1. Fejezet

782 18 0
                                    


-Boldog születésnapot Bell!-ugrottam ki az ajtó mögül.
Ma van Bella, a legjobb barátnőm születésnapja. 4 éve, hogy legjobb barátok vagyunk és mivel a 18. életévét töltötte be úgy gondoltam, hogy meglepem egy különleges ajándékkal. Bella évek óta hatalmas foci rajongó, bár én egyáltalán nem érdeklődöm ezért a sportért, úgy gondoltam nem árt egy kis kiruccanás szóval a szüleivel össze beszélve vettem magunknak jegyeket a Barcelona - Real Madrid meccsre.

-Szeretném ha kibontanád minél hamarabb, kíváncsi vagyok a reakciódra-nyomtam izgatottan a kezébe az ajándékdobozt.

Bella feltépte a gondosan becsomagolt jegyeket és felnézett rám:

-Laura te megbolondultál, tudod ezek milyen drágák?-alig bírta visszafogni a könnyeit.

-Ugyan már Bell nem gondolhatod, hogy én ilyen gazdag vagyok-nevettem-a szüleiddel közösen ötleteltük ki és hát én lettem az áldozat, hogy ne egyedül menjél...

-Hatalmas áldozatott hozol értem-ölelt meg jó szorosan-köszönöm szépen és ígérem megfogod szeretni!

-Hiszem ha látom, anyukádék össze pakolták az irataidat neked már csak a ruhákat kell. 2 nap múlva, azaz pénteken indul a gépünk. Szedd össze magad, hogy egy helyes focistával térj haza-ugrattam hiszen mindig is ez volt az álma, majd elköszöntem tőle.

Hazafelé sétáltam mivel nem laktam annyira messze Belltől. Egy picit mesélek, hogy jobban megismerjetek: Pintér Laura vagyok 17 éves és most végeztem a középsulival. Bellával gólyaként lettünk jóba, azóta is elválaszthatatlanok vagyunk. Anyukámmal élek együtt, kettesben, apukám elhagyott minket még kiskoromban. Nem tudom mi szeretnék lenni, de körbe akarom járni a világot Bell-lel együtt. Imádok szabadidőmben olvasni és írni is, tudom kicsit kockafejűnek gondoltok, de higgyétek el nem igy van.

Kapcsolatügyileg nem vagyok valami jó, volt egyszer egy barátom de ott hagyott az első nagyobb seggű nőért. Bell nemrég szakított a pasijával ezért is gondoltam jó ötletnek, hogy kicsit elutazunk. Nem mondom azt, hogy maga alatt volt, de egy szakítás sosem a legjobb.

Nem vagyunk a legmenőbbek, de nyomik sem. Inkább kimaradunk a bajból de mi magunk is mindig elvagyunk. Bell-el szöges ellentétek vagyunk mind külsőleg mind belsőleg. Őt barna hajjal és zöld szemmel hoztak világra engem pedig szőke hajjal, barna szemmel. Bell egy igazi gyönyörűség, magamat nem mondanám annak, átlagos vagyok és mindig is az voltam. A mi barátságunkban inkább én vagyok a bunkó, beszólók mindenkinek ha kell, még Bell inkább kedvesebb, barátságosabb.
—————————————————
Sziasztok! Remélem mindenkinek tetszik az első rész és felkeltette az érdeklődéseteket. Mint írtam, ez életem első írása szóval elnézést kérek a hibákért és az összecsapásért. Nagyon várom, hogy megosszátok velem a véleményeteket és remélem mindenkinek tetszeni fog! Köszönöm ha végig olvasod!

Fogadunk? /Jude BellinghamWhere stories live. Discover now