POV Liv.
15:56 vlucht naar birmingham
16:00 vlucht naar dublin
16:20 vlucht naar manchesterniet normaal dat we allemaal binnen een half uur in het vliegtuig zitten, en we moeten allemaal al om 15:15 boarden, dus beter kan gewoon niet, nooit geweten dat je ook van vliegvelden en regelingen kon houden... maar op dit moment, ja ik hou hier van!
'ehm ja... tot volgende week dan denk ik...' zegt louis tegen niall en liam die een ander vliegtuig in moeten op dit moment
'2 weken!' corrigeert liam louis
'ehm ja, tot dan!' roep ik er vrolijk tussendoor, iedereen geeft elkaar een knuffel en loopt naar zijn eigen vliegtuig.
eenmaal in het vliegtuig zoekt iedereen zijn eigen stoel op, happy loner deze vlucht... harry zit 2 rijen achter me en mijn moeder met daniel, phoebe en daisy zitten 2 rijen naar voren, daarvoor zitten fizzy en lottie en louis en zayn zitten een stuk verder naar achteren ook met zn 2e...
'hazz' probeer ik hem te bereiken, maak ik zit aan het raam en met mensen naast me en hij zit in het midden van de middenrij ook met mensen naast zich... hij reageert nog niet wanneer het gelul van die stewardessen begint, dus ik laat het even en probeer het straks nog wel even, ik doe mijn oortjes in en luister wat muziek en zak onderuit en kijk naar buiten en zie hoe we rustig beginnen met rijden en daarna zweven in de lucht.
'is het mogelijk om misschien met u te ruilen?' vraagt iemand naast me aan degene naast me en ik laat het aan me voorbij gaan hoe de man naast me zijn spullen pakt en ruilt met iemand anders
'hi sweet!' nu kijk ik pas op en zie ik harry naast me komen zitten
'harry!' zeg ik verbaasd
'je had niks door?'
'ik liet het aan me voorbij gaan... sorry!' grinnik ik en zak onderuit tegen harry aan voor een vlucht van zn 13 uur...
na een aantal films, heel veel geslapen te hebben en wat gegeten en gekletst te hebben met harry wordt er eindelijk omgeroepen dat we gaan landen dus onze riemen vast moeten maken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
'tot ons spijt is er helaas een probleem met de bagage en duurt het allemaal nog even voordat de bagageband gaat rollen!' wordt er omgeroepen en iedereen slaakt een zucht alleen phoebe en daisy begrijpen er volgens mij niet zoveel van.
'kom!' zeg ik tegen phoebe en daisy en zak neer op de grond en ze halen hun rugzakjes van hun ruggen af en ik pak mijn tekenboek en potloden en begin samen met daisy en phoebe te tekenen en wachten tot de band begint te rollen en de koffers eraan komen, ondertussen heb ik door dat mam en louis een foto van ons maakt.
'daar!' zegt harry en ik zie een van mijn koffers de band op komen
'finaly!' grinnik ik en trek mijn koffer van de band af en wacht op de andere 'harry is die niet van jou?' en ook ik wijs naar een koffer
'thanks!' zegt hij en hij pakt ook een van zijn 2 koffersna een hele tijd heeft iedereen zijn koffers en lopen we naar buiten, ik geef zayn een knuffel en loop daarna naar harry
'ik ga je missen!' zegt hij en trekt me in een knuffel
'ik jou ook!'
'we zien elkaar snel! en het is maar iets meer dan een urur rijden naar elkaar!'
'dat is waar! ik moet gaan sorry! ik zie je snel!'
'tot snel!' we geven elkaar een zoen en ik loop daarna gauw naar het busje die voor ons klaarstaat die ons naar huis rijdt, de koffers gaan allemaal in de auto en ik kruip op de achterste bank
JE LEEST
Wait?! Wacht?! WAT?! (Dutch 1D fanfic)
FanfictionHi ik ben Liv, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in amsterdam samen met mijn 3 broers, zusje en mijn ouders. Mijn zusje is helemaal fan van one direction, ik HAAT ze, echt waar... Te verwende kregen, te veel fame dus veel te veel veranderd. Wat ook heel v...