Hoofdstuk 45. Happy New Year.

2.4K 76 1
                                    

POV Liv.

Na het eten trekt iedereen zich een tijdje terug, ik hang op mijn bed met mijn script en jayden met speeltjes, de andere meiden hebben of een leesboek, tijdschrift, studieboek en hangen ook op bed, niall ging wat klooien op zijn gitaar, en de anderen deden ook niet zoveel.

'Wie gaat eerst?' Vraagt lou wanneer het 9:00 is, nog 3 uurtjes voordat het vuurwerk losbarst.
'Uhm ik!' Zeg ik en ze doet mijn make-up vrij naturel maar enorm mooi, haren in een lage staart waardoor het over mijn rechterschouder valt, ze krult het lichtjes en zegt dat het daarna klaar is, ik pak mijn jurkje en een dikke maillot en doe het aan, wat armbandjes erbij, klein kettinkje die ik van harry heb gekregen.
'Ongelooflijk liv.' Mompelt perrie, en ze staart me enorm aan
'Thanj you, ik ben enorm benieuwd naar jullie.'
'Dat wordt niks beter dan dat van jou.'
'Please niet zo overdrijven'
'Hoezo niet? Je bent zoveel geweldiger dan dat ik ben.'
'Dat is niet waar en nu stoppen we!' Zeg ik, ze wil nog wat zeggen 'sst.'
'Je bent echt een moeder.' Ik schiet in de lach
'Shut up!' Mompel ik en ik pak jayden op en loop naar de kamer van harry waar ik hem in bed leg, half 10, ach, dan slaapt hij waarschijnlijk morgen wat langer door, heeft harry ook zijn nachtrust.

'nog ander half uur.' zucht ik en ik zak neer op de bank 'weet je dat je in nederland geweldige oudejaarsavondprogramma's hebt.'

'kunnen we dat niet kijken dan?'

'is goed, maar dan hebben we ondertiteling nodig.' grinnik ik en ze knikken

'kunnen we best regelen.' zayn pakt zijn laptop en ik zoek de liveuitzendingen op en we kijken uit eindelijk cabaret van een cabaretier, ha-ha, logisch.

'10-9-8-7-' klinkt er op de tv

'het is hier 11 uur.' grinnik ik

'we kijken live tv, dus daar is het 12 uur.'

wanneer het hier dan ook een aantal minuten voor 12 is, wordt de champagne gepakt, ik heb gezorgd voor oliebollen, ik ben toch een beetje nederlands, vuurwerk staat klaar, hier in engeland mag je alleen vuurwerk afsteken op grond dat van jezelf is, ruimte zat hier.

'10-9-8-7-6-5-4-3-2-1!!!! GELUKKIG NIEUWJAAAAR!!!' roepen we allemaal en happy new year start op de tv

na een tijdje vuurwerk gezien te hebben besluit ik even bij jayden te gaan kijken, hopend dat hij slaapt, inderdaad, hij ligt vredig te slapen, ik sluit de ramen, best lullig als hij zo meteen wakker wordt van een knal of zo, ik laat hem liever slapen.

's avonds, naja 's nachts, rond 2:30 liggen we eindelijk in bed, zonder make-up en wel, niet veel later val ik in slaap.



het spijt me, het heeft even geduurd, maar ik heb weinig inspiratie, en op dit moment is het schrijven van mijn andere boek wel echt heel erg leuk! het spijt me, en geef me ideeën, help me!!! XX





Wait?! Wacht?! WAT?! (Dutch 1D fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu