část ☆ dvacátá

350 28 2
                                    

Jisung nevěděl co má dělat. Nemá žádné právo zasahovat do cizí konverzace, natož konverzace, kde je zapojená jeho ex. Jenomže sledovat to zpovzdálí nebo dělat, jako že se nic neděje se mu také moc nezamlouvá. Vůbec se mu nelíbilo, jak na sebe Nari s Minhem štěkali a ostatní je očumovali, jak kdyby byli v zoo.

„To je tam necháme se hádat?" Řekl Jisung tak, aby byl slyšet přes hudbu. Chan s Felixem pokrčili rameny, protože sami nevěděli, co s nimi. „Odtáhl bych je, ať tady nekazí zábavu," napadlo Changbina, který položil svůj kelímek od drinku na nejbližší vyvýšené místo. Jisung si nahlas povzdechl, ale nakonec se starším chlapcem souhlasil.

Svůj kelímek Jisung odložil stejně jako Changbin a společně se rozešli k hádajícímu páru. Changbin vzal za ruku Minha a Jisung, i přes její odpor, vzal Nari lehce za paži. Když se mu chtěla vyvléknout, tak stisk zpevnil, ale ne tak, aby ji ublížil. Chlapci pár táhli přes schody ven před bytový komplex.

Během cesty se Nari s Minhem stále hádali. Jisung od Nari cítil alkohol, kterého pravděpodobně vypila větší množství, než měla, protože se pořádně ani nedokázala udržet na nohou. Za to Minho mluvil a odpovídal zcela střízlivě. Když Nari Minho neodpovídal, tak na okamžik zmlkla. Což netrvalo dlouho, protože si uvědomila, že jí za paži drží právě Jisung.

„Pusť mě, ty nechuťáku!" Třásla svou paží.

„Proč se mě sakra dotýkáš?!" Snažila se sundat Jisungovu dlaň.

„Běž si za někým jiným, ty buzno!" Křičela na černovláska celou silou.

Jisung se zastavil před panelovým domem a Nari bez váhání odhodil. Samozřejmě tak, aby se udržela na nohou a nespadla na studenou zem. Neměl čas ani chuť pak řešit nějaké osočení z ublížení na zdraví nebo jakoukoliv jinou blbost, kterou by na něj Nari byla schopná vytáhnout. Changbin se postavil přesně vedle Jisunga.

Jejich pohledy se míjely s těma od Minha a Nari. Jisung s Changbinem měli oba zamračené obočí a ruce založené na hrudi. Oba spíše naštvaní na Nari, protože označila Jisung nehezkým názvem. Nari měla v ten moment rozhodně velké štěstí, že je slečna a ne kluk. Changbin by se totiž nedokázal udržet na uzdě...

„Nějaké vysvětlení, proč jste nám kazili Chanův večírek?" Zeptal se Changbin, drže oční kontakt s černovlasou dívkou. Nari napodobila chlapcovo postoj a spustila; „Minho je blbec. Celý to začal on, kvůli němu to všechno začalo!" Vyprskla. „Kdyby si hleděl svého, tak bychom se normálně všichni bavili a nevznikl by žádný problém."

Od nařknutého Minha bylo slyšet hlasité povzdechnutí. Jisung zahlédl i polknutí a zatnutí zubů, z čeho usoudil, že je brunet naštvaný. „Tys' mě doslova pronásledovala a bez jakéhokoliv pozvání si přišla na Chanovu párty, to zaprvé," pověděl brunet tišším hlasem, snaže se nevybuchnout. Jisung nad sdělením nadzvedl své dříve zamračené obočí.

„Zadruhé si osahávala mého kamaráda bez jeho souhlasu a pak si mě dokonce obvinila z toho, že jsem to samé předtím dělal tobě," pokračoval Minho s více znatelným odporem v hlase. Nari na něj koukala s otevřenou pusou, absolutně vyjukaná z toho, co teď brunet řekl. „To jsem neudělala! To jsem neřekla!" Obhajovala se.

„To teda udělala a řekla, přestaň to popírat!" Vyhrkl Minho, přiblíživ se k Nari. „Úplně si přepnula, když jsem s tebou odmítl spát a před chvilkou si sexuálně obtěžovala mladšího kluka," poukazoval na černovlasou dívku prstem, koukaje jí přímo do očí. Jakmile Nari naznačila, že chce bruneta praštit, Jisung se přesunul mezi ně.

Zabránil tím facce, kterou chtěla Nari Minhovi dát. Černovlásek ji totiž stihl včas zachytit zvednutou paži. „Jak mě z něčeho takového můžeš vůbec nařknout?!" Křičela. „A proč se ty do toho zase sereš?!" Prskala na Jisunga a opět se snažila setřásnout jeho dlaň ze své paže. Černovlásek její ruku pustil a navázal s ní oční kontakt.

