18. Fejezet

460 15 0
                                    

Éppen Vinivel és Bellel társasozok. Vini a mai nap érkezett meg és azóta együtt vagyunk.

Megnyertem ezt a menetet is szóval felálltam és összepakoltam a cuccaimat.

-Köszönöm a vendéglátást, de mostmár itt a ti időtök, sziasztok-köszöntem el tőlük.

Haza felé csak azon jártak a gondolataim, hogy egész végig szóba sem jött Jude.

Már éppen befordultam az utca sarkára mikor a gondolataimat egy nagyon ismerős hang zavarta meg.

-Laura hát itt vagy, komolyan mondom már mindenhol kerestelek.

Nem akartam megfordulni hiszen tudtam kihez tartózik ez a hang viszont elég feltűnő lett volna ha nem teszem meg.

-Neked is szia Bence.

Ő az exem aki szét csalt és mégis kötelező volt mellette maradnom.

-Tudod nézegettem a képeidet és hát megkell mondani eléggé szép lettél-mosolygott rám.

-Szóval gondolkodtam rajta, hogy mi lenne ha megpróbálnánk újra.

-Ez még viccnek is rossz-válaszoltam. Sosem mertem vissza szólni neki mert az mindig büntetéssel járt.

Nem tudom honnan jött a bátorságom, de mégis megtettem. De mire kimondtam már vissza is akartam szívni.

-Hogy tessék? Jól hallottam mint mondtál?-lökött egyet rajtam így a falnak ütköztem.

-Azt hittem már kinőtted a picsáskodást te semmirekellő kurva-üvöltötte teli torokból viszont egy kéz rántotta vissza a vállánál fogva.

Fogadunk? /Jude BellinghamWhere stories live. Discover now