Hey! jij! ja! Jij, de gene die dit leest! HEY!
even een dingetje, hoofdstuk 84 is niet vaak gelezen, in vergeleken met de andere hoofdstukken, het maakt mij weinig uit, maar als je dit leest en realiseert dat je H84 nog niet gelezen hebt, herlaad het boek dan even en lees het hoofdstuk, misschien heeft hij het hoofdstuk niet goed opgeslagen, wat e sterk lijkt omdat het wel gelezen is, uhm, kijk even of het niet in je lijst staat, of dat het serieus waar is dat 140 mensen stoppen met het lezen van dit boek ;).
X Laura (nieuw hoofdstukJE! hij is kort, maar have fun! :)
POV Liv.
alle koffers hebben we, 4 auto's staan klaar waarvan 2 met kinderstoeltjes, dus het is niet moeilijk in welke auto wie gaat.
'er zijn maar 4 huizen voor u gereserveerd, en helaas hebben we geen 5e voor u.' zegt een man achter de desk, ik slaak een zucht
'dan verdelen we ons maar over 4 huizen denk ik he?' vraagt eleanor en ik knik'ja, dan doen we wel even kijken hoor, jij met lou en bee bij ons, de rest per koppel?'
'sure.' zegt ze en ik knik
'dan even kijken, 4 volwassenen en 3 kinderen in 1 huis, en de rest 3x een koppel.' zeg ik en hij knikt
'is goed.' hij tikt wat in het bestand en geeft ons daarna de sleutels 'de huizen zitten naast elkaar, u zal geen last hebben van de buren, iedereen heeft een zwembad die goed kunnen worden afgesloten voor de veiligheid van de kinderen en met alle 4 een geweldig uitzicht.' wij knikken 'zijn er verder nog vragen?'
'uhm...' ik kijk eleanor aan en ze schud aar hoofd 'nee ik ook niet, bedankt.' hij legt uit hoe we moeten rijden en geeft ons de sleutels en samen verlaten we de receptie en lopen we naar de auto's waar de jongens en de andere meiden zijn.'we hebben 4 huizen, dus lou komt bij ons erbij, en de rest per koppel.' we verdelen de sleutels en ik stap weer bij harry in de auto en wijs hem de weg naar het juiste huis.
'oke, dit is wel groot.' zegt harry en ik schiet in de lach'goed geregeld door livje tommo!' lacht eleanor
'ik ben blij.' zeg ik en ik pak de koffers uit de auto en zet die naast de auto, harry pakt de kinderen uit de auto en die lopen een beetje in het rond
'mama, ik heb het warrrum.' zegt jayden en ik kijk hem aan en zie dat hij zijn trui gewoon nog aan heeft
'oh gosh, kom hier.' zeg ik en ik help hem met zijn trui en hij slaakt een zucht
'dank je wel mama.' zegt hij blij en ik kijk do nu aan die ook nog haar trui aan heeft
'jij hebt het ook wel warm denk ik, kom hier.' zeg ik en ze waggelt mijn kant op en ik trek haar trui ook uit, jeez, ja het is hier ook warm. met z'n 4e zetten we de koffers in de hal en de kinderwagens brengen we ook naar binnen, de rest is naar hun eigen huis gegaan en wij kijken een beetje rond in het huis, verdelen de kamers en pakken een beetje uit en ruimen wat op.
we doen een beetje rustig aan, harry en louis liggen met de kids in het zwembad en eleanor en ik hebben ons net omgekleed en pakken wat te eten en eten samen wat, harry en louis zorgen vandaag voor de kids zodat eleanor en ik even niks te doen hebben en het relaxt aan kunnen doen, dat doen we dus ook, we dus ook, een beetje hangen op de ligstoelen wat kletsen, goed drinken, maar het toch houden op dat dit de eerste dag van onze vakantie is voor de komende 3 weken, en dat moeten we natuurlijk rustig beginnen met onze vakantie toch? ja!
zo'n 2 a 3 uur later zijn we redelijk uitgepraat voor nu, dus beginnen we ons klaar te maken voor het eten van vanavond, het stelt niet veel voor, we gaan gewoon naar een restaurantje op het strand waar we eerst gaan genieten van de zonsondergang en daarna lekker zullen gaan eten.
'we moeten gaan, anders is de zon al onder voordat we er zijn!' zeg ik en ik doe do haar slippers aan met een bandje achter haar hak, zelf heb ik een jurkje aan en pak zelf ook slippers, jayden krijgt slippers van harry en eleanor en louis zorgen dat bee klaar is, niet veel later worden we allemaal verdeeld over de auto's die er zijn en rijden we naar het strand waar alle schoenen uitgeschopt worden en er over het strand gerend wordt en we genieten allemaal van dit heerlijke weer.
'kom je mee?' vraagt harry me en hij steekt zijn hand naar me uit die ik aanpak, hij geeft een knikje naar zayn en die knikt terug en samen lopen we richting de zee
'do, jayden!' hoor ik zayn roepen en ik krijg een glimlach, dit is voorbereidt.
we lopen een klein stukje het water in, en hij houdt nog steeds mijn hand vast en ik geniet enorm van dit moment.
'I love you.' zegt hij wanneer we stilstaan en elkaar aankijken'I love you too.' zeg ik zacht en druk mijn lippen op de zijne
'liv tomlinson, lieve liv, wil jij mijn achternaam delen? wil je met me trouwen?'
'omg, ja tuurlijk!' roep ik uit en ik druk mijn lippen tegen de zijne, hij pakt wat uit zijn broekzak, een doosje en opent hem, en haalt er wat uit en schuift daarna de ring om mijn vinger. ik druk weer mijn lippen tegen de zijne en vallen daarna in een lange knuffel
'MAMAAAAAA!!!!! PAPAAAAAA!!!!' horen we en we zien do, jayden en bee aan komen rennen en de rest loopt erachter aan, ze rennen alle 3 in het water en jayden springt in de armen van harry en bee en do bij mij
'OMG!!! Gefeliciteeeeerrddd!!!' roepen melissa, perrie, eleanor en sophia tegelijk en knuffelen me dood
JE LEEST
Wait?! Wacht?! WAT?! (Dutch 1D fanfic)
FanfictionHi ik ben Liv, ik ben 19 jaar oud. Ik woon in amsterdam samen met mijn 3 broers, zusje en mijn ouders. Mijn zusje is helemaal fan van one direction, ik HAAT ze, echt waar... Te verwende kregen, te veel fame dus veel te veel veranderd. Wat ook heel v...