6. Fejezet

534 18 0
                                    

A szünet nagyon lassan telt el, mintha órák lettek volna. Bell állandóan azt hajtogatta, hogy vissza hozzák még a fiúk, ő hisz bennük.

Meglepetésemre én is hittem bennük. Nem ismertem Judeot, de amit láttam belőle az azt mutatja, hogy ő nem olyan típus aki korán feladja.

Nem tudom mi ütött belém de felvettem az ölemből a Bellinghames mezt és felvettem a fekete pólómra.

Nagy volt rám, ki gondolta volna. Leért a szoknyám végéig így úgy nézett ki mint akin gatya sincsen.

Bell egy mindentudó pillantást vetett felém, de nem jegyezte meg szóban, hogy éppen mit is csinálok.

A szünetnek vége volt, a focisták jöttek befelé. Kerestem már megint Judeot de ő csak ment előre, fel sem nézett rám.

Mit is gondoltam, hogy majd érdekelni fogom. Akkora szégyent éreztem és szidtam magamat mikor Bell megbökött az ujjával.

-Nézd-mondta és a kivetítőre mutatott.

Ott voltam és engem mutattak. Gyorsan megfordultam eltűrtem a hajamat és rámutattam a névre.

A közönség elkezdett éjjenezni gyorsan megfordultam és kerestem Judeot, hogy látta-e.

Persze, hogy látta, a pályáról nézte a kivetítőt majd rám nézet és most rámutatott a kamera.

Egy szívecskét formázott a kettő kezével és eltátogott egy köszönömöt.

A szívem hatalmasat dobbant pedig semmi különös nem történt. Megköszönte egy rajongónak, hogy támogatja, de mégis levegőt is alig bírtam venni.

Mikor megfújták a sípot megkönnyebbültem, hogy ennyi volt a reflektorfény és Bell felé fordultam.

-Ez nagyon komoly volt Laura, biztos nagyon sokan megutáltak most.

-Nem hiszem, hogy ezért utálni kéne-de választ nem kaptam ezért a pályának szenteltem a figyelmemet.

A 80' percben Vini passzolt Judenak és ő pedig be is rúgta. Az egész stadion zengett még akkor is ha mi kevesebben voltunk szurkolók.

Már mindenki elkönyvelte a vereséget erre Jude kiegyenlített. Együtt ugrottam fel Bell-lel és tapsoltam, üvöltöztem.

Mint aki egy igazi rajongó, megvoltam őrülve. De nem bántam, feloldódtam és nagyon jól éreztem magamat.

Már mindenki készült haza felé hiszen csak 5 perc volt a meccsből és mindenki elakarta kerülni a dugót.

Ekkor a semmiből Jude a 95' percben még egy gólt rúgott amire senki sem számított.

Fogadunk? /Jude BellinghamWhere stories live. Discover now