Od doby, kdy se Nari s Jisungem rozešla, se Jisung nedokázal vzpamatovat. Jeho kamarád Felix mu naříkal, že takových holek nebo kluků ještě najde, že se nemusí kvůli jedné takhle zbláznit. Další kamarád Hyunjin si z něho dělal srandu, že se chová jak třináctiletý teenager a Jisungův nejstarší kamarád Chan podporoval Felixův i Hyunjinův názor, ale zároveň nechal své rameno pro Jisunga volné.
Dnes nebyl den jiný. Jisung seděl u Felixe na bytě a zdánlivě nebyl myšlenkami přítomen. „Tohle už mě nebaví," odfrflal si Felix a žďuchnul do chlapce vedle sebe. „Proč na ní prostě nezapomeneš?" Jisung na něj upřel pohled. „Víš, proč to nedokážeš pochopit? Protože tvůj nejdelší vztah trval nejdýl dva měsíce."
Felix párkrát zamrkal a chtěl říct něco na obranu, ale Jisung pokračoval. „Zbožňoval jsem jí, já jsem reálně myslel, že by to mohlo dopadnout," usmál se jedním koutkem a následně sklopil hlavu. Felix si nahlas vzdychl a zvedl se ze sedačky. „No a co? Buď rád, že tě holka, která neuznává nic jinýho než hetero, odkopla, mohlo to pozdějš dopadnout mnohem hůř! Bůh ví, jaká doopravdy je," prohazoval rukama.
Mezi chlapci bylo ticho. Jisung si v tichosti uvědomil, že ten blbec má asi pravdu. Stejně ho to opravdu bolí. „Kámo, můžeš už trochu ožít?" Zeptal se Felix tichým hlasem. „Máš něco v plánu?" Ozvalo se od Jisunga, který stále měl pohled na zemi. Felix radostí tleskl, čímž zapříčinil to, že se Jisung lekl. „Tyvole, proč bys teď tle─"
„Půjdeme na párty!" Skoro až zakřičel Felix s hvězdičkami v očích. Jisung nadzvedl obočí. „A na jakou? Však teď v okolí žádná není." Chlapec před ním si založil ruce na hrudi. „Když není, tak může být," s úsměvem odpověděl. Jisung se po dlouhé době nad chováním druhého zasmál.
Felixe to donutilo odběhnout pro telefon. Jisung si jen rukou promnul obličej a přemýšlel, co to jen zapříčinil. Však ani neví, jestli se mu na nějakou párty chce, jestli na to má dostatek energie. Jenže kdyby furt jen seděl a mluvil s Felixem o Nari, tak by ho Felix už asi vlastnoručně zabil, takže na výběr moc nemá. Zemřít totiž nechce, na to je moc mladý.
Jisung se pomalu zvedl ze sedačky, když Felix přišel jako modelka zpět do obýváku. „Tak zařízeno, Chan zná nějakého Changbina a ten prý pořádá oslavu narozenin," sdělil Jisungovi Felix s rukami v bok. Jisung se na Felixe podíval jak na blázna. „Ty chceš jít k náhodnými klukovi na oslavu narozenin? Jen tak? Však ani pro něj nic nemáme," argumentoval Jisung stále se stejným pohledem.
Vypadalo to, jak kdyby Felixe urazil. „Prosimtebe, poslouchej," položil Jisungovi dlaně na ramena. „Changbinovi podle mě bude u prdele, kdo tam je a kdo tam není, bude tam lidí jak nasráno, tak proč by to měl být problém zrovna u nás?" Felix na Jisunga mrknul a když Jisung otevřel pusu, že by chtěl něco říct, Felix mu skočil do řeči. „Pokud s tím nesouhlasíš, tak s sebou vezmeme nějakou láhev chlastu a dáme mu to, aby ti to nebylo líto, hm?"
Jisung neměl co říct, Felix ho odrovnal a Felix to sám viděl. „No vidím, že se ti ten nápad líbí, tak jdeme, už nic nenamítej," poklepal Jisunga na hlavě a rozešel se do předsíně, kde měli oba kluci věci.
„Počkej," ozvalo se z obýváku. „To mám jako jít v tomhle?" Přišel Jisung do předsíně a ukazoval na svůj outfit. Černá oversized mikina, tmavě modré džíny s dírami na kolenou a vysoké červené ponožky. Outfit, který naprosto Jisunga vystihoval, ale nebyl pro něj takový, který by si vzal někam mezi lidi. Potřeboval vypadat skvěle a nejlíp. Felix kývnul. „Dává smysl, abychom se alespoň trochu upravili no.."
Oba chlapci se dostali k Felixovi do pokoje a začali vybírat věci, které by si mohli vzít. Jisung má díky bohu stejné velikosti jako Felix, takže s půjčením věcí nemá problém. Už to takhle párkrát dělali, protože Jisung není se svým šatníkem moc spokojený.
„Ty jsi fakt sexy kus ale," podotkl Felix s mrknutím, když viděl Jisunga v jeho oblečení. Černé kožené kalhoty zkombinované s bílou košilí s dírami v pase a modrým ustřiženým svetrem, který zabírá jen Jisungovo ramena a mezi tím vším ještě černá kravata.
Jisung se také obdivoval v zrcadle. Slušelo mu to, ale na Felixe nemá. „Ty jsi sex bomba Lixy," zasmál se a také zamrkal na Felixe, který na sobě měl černé cargo kalhoty, k tomu cropnutou černou košili a pod ní průsvitné tričko. Oba dva se zasmáli a když dodělali všechny úpravy jejich vzhledu, tak odkráčeli do předsíně, kde se obuli a vyšli směr Changbinova párty.
꒱࿐♡ ˚.*ೃ
- slov: 753
ČTEŠ
SAME TYPE
FanfictionJisung zjistil, že Minho právě randí s holkou, která se s Jisungem rozešla kvůli jeho bisexualitě. Tak se jim rozhodl rozbít vztah jednoduchou taktikou ─ přeorientovat Minha. ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • minsung - stray kids ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • dokončeno ꒰ ͜͡➸...