část ☆ devatenáctá

401 29 2
                                    

Řekněme, že od doby, co Minho dal Jisungovi pusu na tvář, tak se černovlásek nepřestal usmívat. Celou práci na home office dělal s úsměvem, s radostí vzpomínaje na onen moment. Nemohl na to zapomenout, i kdyby chtěl. Přišlo mu vtipné, že má na něj Minhovo chování takový dopad. Zároveň neustále přemýšlel nad tím, proč to vůbec udělal.

Jak už u Jisunga bylo zvykem, tak se sešel se svými kamarády; Felixem a Hyunjinem, aby jim o všem popovídal. Byl z toho opravdu tak nadšený a věděl, že to udělá radost i jim. Kdykoliv se předtím něco událo, tak jim to dal vědět, takže teď to musel udělat také. A chlapci ho samozřejmě poslouchali se vším všudy.

Chlapcům sdělil úplně vše, na co si vzpomněl. Strávil se starším jedno celé odpoledne a následující ráno, takže toho měl celkem dost na povídání. A Felix s Hyunjinem poslouchali naprosto vše, co jim byl Jisung schopný prozradit. Černovlásek se nebál zajít do detailů, ani do pocitů, které s Minhem cítil.

Povídání započal úplným začátkem konverzace s Minhem. Prvně jeho omluvy za to, že ho poslal pryč, kterou mu brunet přijal. Následně chlapcům povyprávěl o tom, jak omylem spálil staršího vajíčka a tím pádem ho pozval na večeři. Nad čím se nejvíce pozastavil bylo, že si Minho sám od sebe vybral McDonald's.

To přišlo chlapcům k smíchu, ale Hyunjin dodal, že alespoň kvůli němu nemusel Jisung utratit celé své jmění. Poté jim řekl, jak na něj Minho nedokázal přestat koukat a o jejich dalším rozhovoru, jenž mu utkvěl v paměti. Důležitou roli hrála věta „Asi se mi líbíš, Jisungu," kdy ji Jisung několikrát chlapcům zopakoval.

Dále pokračoval s tím, že Minho přijal pozvánku k němu domů, kde se mu Jisung svěřil o rozchodu s Nari. Trochu zesmutněl, když jim povídal o tom, jak na to Minho nedal skoro žádnou reakci. Felix ho však ujistil, že to staršího chlapce pravděpodobně zaskočilo. Což mu Jisung odsouhlasil. Sám by byl v ten moment zaskočen.

Přirozeně přešel k tomu, jak Minha vyzval k přespání u něho doma. Po celou dobu mluvení se mu na obličeji držel velký úsměv a s tím, že mu Minho řekl ano, tak na své kamarády vycenil zuby. Bylo na něm vidět, že z toho má opravdovou, upřímnou radost. Dvojice pozvaných kamarádů se také samým nadšením usmívala.

Jisung celý příběh ukončil tím, že se chlapcům svěřil o svých pocitech. V moment, kdy ho Minho probudil, tak byl naštvaný a nevrlý, ale když uviděl jeho tvář, tak se okamžitě cítil jinak ─ cítil se mnohem lépe. Stejné pocity pociťoval, když se o něj Minho staral. Prostě z něho byl paf. Třešničkou na dortu pro černovláska byla pusa, kterou od staršího obdržel.

Popisoval motýlky v břiše, hořící tváře a nekončící úsměv na tváři. Na což mu Hyunjin upřímně a jistě odpověděl, že je v tom až po uši. „Už se z toho nevyvlíkneš, jsi v háji," zaznělo od Felixe. Chlapci se následně začali bavit o tom, jak takové pocity měli se svými kluky. Hyunjin se tak trochu omylem kamarádům přiznal, že se Seungminem opravdu randí.

Felix, Jisung i Hyunjin byli u Jisunga doma prostě jako náctileté dívky, které prožívají jejich první lásku života. Jančili, křičeli, zjišťovali, pomlouvali. O svým nápadnících by si dokázali povídat několik hodin. Až tak do nich byli zakoukaní, zamilovaní. Jejich zasedání však skončilo, protože Felix měl naplánované rande s Changbinem, a tak ho chlapci nechtěli nadále zdržovat.


Zápach alkoholu, kouře od cigaret a různých parfémů. Málo prostoru na pohyb, a ještě méně na jakoukoliv komunikaci. To vše Jisung vnímal u Chana doma, kam byl ním pozván na menší společenskou akci. Menší, jak Chan sám popisoval, však rozhodně nebyla, ale zato společenská určitě ano. Akorát ne společensky vhodná pro Jisunga.

SAME TYPEKde žijí příběhy. Začni objevovat