"děkuju" usmál se. "Máš to ako celú pieseň" ptala jsem se. "no jak se to řekne , mám ale chybí mi jedna sloka" vysvětlil. do pokoje vešel brunet který se představil jako Calin. "Petře máte dole jídlo" řekl a odešel. petr. zopakovala jsem si. krásné jméno. "počkej tady půjdu pro něj" já jen přikývla a petr opustil místnost. u postele ležela moje taška a tak jsem se zvedla a šla pro ní. dala jsem jí na postel a začala se v ní přehrabovat , mám to. vytáhla jsem svůj telefon a skontrolovala baterku. měla jsem dvacet tři procent a tak jsem si oddechla. tašku jsem dala zpátky na podlahu a s telefonem si vlezla do postele. zapla jsem ho a najela na kontakty. David. jediný můj kontakt. povzdechla jsem si při myšlence že jsem všechny vymazala ze svého života kvůli němu. bylo mi smutno. zpětně jsem nedokázala pochopit proč jsem byla tak zaslepená láskou a opustila všechny kteří při mně stáli. do pokoje vešel ted už známí kluk. petr. zopakovala jsem si. přisedl si ke mně na postel a vytáhl jídlo. " vím že je to neformální jíst na posteli ale tak co už" zasmál se a já s ním. "máš někoho jiného než davida?" ptal se. "Nie, nemám" sklopila jsem zrak k mím zjizveným nohám. "jak to" díval se na mě smutně. "Bola som zaslepená láskou. Zanechala som všetkých, ktorí stáli pri mne v minulosti." povzdechla jsem si. Petr přikývl a podal mi hůlky. já si je převzala a oba jsme se tiše dali do jídla. když jsme dojedli, odpadky jsem vyhodili a vrátili se do postel.
" tady máš ručník a kartáček si říkala že máš a když tam si cokoliv půjč z kopelny" podal mi ručník. "Ďakujem" petr se jen usmál o posadil se na kraj postele. Já si vzala kartáček a vydala se do koupelny. radši jsem se zamčela. stála jsem před zrcadlem a rozčesávala si mokré vlasy. pomalu jsem se na sebe nemohla ani podívat kvůli těm všem šrámům které mi david způsobil. vyšla jsem z koupelny a šla rovnou do pokoje petra , když jsem vešla dovnitř nebyl tam. věci jsem si položila na postel a do rukou jsem vzala telefon.Vieš, čo , ani sa nevracaj , a ver mi, zaplatíš za to. Jedného dňa ťa nájdem a dopadne to veľmi zle.
po dočtení jeho odpovědi se mi na kůži udělala husí kůže. mobil jsem si dala na nabíječku a šla jsem spát.
-Petr-
seděl jsem s klukama v kuchini a všichni jsme dávali dohromady naše části. kojo nám napsal pořadí , první jsme měli společnou sloku s calinem potom byl marek pak já potom společná sloka pak kojo pak já a nakonec znovu společná sloka. s calinem jsme dali dohromady tu sloku s tím že ještě potřebujeme aby nám kojo dal jeho sloky abychom to mohli dát nějak dohromady. nejmín dvě hodiny jsme seděli v kuchyni než jsme toho měli dost " hoši doděláme to zítra i s kojoem" prohlásil Calin a odešel. " no nic marku jdu taky" on je přikývl a já šel do mého pokoje. opatrně jsem otevřel a zjistil že andílek spí. v rychlosti jsem se převlékl a taky šel spát.
ČTEŠ
Slovak dream
FanfictionDívka si prochází těžkým rozchodem s jejím přítelem. Byla pár let v toxickém vztahu a když to všechno ukončila byla na tom hůř než kdy jindy než potkala jeho...