část ☆ třetí

479 29 0
                                    

Jisung se svůj nápad rozhodl někomu říct. Potřeboval vědět pár detailů, aby ten plán vyšel, proto se vydal hledat někoho známého ─ tím myšleno Felixe, Chana a možná i Changbina. Binův barák se za tu dobu, co Jisung popíjel svůj, drink stihl ale pěkně zaplnit a tak Jisung celkem bloudil.

Černovlasý chlapec zjistil, že hledat tři konkrétní lidi v cizím prostředí mezi velkým davem cizích lidí není úplně lehké. Ale díky tomu, že jsou jeho kámoši celkem výstřední, tak mu to hledání ulehčilo. Modrovlasý Chan a Felix totiž spolu stáli v menší ložnici v prvním patře a vedli konverzaci. Jisung za nimi přišel s pošklebkem na tváři. Oba chlapci na něj hodili své zvědavé pohledy.

„Pardon, že vás rušim, ale chtěl bych od vás zjistit pár věcí," začal Jisung, když se postavil naproti těm dvou. „No, jsme jedno ucho," odpověděl Chan a naklonil hlavu na náznak toho, že Jisunga opravdu poslouchá. Jisung si odkašlal a rychle spustil. „Nevíte, jak se jmenuje takový světlejší brunet o něco vyšší než já, který na sobě má červenočernou bundu, bílej svetr, černý společenský kalhoty a bílý adidasky?"

Felix a Chan se na sebe po Jisungovo monologu podívali a začali se chlapci s kravatou smát. „Jak dlouho si na něj koukal, že si pamatuješ celý jeho outfit?" Zeptal se Chan Jisunga, když si utíral své slzy radosti. „Zas tak dlouho ne," odvětil Jisung. „Proč tě to vůbec zajímá? Hm?" Šťouchl do Jisunga Felix s velkým úsměvem.

Jisung si založil ruce na hrudi. „Asi bych ho chtěl trochu.. poškádlit," usmál se Jisung a zvedl obočí. Oba chlapci přesně pochopili, co se Jisungovi honí hlavou a kývli na jeho komentář. „Jupíí!" Zaječel Felix, kterého potom Chan bouchl do ramene. „Myslím, že máš na mysli Lee Minha, je to takovej hodnej a vlídnej kluk.., nevim, jestli ti to u něj projde," pověděl Chan.

„Tss, já sázím na to, že až uvidí Jisunga, tak to půjde lehce," usmál se Felix a zamrkal na Jisunga. Chan pokrčil rameny. Jisung se trochu zarazil nad poznámkami, které slyšel od chlapců. „Víte..," začal. „Viděl jsem ho s Nari," sdělil jim Jisung. Chan s Felixem vykulili na nejnižšího chlapce oči, Felix dokonce i otevřel pusu dokořán. „No tak to snad ne," zasmál se nevěřícně Chan, dávaje si ruku na pusu.

Jisung se nad jejich reakcemi zasmál. „Mám to všechno vymyšlený, fakt, nebojte se," řekl chlapcům a dal jim ruce na ramena. Chan s Felixem Jisunga bedlivě pozorovali stále se stejnými výrazy. „Ono to nějak vyjde," zamrkal na ně Jisung a oddálil se od nich. „Jak myslíš," zamumlal Chan a mávl nad Jisungovo uvažování rukou.

Jisung zvedl ruku a ukázal na chlapce palec nahoru. Po tomto gestu se rozešel do spodního patra, kde se opět zastavil u pultu s alkoholem. Do kelímku si nalil trochu více rumu a zalil ho kolou. Po napití se Jisung trochu oklepal kvůli hořkosti, ale to mu v tu chvíli tolik nevadilo. Očima bloudil po patře a hledal dotyčného Minha.

Napadlo ho, že Minha sbalí, že ho Nari prostě a jednoduše sebere. Když Nari tak moc vadí jiné sexuální orientace než hetero, tak by jí tohle mělo vykolejit. Alespoň si to Jisung myslí. Představa naštvané Nari ho celkem rozesmívá. Už aby to bylo..

