19. Fejezet

534 12 0
                                    

Jude arcát véltem felfedezni amitől hatalmas nagy megkönnyebbülés tört rám.

-Nem tudom mit mondtál neki-kezdett bele angolul-de mégegyszer ne merjél vele ilyen hangnemben beszélni-fejezte be és oda jött hozzám és átkarolt.

Bence nem tudom mennyit értett belőle de köpött egyet és hátat fordított majd elment.

Jude szembe fordított magával és letörölte a könnycseppeket az arcomról.

-Nyugi már itt vagyok-vont egy hatalmas és erős ölelésbe.
—————————————————
Jude feljött hozzánk hiszen anya munkaügyben távol volt. Csináltam magunknak teát és leültem a kanapéra Jude mellé aki egyből átdobta a karját a vállamon mintha misem történt volna.

-Tudom, hogy magyarázattal tarozom és meg is adom neked-puszilt bele a hajamba-Csak neked szerettem volna jót, az elején még jól ment a kapcsolattartás, de aztán úgy éreztem, hogy csak vissza tartalak téged ezért megszüntettem a kapcsolatot. De egyszerűen nem bírtam ki nélküled és ahogy hallottam Vinitől, hogy te sem vagy jobban rám tört a bűntudat és a hiányod-megpuszilta az arcomat.

-Szóval mikor Vini mondta, hogy jön Bellhez vele jöttem, hogy személyesen tudjak bocsánatot kérni és nagyon remélem sikerül majd megbocsát-nem hagytam, hogy befejezze a mondat, lekaptam szegényt.

Egyből kapcsolt és viszonozta is. Annyira hiányzott már és tudom jól ha azt mondta volna, hogy nőkkel volt egész idáig akkor is ezt tettem volna.

Az éjszaka együtt aludtunk el az ágyamban ölelkezve mint a szerelmespárok hiszen azok is vagyunk.
—————————————————
Angliában vagyunk, Jude és Vini meccsén. Éppen a második félidő megy.

Döntetlenre állunk szóval jól jönne egy gól. Köztem és Jude között minden rendben van bár még mindig nem mondtuk ki, hogy mi is van közöttünk.

Vini és Bell azóta is járnak és úgy viselkednek mint a tini párok a filmekben. Nagyon aranyosak, de néha már sokak.

88' perc volt mikor éppen Vininél volt a labda aki passzolt Judenak és ő pedig profi módjára berúgta a kapuba.

Az egész stadion őrjöngött velünk egyetemben. Pár perc múlva a bíró lefújta a meccset és Bellel egyből rohantunk a fiúkhoz.

Jude amíg a pálya másik felén volt csapattársai jöttek oda hozzám és öleltek meg. Igen már bemutatott mindenkinek egytől egyig és mindenki úgy vesz engem mint Jude barátnője.

Végül észre vett engem és oda futott hozzám. Nagy ölelésben részesítettem majd ő pedig megcsókolt.

A kezével kicsit távolabb tolt én pedig már megijedtem, de neki állt a mondandójának még lihegve.

-Tudod Laura nem tudom miért vártam erre eddig, de megakartam várni a tökéletes pillanatot. Amikor találkoztunk abban az étteremben már megnyertél magadnak és remélem idő elteltével én is megnyertelek magamnak. Szóval megszeretném kérdezni, hogy lennél-e hivatalosan is a barátnőm.

-Igen megnyertél magadnak-mondtam neki majd szenvedélyesen megcsókoltam.

-Akkor azt hiszem nyertem a fogadást-villantotta ki a mosolyát.

-Igen azt hiszem-öleltem meg és bújtam bele a nyakába.

Fogadunk? /Jude BellinghamWhere stories live. Discover now