Hoofdstuk 72. 1D-HOUSE

1.5K 59 5
                                    

POV Liv.

'hallo?' hoor ik beneden en ik kijk harry vragend aan

'er was toch niemand beneden.' ik schud mijn hoofd

'ik ben als laatste naar boven gegaan.' zeg ik zacht, do en jayden slapen al namelijk 'ik ga wel even kijken, wanneer het een inbreker zal zijn zou die niet gillen.' grinnik ik en hij knikt en ik sta op, schiet een broek aan en loop naar beneden waar het pikkedonker is, ik knip een lamp aan en zie een meisje staan met koffer en al, maar ze heeft haar jas nog aan en een dikke sjaal om en ik kan niet zo goed zien wie het nu eigenlijk is.

'hey.' zegt ze en nu herken ik haar stem

'hey el!' ik spring van de laatste 3 treden af van de trap en geef haar een knuffel

'je wachtte kei lang.' grinnikt ze

'sorry, ik herkende je niet zo, maar uhm wat doe je hier?' wow wat een subtiele vraag...

'ik was alleen met nieuw jaar, en omdat ik wist dat jullie hier met z'n alle zouden zijn, dacht ik dat ik mijn ex-schoonzusje weer eens zou kunnen opzoeken.' ik schiet in de lach

'kom op, iedereen is al boven, slaap maar in de logeerkamer.' grinnik ik en samen lopen we weer naar boven waar ik haar de logeerkamer laat zien en ik loop zelf terug naar mijn kamer waar harry recht op in bed op me wacht

'wie was dat?'

'eleanor, ze ligt op de logeerkamer.'

'wat doet zij nou hier?'

'geen idee, ze had het erover dat ze alleen was met oudejaarsdag, en dat ze daarom hiernaartoe kwam.'

'hebben eleanor en briana niks met elkaar te maken?' vraagt harry

'I don't know, maar ik wil graag gaan slapen als je het niet erg vind, ik ben gebroken.'
'is alles wel oke met jou? je bent vaak duizelig, misselijk en moe, wat is er?'
'geen idee, maar ik ben moe en daarom heb ik hier geen zin in.' hij knikt, drukt een kus op mijn lippen en we gaan beide liggen en doen pogingen om te gaan slapen, na een aantal minuten hoor ik harry naast me regelmatig ademen, ik heb nog geen een idee hoe ik in godsnaam ooit in slaap ga vallen, ik ben kapot moe, maar slapen doe ik dus niet...

ik heb een halve nacht liggen piekeren, harry had wel gelijk, duizelig, misselijk en moe is niet echt normaal, ik heb ook liggen denken van wat het dan eventueel zou kunnen zijn... zwanger? dat was nummer 1 waar ik aan dacht, maar hoe? hebben harry en ik de afgelopen weken seks gehad? uhm het antwoord is ja... het zou dus kunnen kindje nummer 3 dat er aankomt. ik verzwijg het nog even, ik wil het eerst zelf weten en ik ga dat dus vandaag ook zeker te weten komen.

'morning.' zeg ik wanneer ik beneden kom en iedereen al aan tafel zit voor het ontbijt waar ik snel bij schuif en daarna beginnen we met het ontbijt
'lekker geslapen?' vraagt perrie aan me en ik kijk haar vreemd aan

'redelijk, hoezo?'
'puur interesse.'

'ow.' mompel ik

'maar niet zo lekker dus?' ik schud mijn hoofd

'beetje liggen piekeren.' zeg ik eerlijk

'waarover.'

'dat doet er niet toe.' probeer ik

'als er wat is he, je weet me te vinden he?' ik knik 'top. eet smakelijk.' ik pak een bananen yoghurt en doe er wat rozijnen in en vul mijn mok met thee en zet hem voor me neer, ik kijk wat om me heen en zie eleanor en louis echt enorm dicht bij elkaar op de bank aan de andere kant van de tafel zitten, harry en ik zaten ook zo in het begin, maar als het ooit uit zou gaan, ga ik niet vanuit, maar dan zouden harry en ik nooit zo zitten, hoe goed we ook bevriend zijn, dat zou ik ten eerste niet doen wanneer harry een ander zou hebben en ten tweede niet voor mezelf en ten derde niet voor je kinderen ook al zullen ze er niet heel veel van meekrijgen, stiekem krijgen ze meer mee dan dat jij doorhebt.

ik kijk perrie met een schuin oog aan en ze begrijpt direct wat ik bedoel, ze slaakt een zucht en ik schiet in de lach

'wat gaan we doen vandaag?'

'geen idee, iemand nog plannen?' zeg ik en niemand reageert echt 'ik zou nog wel even naar het centrum willen.'

'meiden?' vraagt perrie

'gaan jullie maar samen, ik denk dat wij hier blijven.' zegt zayn en harry knikt

'dan ga ik me zo maar eens klaarmaken.' zeg ik

na het eten loop ik naar boven en hoor ik perrie achter me aankomen, ik loop onze kamer in en zoek wat warme kleding uit en kleed mezelf om, ik bind mijn haren in een nette maar makkelijke knot en doe wat make-up op waardoor ik een naturelle look heb, was mascara en lippenstift en ik ben klaar.

we lopen samen in de stad en shoppen erop los, ik heb nog steeds het idee om hier een zwangerschapstest te gaan kopen, maar dat dan zonder iemand, ook zonder perrie.

'uhm, pezz?' vraag ik half

'ja?'

'ik zou zo graag even alleen de drogist in willen, kan je hier zo even wachten?'

'ga je eindelijk een zwangerschapstest kopen?' ik knik haar geschrokken aan 'ja dus, kom.' zegt ze grinnikend

'ik wilde helemaal niet dat iemand het wist voordat ik het zelf wist.' sis ik en ik loop naar de balie van de winkel en vraag om een test, die ik krijg en daarna betaald en weer vertrek

'waarom zou je het voor je willen houden, je bent moe, misselijk en duizelig, hoeveel symptomen wil je nog hebben?'

'pezz, desnoods is het gewoon stom bij elkaar en ben ik helemaal niet zwanger.' ik doe mijn best om niet boos te worden.

na de middag shoppen lopen we terug naar de auto en komen we terug thuis waar we onze tassen in de gang neergooien en waar ik naar de wc ga om de test te doen.

ik loop de wc uit met de test in mijn hand, en ik pak mijn tassen en loop naar boven en gooi alles neer in de kamer en richt me daarna weer op de test, daar staat het...


20:11.


Wait?! Wacht?! WAT?! (Dutch 1D fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu