Hoofdstuk 82. Meeting time.

1.8K 57 25
                                    

POV Liv.

de kinderkamer is bijna klaar, enkel de kleertjes moeten nog in de kast en de commode's moeten nog klaar gemaakt worden, bedjes opgemaakt, maar de muren zijn geschilderd, de bedjes staan er al, de inrichting is zo goed als klaar, ik vertrek vandaag ook naar londen voor z'n 6 dagen.

louis woont nog steeds bij ons, hij is op zoek naar een huisje hier in brighton, hij heeft wel gevraagd of we dat oke vonden omdat we elkaar dan zeker vaker zullen zien, en tuurlijk is dat oke, het is hartstikke fijn eigenlijk, wanneer hij dan wat heeft kan bee bij ons zijn en andersom, jayden en do zouden ook een dagje bij hem kunnen zijn.

'ik denk dat ik maar eens ga.' zeg ik en ze knikken

'heel veel succes, en plezier!' zegt louis die me een knuffel geef'succes lief, maandag ben je weer terug toch?'

'jep, maandag achterin de middag denk ik.' hij knikt

'kom.' we lopen naar de deur waar ik een jas aantrek en harry mijn koffer in mijn autootje stopt en de klep dicht doet

'mama weg?'

'ik ben snel weer terug.' zeg ik en ik geef do een knuffel net als jayden en zwaai daarna, geef harry een kus en stap daarna de auto in en rij naar londen.

"vakantie?" ik lees het appje van harry
"waarheen?"
"geen idee, ergens lekker warm, en relaxt?"

"met 4 of 6?"

"4?"

"wanneer?"

"29 juni?"

"ga maar wat bedenken, ik ga weer opletten op de weg, begint hier te rijden X."

"succes, spreek je straks nog wel! X" ik leg mijn telefoon weg en begin een beetje naar buiten te staren, waarom moest ik ook al weer om 16:00 weg? oh ja, om om 17:30 in londen te kunnen zijn, normaal gesproken haal ik het makkelijk in anderhalf uur, nu net de melding gekregen dat er een dikke file staat van minimaal 30 minuten vertraging...

'met liv.' ik zet mijn telefoon in de houder in mijn auto waardoor ik kan bellen en het geluid door de boxen van de auto komt

'hi liv, noa hier!'

'hi nootje!'

'hi liv, waar ben je?'

'geen idee, onderweg met dikke vertraging.'

'oh... fuck...' mompelt ze

'wat is er?'

'ik sta voor het hotel, ze willen me er niet doorlaten omdat ik bij jou op de kamer lig.'

'oh fuck natuurlijk, uhm, wat kan ik nu op dit moment voor je doen?' op dat moment begint de auto voor me heel rustig weer op gang te komen en moet ik weer meer gaan opletten

'uhm, dat weet ik niet, ik was puur benieuwd waar je was.'

'volgens mijn navigatie is het nog iets minder dan 20 minuten, maar hij houdt geen rekening met de file.'

'hoelang sta je al in de file?'

'half uurtje denk ik.'

'dan zou je er zo wel kunnen zijn, het hotel ligt in het begin van de stad, ken je croydon?'

'uhm, nee, dat zou ik in mijn navigatie in moeten voeren. 2 tellen, ik bel je zo terug.'

'is goed.' ze hangt op en ik voer croydon in, dan moet ik de volgende eraf, ik bel haar terug

Wait?! Wacht?! WAT?! (Dutch 1D fanfic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu