Nem értettem Jude mégis mire gondol, de mikor megérkeztünk minden világos lett.
Azt hittem, hogy egy szórakozó helyen lesz a parti, de egy házibuliba csöppentünk bele.
Vini és Bell előttünk sétáltak kézenfogva, mi Judedal pedig mögöttük egymás mellett de szigorúan tartottuk a távolságot.
Mikor bementünk Jude és Vini mindenkivel lepacsizott. Vini Bellt a randi partnereként mutatta be amit egy kicsit furcsálltam is hiszen még kerek 1 napja se ismerik egymást.
Persze hiszek a szerelem első látásban, a szüleimnél is így volt, de apa mégis elhagyta anyát szóval nem tudom mit gondoljak erről a dologról.
Már várom, hogy kettesbe legyünk Bellel és kibeszélhessük mégis mi történik közöttük.
Judenak nem kellett engem bemutatnia mert mindenki úgy ismert már, hogy a lány aki gyűlöli a focistákat mégis Bellingham mezben voltam.
Viniék azt mondták érezzük magunkat otthon és el is tűntek ami látszólag rosszul esett Bellnek.
De hát mit várt, alig ismerik egymást és éppen ünnepelnek is. Éppen a konyhába tartottunk egy kis harapnivalóért amikor egy csávó a semmiből megcsapta a fenekemet.
Nem vagyok egy hiszti gép viszont a testi kapcsolatoktól eléggé félek. Az exem ram próbálta erőltetni, hogy ágyba bújak vele, de nem sikerült neki, monoklival távozott.
Viszont itt, ennyi férfi között nem tudtam, hogy mit csináljak szóval elkezdtem egyenesen sétálni.
Levegőt sem kaptam annyira bepánikoltam csak mentem előre, hogy kijuthassak a házból.
Éreztem, hogy a pasi követ és hallottam is a felém intézett undorító szavait. Egyszer csak egy hangra lettem figyelmes.
-Laura minden rendben van?-kérdezte Jude a kanapéról. Nem kellett volna kérdeznie se, a fejemre volt írva.
De miután meglátta a mögöttem levő csávót egyből kapcsolt és intett a kezével, hogy menjek oda hozzá.
Mikor elé értem semmit sem mondott csak megfordított és bele ültetett az ölébe. Úgy ültem ott mint egy rakás fa és a csávó is oda ért elénk.
-Sajnálom, de foglalt-morgott mögöttem Jude.
-Pedig olyan jó friss hús lett volna, látszik még, hogy egy ártatlan kislány. Nem akarod, hogy megrontsalak?-kérdezte tőlem az ismeretlen.
Nem válaszoltam neki viszont arra lettem figyelmes, hogy Jude fel akar kelni a helyéről.
YOU ARE READING
Fogadunk? /Jude Bellingham
FanfictionPintér Laura utálja a focit és a focistákat, azt gondolja róluk, hogy nagyképűek és csak a labda után futkároznak. Bell, Laura barátnője születésnapjára kap ajándékba jegyeket egy meccsre és Laura vele tart. Nem gondolta volna, de egy fiú teljesen m...