„Protože vím, jaká seš," prozradil s posměškem v hlase. „Jsi ubohá. Jediný, co ti jde je obtěžovat ostatní a nadávat jim, když není po tvém," zamračil se, dávaje si ruce do kapes. „Měla bys─" „Nechápu, proč se tady s tebou vůbec bavím, Hane," zničehonic Nari sdělila, skákaje tak Jisungovi do řeči.

Svůj pohled věnovala Minhovi a Changbinovi, které si prohlídla tak, jak to jen šlo. Následně se opět zaměřila na Jisunga. „Tobě nemám vůbec co vysvětlovat," zabodla mu ukazováček do hrudi. „Ty jsi taky ubohej, nechutnej buzerant, kterej dělal to stejný, co jsem udělala dneska já a nikomu jsem to necpala!" Vykřikla na Jisunga a přiblížila se na centimetr k němu.

Jisung tak udělal krok zpět, omylem šlapaje na Minhovu nohu, a tak se Minha chytl za bok. Potichu se mu omluvil. Changbin na oplátku oddálil Nari. „Že mi to nedošlo dřív!" Zaslechli chlapci najednou, všichni tři koukaje na dívku. „Ty ho bráníš, protože je taky teplej! Stejně jako ty! Jste úplně stejnej typ!" Máchala Nari rukami kolem sebe, smějící se od ucha k uchu.

Její pronikavý smích se rozléhal ulicí. Jisung se podíval na Minha, aby zjistil, jak na to brunet zareagoval. Minho se na Jisunga příjemně usmál, koukaje na jeho rty. Černovlásek viděl, že mu Minho sleduje rty, protože ho v ten moment napadlo pravděpodobně to stejné, co bruneta. Proto se ke staršímu chlapci přiblížil a s položením dlaně na jeho tvář ho políbil.

Changbin chlapce pozoroval s nadšeným úsměvem, zatímco Nari měla otevřenou pusu dokořán. „Tak to je naprosto odporný!" Vyjádřila se, dělajíc zvuk jako kdyby měla každou chvíli zvracet. Černovlásek se od Minha pomalu oddálil, dlaň stále na jeho líčku. Oba chlapci si na obličeji drželi upřímný úsměv, ze kterého bylo cítit vzrušení.

Oba byli rádi, že toho druhého napadlo to stejné. A děkovali, že se Jisung nedržel zpátky. Minho se díky jeho činu utvrdil, že tohle chce cítit víc a častěji. Vůbec mu nevadilo, že tím ostatním ukázal, že má rád kluky. Že má rád Jisunga. Právě naopak. Byl to pro něj velmi osvobozující pocit, jenž dříve snad ani nezažil.

K chlapcům přiběhli ostatní kluci, kteří se šli podívat, kde jsou tak dlouho. Když uviděli to, jak si Jisung a Minho před Nari dali pusu, tak se nedokázali udržet zpátky a šli kluky radostí obejmout. K Felixovi a Chanovi se přidal i Changbin a mladě vypadající blonďák. Chlapci obklíčili Jisunga s Minhem a mačkali je v objetí.

Nari říkající nějaké nesmysly, které nikdo z chlapců nevnímal, odešla pryč od bytového komplexu. Jisung věděl, že ji tato situaci znechutila natolik, aby šla od nich pryč. Konečně se mu podařilo to, co tak moc chtěl. Naštvat Nari a ukázat jí to, co jí tak neuvěřitelně vadí. Dva kluci dávající si pusu, ještě k tomu na veřejnosti.

„Tak už je ta čůza konečně pryč," zasmál se Jisung, když se jejich objímací kroužek rozpustil. Changbin si s Jisungem plácl, Felix Jisunga objal kolem ramen a Minho byl zase objat Chanem a blonďák na něj ukazoval palce nahoru. „Jsi v pohodě?" Optal se starostlivě brunet blonďáka, který na Minha protočil hravě očima.

„Jo, mě vůbec neřeš. Teď by ses měl spíš věnovat někomu jinému," zachechtal se blonďatý mlaďoch a svou hlavu naznačoval na Jisunga. Černovlásek se nad gestem usmál a pohled přesměroval na zem. „Ach jo, Jeongine...," povzdechl si Minho se znatelným smíchem v hlase. Blonďák, teď už známý jako Jeongin, zvedl ruce na obranu.

Chan si hlasitě odkašlal, aby mu chlapci věnovali pozornost. „Díky tady Changbinovi a Jisungovi, že vyřešili nezvaného hosta a teď už bychom se mohli přesunout zpět ke mně, nemyslíte?" Nadhodil se svůdným úsměvem, koukaje na přítomné chlapce. Na odpověď nečekal dlouho, protože mu chlapci jednohlasně odpověděli ano.


˚.*ೃ

- slov: 1 210


*♦̮̑ɜܓ*‎

tak konečně se Jisungovi podařil jeho plán!! <3

ps. nějak jsem úplně zapomněla poděkovat za 2K přečtení... teď už je tam 2,5K, to je fakt neuvěřitelný :( moc moc moc Vám všem děkuji! 💕

SAME TYPEKde žijí příběhy. Začni objevovat