Minha Jisung spatřil v hloučku lidí u francouzského okna. Tentokrát bez Nari. Jisung si Minha důkladně prohlížel, určitě chápal, co v něm Nari vidí. Rozhodně to je krasavec, ostrá čelist, vystouplý ohryzek na krku, dobrý vkus na oblékání a pohledný obličej. Jisung z toho začínal být patrně nervózní.

Proč ho napadlo přeorientovat zrovna takového fešáka? Nad myšlenkami o Minhovi se Jisungovi podařilo vypít další kelímek alkoholu. Ale dodalo mu to kuráž. „Minho," usmál se Jisung. „Jdu si pro něj," zašeptal a upravil se. Odkašlal si a když viděl, že se Minho od skupinky oddaluje, tak se do toho Jisung vrhl.

Jisung došel za Minhem a stoupl si poblíž něj s rukami v kapsách. Nervozita začala rychle stoupat. Jisung nevěděl, jak má s Minhem začít konverzaci. Říkal si, že by si potřeboval dát víc alkoholu, aby na Minha vůbec něco zkusil. Z přemýšlení ho vytrhl hlas.

„Jsi v pohodě?" Optal se Minho, který se na Jisunga už nějakou tu chvíli koukal opřený o zeď. Jisung se trochu lekl, začínal cítit, že mu rudnou tváře. „A nejsi ty náhodou BILLA? Já že jsi přesně podle mého gusta," dostal ze sebe Jisung. To co řekl rozhodně nebylo podle jeho gusta, ale už se s tím nedalo nic dělat.

Minho se zasmál nad balící hláškou menšího. „Bys asi měl přestat pít hochu," usmál se na druhého. Jisung naklonil hlavu na stranu. „Já ale nejsem opilej, ty jsi mě prostě omámil, tak ze sebe nedokážu dostat normální větu," zaflirtoval Jisung s jedním pozdvihnutým koutkem. Vyšší chlapec se opět trochu pousmál a koukl do země. „Budu tě muset zklamat, ale já už jsem někým omámen," odpověděl Jisungovi.

Bylo slyšet jen odfrknutí ze strany Jisunga. „By se k nám mohl přidat, ne?" Minho zvedl hlavu nad poznámkou. Jisung s ním držel oční kontakt, ruce stále v kapsách. „Nemyslím si, že by s tím souhlasila," založil si Minho ruce na hrudi a sledoval reakci druhého. „Tvoje přítelkyně?" Zeptal se Jisung nejistě. Vede tahle konverzace někam?

„Zatím ne, ale je to na dobré cestě," odvětil mu Minho s úsměvem. Jisung se hned ušklíbl, jak to slyšel. „Takže jsi single?" Nadhodil Minhovi. Minho sjel Jisunga pohledem. „Dá se to tak říct no." Jisung se flirtovně usmál a šel ještě blíž k Minhovi. „Kdybys byl úhloměr a já úhel, tak zjistíš, že já jsem ten pravý," mrkl na Minha.

Minho neměl co říct, menší chlapec ho fascinoval. Je celkem vedle z toho, že ho to ještě nepřestalo bavit. Minha ale zajímá, jak bude reagovat, když přistoupí na jeho hru. „Tvoje oblečení vypadá nepohodlně, nechápu, jak v tom můžeš bejt, nechceš ho pomoc sundat?" Když Minho dořekl svou otázku, Jisung se zakymácel na místě. Co mu to teď právě řekl?

Odpověď mu hned naskočila. „Ty v tom svojim vypadáš skvěle, ale asi bys vypadal líp bez něj," zalaškoval Jisung. Minho se usmál. Chování druhého mu přijde roztomilé. „Ty se nedáš odbít, že?" Dotázal se Minho a Jisung mu na to s radostí kývl. „To víš, jsi na to až moc sexy," řekl Jisung a opřel se o zeď vedle Minha.

„Tohle bude ještě dlouhej večer," zaculil se Minho. Kolikrát se ještě chlapci na sebe usmějí?


꒱࿐♡ ˚.*ೃ

- slov: 1 042

SAME TYPEKde žijí příběhy. Začni objevovat