POV Liv.
'Wat had jij een verschrikkelijke scene.' Lacht de regisseur die naast me komt staan en me een glas champagne aangeeft.
'Verschrikkelijk.' Lach ik en proost met hem 'ik heb zo ongelooflijk hard gelachen.' grinnik ik.'s avonds hebben we nog een enorm gezellige avond en komt er best wel veen champagne aan de pas en pas laat lig ik in bed.
de volgende ochtend pak ik heel rustig mijn koffer in met rustige muziek en schrijf ik nog wat op een blog voor how about life waar ik eens in de maand wat op schrijf over het leven in dans en acteren.
wanneer ik volledig klaar ben pak ik mijn tas en koffer en loop ik naar beneden nadat ik mijn kamer gecheckt heb op of ik nog wat ben vergeten, ik ontbijt alleen, naja met skype en harry en daarna wordt het wachten op de rest totdat we naar het vliegveld in marseille rijden en daar op het vliegtuig stappen naar londen en ik daarna naar manchester.
'de bus staat klaar, we kunnen onze bagage in het ruim leggen en daarna stap je in de bus met je handbagage en zoek je een plekje!' horen we en we staan rustig op en lopen naar de bus toe waar we, zoals gezegd, onze bagage inladen en naar binnen gaan in de lekker warme bus, het is vroeg en nog best wel frisjes, een lekkere trui is zeker niet verkeerd!
'waar vlieg jij heen?'
'volgens mij vliegen we eerst toch met z'n alle naar londen, daarna vlieg ik naar manchester waarna ik nog iets meer dan een uur in de auto moet naar harry.'
'je gaat niet naar doncaster?'
'nee, ik ga naar holmes chapel, daar woont harry en is hij met jayden.'
'jayden is je zoontje toch?' ik knik
'ga jij naar huis?'
'jup, ik dacht dat we wel samen zouden kunnen rijden.'
'sorry, ik ga de andere kant op.' grinnik ik
'ach, we zullen elkaar toch nog wel zien?'
'zeker met de premiere.' grinnik ik en hij knikt, niet veel later zijn we bij het vliegveld waar we uitstappen en naar binnen gaan om ons in te checken en te wachten op het vliegveld met z'n alle.
de taxi stopt voor de deur van harry, ik betaal hem en bedank hem en stap daarna uit, hij pakt mijn bagage en ik bedank hem nogmaals en hij stapt weer in en rijdt weg, ik pak mijn sleutels en loop naar de deur die ik open en mijn spullen in de gang gooi, de woonkamer deur gaat open en jayden komt erdoor heen waggelen en ik vang hem op en zwier hem in de lucht en hij schiet in de lach en ik geef hem een knuffel
'gaat het goed?'
'na.' zegt hij half brabbelend en ik schiet in de lach en zet hem weer neer waarna hij weer weg waggelt. ik loop ook door de deur waar harry staat te wachten, we geven elkaar een stevige knuffel en geven elkaar een kus
'ik heb je gemist.' mompelt hij en hij geeft me weer een zoen.
'ik jou ook.' zucht ik en samen kijken we naar jayden die op de grond zit met een blokje te spelen, enkel een blokje, oneindig spelen met 1 blokje...
'zo schattig, hij zit ongeveer al 3 dagen met 1 blokje in zijn hand, vindt het super interessant.' grinnikt harry en ik grinnik
'het is zo'n schatje.' hij knikt
'heb je honger?'
'neu niet echt eigenlijk, ik heb met simon nog wat gegeten op manchester, dus neu.'
'wie is simon?' vraagt hij nieuwsgierig
'een tegenspeler waar ik het goed mee kan vinden.' zeg ik normaal 'hij woont op een half uurtje van doncaster af, dus elkaar zullen we nog wel eens zien.'
'ah.' zegt hij afwezig
'wat is er? ben je weer met die zoe?' floep ik eruit
'nee, tuurlijk niet.' roept hij uit
'oke oke, rustig.' zeg ik snel
'sorry.' mompelt hij binnensmonds
'wat is er harry?' vraag ik 'dit is niet normaal.''gewoon, moe, heb je gemist.'
'ik jou ook.' zucht ik en ik ga wat dichterbij zitten en kruip tegen hem aan en samen kijken we naar jayden die nog steeds met een blokje zit te spelen.
A/N. Hi guys, misschien hebben jullie het wel gemerkt dat ik best onregelmatig upload, de hoofdstukken iets kleiner zijn, dat komt omdat ik begonnen ben met school een weekje geleden, ik studeer nu en heb nu nog redelijk de tijd, dat houdt een keertje op waarschijnlijk, ik blijf hopelijk nog enorm veel schrijven, want ik houd er enorm van! <3!
EN! Omdat jullie zo awesome zijn met het stemmen en het lezen van dit boek, STA IK OP 11 IN DE FANFICTION RANKING, ik zet telkens in de beschrijving van het boek hoeveel het is wanneer ik omhoog ga, ik wil jullie enorm bedanken voor het stemmen en lezen tot nu toe! ga door! echt super vet, ik zit bijna te gillen op mijn stoel wanneer ik de nieuwe ranking zie! EN! ik heb de 11088 lezers gehaald waar ik echt enorm blij mee ben.
okay! volgende hoofdstuk komt er hopelijk snel aan, misschien vandaag al.
even een vraagje, kunnen jullie misschien helpen?
zou ik een tijdsprong maken? of zo laten en wat van de tour blijven beschrijven, maar dat vind ik persoonlijker wat lastiger omdat er dan niet echt meer iets in zit... een tijdsprong? hoeveel tijd? 1 jaar? 5 jaar? 10 jaar? help me! please!
THANK YOU!
JE LEEST
Wait?! Wacht?! WAT?! (Dutch 1D fanfic)
Fiksi PenggemarHi ik ben Liv, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in amsterdam samen met mijn 3 broers, zusje en mijn ouders. Mijn zusje is helemaal fan van one direction, ik HAAT ze, echt waar... Te verwende kregen, te veel fame dus veel te veel veranderd. Wat ook heel v...