10.19 ik weet niet of jullie de reacties van hoofdstuk 97 hebben gelezen, maar er is een meisje, renske, die ik gister volgens mij enorm blij heb gemaakt, ze had ooit een reactie met "jayden trouw met me" ofzo iets, en toen heb ik haar een berichtje gestuurd met of ze wat informatie wilde sturen over zichzelf zodat ze in dit boek terecht zou komen.
hiermee wil ik zeggen dat het dus zo mogelijk is, (en trouwens willen jullie een vervolg? ik zat eraan te denken om nog 1 hoofdstuk te doen en daarna eventueel een vervolg te willen schrijven, ik weet niet wat jullie willen, en als jullie dat willen moet je hier een berichtje achterlaten met wat je het beste idee vind, en daarna een berichtje sturen via prive als je in het boek wilt komen en met welke rol, het zou kunnen dat ik je dan in het vervolg stop als die rol, en misschien wel als een ander! reageer even, anders krijgen jullie misschien nog maar 1 hoofdstuk en daarna nemen we afscheid van Liv en Harry!)
XXXX L
POV Liv.
ik hoor de voordeur dicht vallen en iemand heel snel naar boven rennen, daarna gaat weer de voordeur open en iemand rent ook enorm snel naar boven, daarna hoor ik twee deuren hard dichtvallen. dit is niet helemaal goed, het is bijna vakantie, nog een weekje, dan moet je toch blij zijn?
ik loop rustig naar boven en loop bij do naar binnen en zie haar op haar bed liggen
'uhm hey.' zeg ik en ze geeft geen kik, ik zie haar tas in de hoek gegooid liggen en ik verbaas me toch een beetje, wat is dit 'do'tje?' vraag ik en ik ga op haar bed erbij zitten 'kijk me eens aan, wat is er aan de hand?' ze kijkt op en veegt gauw haar tranen weg
'niks.' zegt ze snel 'gewoon enorm moe.'
'het is bijna vakantie, nu eerst weekend.' zeg ik en ze knikt en begint weer te huilen 'weet je wat, ga even slapen en dan kom je zo een kop thee drinken oke?' ze knikt en ik trek haar deken omhoog waar ze onder kruipt, ik stop haar onder en sluit haar gordijnen waarna ik de kamer uitloop en naar de volgende kamer loop waar het pikkedonker is en suz regelmatig hoor ademen, die slaapt dus ook, het was vroeg vanmorgen en laat gisteravond...gisteravond was er een youtube bijeenkomst tussen allerlei youtubers en harry is na vlogmas doorgegaan met dagelijks vloggen, ik ben een eigen youtubekanaal gestart en maak iedere zondag een video, en vlog op momenten dat ik het leuk vind om te vloggen, dus daarom waren we gisteravond erg laat thuis, en vanmorgen was het gewoon tussen 6 en 7 dat iedereen op stond, dus ja, ik begrijp het wel dat ze enorm moe zijn.
niet veel later komt nathan ook thuis en ziet er ook doodmoe uit, harry was de enige die mocht uitslapen, de rest moest er gewoon vroeg uit...
'hey natnat.' zeg ik wanneer hij de keuken inkomt, hij kijkt enorm moe uit zijn ogen en lijkt alsof hij ieder moment in janken uit kan barsten 'knuffel?' ik open mijn armen en hij loopt er zo in en ik geef hem een dikke knuffel 'hoe was het op school?'
'mwa, moe, iedereen was moe.'
'moet jij niet eens wat gaan afspreken met wat vrienden ofzo?' hij schud zijn hoofd'neu, niet zo denk ik...'
'want?'
'geen behoefte aan.' zegt hij nuchter, daarna horen we weer de deur dichtvallen 'hey, is dat jayden?' vraagt nathan ineens en ik knik'denk het wel.' hij schiet naar de gang om, denk ik, gauw wat te vragen. daarna komen ze samen terug 'hey jayden.' ook hem geef ik een zoen in zijn haren 'wat drinken jongens?' vraag ik en jayden trekt direct de koelkast open en haalt er een fles cola uit, houdt het nathan ook voor en schenkt het daarna in, achja, het is weekend en bijna vakantie, ik pak zelf een grote mok thee en loop naar de tafel waar ik aan ga zitten, ik heb net een nieuwe video gefilmd voor zondag die ik aan het importeren was naar mijn laptop om het daarna te editen en alvast klaar te zetten voor zondag 16 uur.
'hoe was het op school?' vraag ik de jongens
'saai.' zeggen ze tegelijk
'jullie doen niks meer of wel?' ze schudden hun hoofd'het is allemaal voorbereiden op vakantie, en dat is helemaal niks doen.' ik schiet in de lach
'geniet er van jayden, volgend jaar zit je er heel anders bij.' hij kijkt me vreemd aan 'dan heb je nu al vakantie, maar net voordat jou vakantie begint zit je enorm hard te studeren hoop ik en daarna je examens te maken!' zeg ik en hij knikt
'jup, dat is volgend jaar al.' ik grinnik 'waar is papa eigenlijk?'
'uhm, ik heb werkelijk waar geen idee, hij ging net weg toen ik thuis kwam vanmiddag.'
'wat ging hij doen dan?'
'ik heb geen idee, misschien wel naar joe ofzo.' hij knikt
'we zien wel.'
'precies, niet zo druk maken.' we drinken rustig ons drinken op en ik pak nog wat te knabbelen en de jongens pakken hun laptops om verder te schrijven aan hun stukje voor het familieboek die er ieder jaar is, iedereen schrijft een aantal pagina's voor het boek om die uiteindelijk naar mijn moeder op te sturen die er een boek van maakt, het laat drukken, en daarna weer teruggeeft, dan hebben we zo ieder jaar een boek met ervaringen van het afgelopen schooljaar, dus hij moet volgende week af en zover ik weet hebben de jongens beide nog maar 1 pagina, je moet minstens 5 pagina's hebben, je moet een stuk geschreven hebben, maar mag het daarna ook opvullen met foto's of andere dingen. ik ga door met editen en de jongens beginnen te schrijven.'ik ben thuis.' roept harry door het huis, de meiden zijn ondertussen ook wakker en het is al 19 uur en we hebben nog niet gegeten 'en ik heb eten.' roept hij en ik hoor dat hij zijn schoenen uit schopt en daarna zie ik hem door de deur heenkomen en zet een zak op tafel neer, patat denk ik, of nee, pasta's en pizza's! hoezo een hekel hebben aan take-away eten... ik schiet in de lach 'wat?'
'nee niks.' ik sta op, zet mijn laptop op de kast en pak gauw een aantal borden, bestek en zet dat op tafel, daar vedelen nathan en jay het en ik pak gauw wat glazen wat en zeg tegen de meiden dat de tv uit moet en dat ze aan tafel moeten komen.
JE LEEST
Wait?! Wacht?! WAT?! (Dutch 1D fanfic)
FanfictionHi ik ben Liv, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in amsterdam samen met mijn 3 broers, zusje en mijn ouders. Mijn zusje is helemaal fan van one direction, ik HAAT ze, echt waar... Te verwende kregen, te veel fame dus veel te veel veranderd. Wat ook heel v...