16. Fejezet

462 13 0
                                    

Az elkövetkezendő pár napot végig Vinivel es Judedal töltöttük. Nagyon össze hangolódtunk és nagyon megkedveltem őket.

Jude videó hívásban már az öccsének is bemutatott, persze mint barát, de ezt nem is bántam.

Nem sokat beszéltünk arról, hogy éppen mi is van közöttünk. Csak ki akartuk élvezni ezt a kevés napot mert tudtuk, hogy mindjárt vége van.

És hát el is érkezett a szombat este amit szintén a fiúkkal töltöttünk. Mindenki sírt, igen még ők is.

Megbeszéltük, hogy 1 hónap múlva mikor nem lesz semmilyen meccsük sem eljönnek Magyarországba.

Vini és Bell már hivatalosan is együtt vannak Vini instagrammán megerősítve.

Nem mondom, hogy nem vagyok rájuk irigy viszont nem várhatom el Judetól is ugyanezt.

Vini autójával vittek minket ki. Jude egész úton fogta a kezemet és kiszálláskor is alig akarta elengedni.

A búcsúzás szomorú volt, de nem akartuk sokáig húzni mert úgy még rosszabb lett volna.

Jude a szívemre kötötte, hogy bármi van írjak neki és minden este lefekvés előtt kötelező beszélnünk ha még időeltolódás is van.

Persze én nem ellenkeztem hiszen hülye is lettem volna. Még utoljára kaptam tőle egy ölelést majd egy homlok puszit és elköszöntünk tőlük az elkövetkezendő 1 hónapra.

A repülőút nagyon simán ment. 4 óra múlva már otthon is voltunk. Anyának elmeséltem az egész történetet aki olyan megmondtam nézéssel hallgatta végig az egészet.

Egy álmom vált valóra nekem is és Bellnek is, de félek tőle, hogy ez az álom hamarosan rémálom lesz.

Fogadunk? /Jude BellinghamWhere stories live. Discover now