Ayağa kalkmayı denedi, uyuşuk bedeni gürültüyle yere yığıldığında, kızın hafif çekik gözlü kendinden emin, bakışını gördü. Güç kokan bakışa kendisini kaptırdığında ise, onun dediklerini anlamaya çalışıyordu. Kızın arkasından, kısa boylu gözlüklü, deli ifadeli bir herif belirdi. Çekik gözlü ve gözlüklü, Korayı yerden kaldırıp güçlükle dandik kanepeye oturtturdu. Bilinci yerine geldiğinde, geçen gece yaşadığı olaylar aklını kurcalamaya başladı. Gözlüklü kızla adamı baş başa bırakarak mutfakta yarım bıraktığı, çorbayı pişirmeye devam etti.
Taksici oturduktan sonra, adamları öldüren kız sağ taraftaki odanın kapısını açtı, içeriden bir poşet alarak tekrar döküntü salona geri döndü.
- Bu senin yeni kimliğin, ehliyetin, diploman, pasaportun hatta vizen bile var.
Taksici yavaşça kendisine geliyordu. Bu karı kimdi? Hayatını bok etmiş, şimdi ise ona yeni hayat veriyordu. Sorgulayacaktı dermanı yoktu. Kız devam etti.
- Arkadaşım o gördüğün gözlüklü, işinde usta bir kalpazan bunları senin için hazırladı.
Sinirlerinin bünyesini ısıttığını hissetti. Bir gecede her şey tepe taklak olmuştu.
Artık hayatın tehlikede o herifler senide bulmak isteyecek. Eski ismine ait ne varsa
hepsini yok ettik artık ölü birisin.
Ölmeden mezara koyulmuştu. Devletin sistemine gizlice sızılmış, ona ait ne varsa hepsi yok edilmişti. Kendisine geldiğinde sinir tepesine vurmuştu.
- Çekik gözlü kaltak sen kimsin söyle!
Kız, bu tepki karşısında soğukkanlılığını korumuştu.
Kendi soyunu, babasını anlatmak istemiyordu yüzeysel bilgi vermeyi tercih etti.
- Dün gece ilk başta seni hastaneye
götürecektim, eline verdiğim kağıtta numaram yazıyordu. Sonra arabada baygınlık geçirdin, yolda giderken o heriflerin seni hastanede bulabileceğini fark ettim ve seni arkadaşımın evine getirdim burada güvendesin.
Koray sorusuna cevap alamamıştı.
Sen kimsin dedim. Bize ne oldu demedim.
Kız derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
- Adım Nil.
- O herifler senden ne istiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koynumdaki Şeytan
AventuraBasit görünen gizemli bir taksici bir gece ansızın binen değişik müşteri, avlar ve avcılar. Türkiye'den Japonya'ya uzanan bir serüven...