8. Fejezet

516 14 0
                                    

Bell azt mondta valami piros ajtót kell keresni a stadion háta mögött. Szerencsére rajtam nem volt magassarkú viszont rajta igen.

-Lassítsunk, nagyon fáj.

-Te mondtad, hogy ne halasszuk el mi van ha elmennek mielőtt oda érnénk?-ugrattam szegényt.

Nem kellett piros ajtót keresnünk mert már ott álltak. És azta kurva. Sport együttesben voltak de Jude nagyon jól nézett ki benne.

Mosolyogva figyelték ahogy oda értünk és csak akkor jöttem rá, hogy még mindig a Bellinghames póló van rajtam. Elpirultam már csak ettől is.

-Sziasztok-köszönt Vini majd egy nagy ölelésben részesített mindkettőnket.

Először engem ölelt meg így én hamarabb szabadultam aztán jött Jude.

Egymás szemébe néztünk, nem tudtam ő is akar-e ölelést vagy csak elég egy kézfogást vagy valami.

Aztán egyszerre megmozdultunk és megöleltük egymást. Alulról ölelt így elég nagy volt a magasság különbség.

Nyaka körül átraktam a kezemet az övé pedig bele akadt a hajamba de gyorsan megoldotta az ügyet.

Lábujjhegyre álltam és bele raktam az arcomat a nyakába. Szívem majdnem kiesett a helyéről, de ahogyan éreztem neki sem volt másképp.

Vini és Bell még mindig ölelkeztek pedig sokkal hamarabb kezdtek. Leengedtem a kezemet a mellkasára és eltoltam magamtól.

-Ennyire büdös vagyok? Pedig gyorsan lefürödtem, hogy illatozzak. Nem válaszoltam mert egyszerűen megbabonázott a férfias illata.

-Na mi van elvitte a cica a nyelvedet?

Nem akartam, hogy egyből észre vegye, hogy bejön nekem de nem tudtam magamból semmit sem kipréselni.

-Akkor eljöttök velünk oda ahol nemrég találkozott Laura és Jude?- kérdezte Vini.

-Igen, nagyon szépen köszönjük-mondta helyettem is Belle.

Vini és Bell egyből megtalálták a közös hangot. Már az autó felé is nagyon sokat beszélgettek.

Mi Judedal csak sétáltunk egymás mellett. Mikor oda értunk Vini autójához Jude felajánlotta Bellnek, hogy nyugodtan üljön Vini mellé.

Így kettesben voltunk hátul. Csomó hely volt Jude mégis úgy széttárta a lábat, hogy a térdünk össze ért.

-Megbocsátottam a focistákról való véleményedet-szólalt meg a semmiből.

-Senki sem kért rá-válaszolt neki és elfordultam az ablak felé nézni az utat.

Fogadunk? /Jude BellinghamWhere stories live. Discover now