Cesta pro ně byla delší, než oba chlapci předpokládali. U dveří Jisungova bytu se oba proklínali, že to vzali pěšky a ne taxíkem. Sice si užili, jak bylo město tiché, jak se mohli nadýchat čerstvého vzduchu, ale Minho měl unavené nohy a Jisungovi se trochu motala hlava. Pravděpodobně se mu vrátil ten jeden drink, který vypil naráz.
Chlapci se zuli a vyrazili do útrob černovláskova bytu. Jeho byt byl rozhodně méně uklizený, než když tam byl Minho naposledy, ale nebylo to tak hrozné. „Jo, promiň, že je tu bordel," nadhodil mladší, když viděl, jak si brunet prohlíží poházené oblečení a špinavé skleničky na konferenčním stolku. Ten na to pouze kývl.
Jisung se tak přesunul ke špinavým skleničkám a dal je do dřezu. Tam je alespoň schová, aby na ně starší chlapec nemusel furt civět. Cítil se trochu trapně, že si k sobě pozval hosta, i když neměl doma uklizeno. Sice to mohlo být hůř, protože to rozhodně umí hůř, ale pořád je to nevhodné. Obzvlášť, když je to Minho... jeho možný nápadník.
„Chceš jít už spát... nebo?" Optal se nejistě mladší, když přešel blíže k Minhovi. Brunet pokrčil rameny a s nerozhodným obličejem odpověděl; „Nejsem popravdě moc unavenej." Tím si od Jisunga zasloužil chápavý úsměv. „Já taky moc ne," sdělil druhému. „Mohli bychom se třeba jít koukat na film?" Nabídl staršímu, koukaje se mu s úsměvem do očí.
„Tak proč ne," odpověděl brunet opět s pokrčením ramen. To, co budou dělat, mu bylo úplně jedno. Hlavně chtěl být v klidu a tím si odpočinout. V ten den toho měl už dost. Jisung na jeho přímou odpověď kývl a s tím se přesunul do ložnice, kde měl jedinou televizi v bytě. Jelikož v něm bydlel sám, tak neměl důvod ji mít jinde.
Sám v obývacím pokoji nikdy na televizi nekoukal. Na filmy a seriály se výhradně koukal jen v posteli na notebooku, proto si tam pořídil i televizor. Minho za ním pomalým krokem došel, pečlivě sledovav co mladší zamýšlí. Pohotově pochopil, že se na ten film budou dívat u Jisunga v ložnici. V jeho posteli. Vedle sebe.
Budou ležet? Budou sedět? Budou blízko sebe? Budou daleko od sebe? To vše mu běhalo hlavou. Bude to nevinné sledování filmu, tak proč by nad tímhle měl přemýšlet... V hlavě nad svým chováním a nad svými myšlenkami protočil očima. Proč mu neustále vyskakují myšlenky na věci se sexuálním podtónem, kdykoliv je s Jisungem...?
Z jeho přemýšlení ho vytrhl Jisung, který na postel naházel všechny možné dobroty. Chipsy, křupky, žvýkací bonbóny a čokoládové pralinky. Vytahoval to ze šuplíku pod postelí, kde je ukrýval. Jisung to tam skladoval a vždy, když se šel na něco dívat nebo když měl jen chuť, tak si nějakou sladkost nabídl.
„Ty toho teda máš," zachechtal se Minho, když se přiblížil k posteli. „To je na horší časy," zavtipkoval Jisung s podobným zachechtáním. Poté na postel přesunul ovladače a v pokoji místo velkého světla rozsvítil lampu, která byla v rohu ložnice. Po zhasnutí stropního světla si mladší sundal mikinu a pobídl Minha, aby se posadil nebo jakkoliv položil na postel.
Brunet zaváhal. Nevěděl, jestli je lepší se posadit nebo si lehnout. Když se ale Jisung opřel o čelo postele a natáhl si nohy, tak ho napodobil. Bylo to něco mezi sezením a ležením, takže mu to vyhovovalo. Nebyli u sebe blízko, ale ani ne daleko. Prostě tak akorát. Akorát ho v ten moment stresoval jeden fakt, nad kterým nedokázal přestat uvažovat.
Dali si pusu. To by nebyla až tak velká věc, ale oni se doslova políbili před Nari. O které ví, že se s Jisungem rozešla kvůli jeho orientaci. Proč to Jisung udělal? Proč ho před ní políbil? Znamenalo to pro Jisunga něco? Znamená to pro Minha něco? Tolik otázek a na žádnou z nich brunet neznal odpověď. Celkem z toho byl zmatený.
Jisungovi myšlenky se také nezastavily. Přemýšlel, jestli má třeba něco začít, když se Minho předtím polibku nebránil. Bylo vidět, že to taky chtěl... Nebo to si alespoň černovlásek vsugeroval. Chtěl, aby to Minho chtěl.
„Tak na co se podíváme?" Zeptal se mladší, projíždě filmy a seriály na Netflixu. Minho zkoumal, co by ho tak zajímalo nebo co by nebylo na škodu s mladším vidět. Nechtěl horror, nechtěl romanťárnu. Chlapci si představovali něco živějšího, akčnějšího. „Co třeba John Wick?" Navrhl brunet s pohledem přesměrovaným na Jisunga.
Dotazovaný chlapec s návrhem souhlasil. Tím na televizi zapnul první díl Johna Wicka a ovladače položil mezi ně dva. V ložnici se rázem změnila atmosféra. Chlapci film sledovali velmi pečlivě, nechtěje nic přehlédnout. Během toho Jisung otevřel první pytlík chipsů, aby měli k filmu co uždibovat.
V průběhu sledování se k sobě chlapci nevědomě přisunuli. Byli na sobě namáčknutí, převážně proto, že jedli bonbóny z malého pytlíku, a tak potřebovali být nablízko. Zní to bizarně, ale chlapcům to nijak nepřekáželo. Spokojeně si leželi a koukali na zvolený film. Občas do toho něco řekli nebo se zasmáli.
Brunetovi přišlo, že chlapci leželi až moc spokojeně. Jisung měl roztažené nohy a Minho tím, jak měl pokrčenou nohu, tak se Jisungovo nohy dotýkal. Doslova ji na něm měl položenou. Zároveň si všiml mladšího povyhrnutého trička, které ukazovalo jeho podbřišek. Minho se snažil nezírat, ale vůbec mu to nešlo. Jeho pohled byl fixovaný na černovláskovo odhalené kůži.
Díky tomu, že hlavy od sebe měli dál než zbytek těla, tak si Jisung koutkem oka všiml, kam Minhovy oči směřují. Rty se mu pozvedly do úšklebku. Aby chlapci vedle sebe udělal ještě větší radost, tak se naschvál protáhl a tím se jeho triko vyhrnulo ještě výš. Kradmo opět koukal, jak na to starší zareaguje.
Když se brunet nesnažil nijak skrývat, že mu jasně civí na odhalené břicho, tak se Jisung zachechtal. „To ti přijde moje tělo zajímavější než John Wick?" Rýpnul si do staršího, kterého vytrhl z civění. Minho na něj vykulil oči a pootevřel pusu, naznačuje že měl v plánu odpovědět. Odpovědi se však černovlásek nedočkal.
„Stačí říct, já ti ho ukážu podrobněji," mrkl černovlásek na staršího chlapce, který byl vyjukaný z toho, co mu Jisung řekl. Koukal na něj tím stejným výrazem, jeho oči přeskakovaly mezi mladšího očima a rty. Byl přistižen a ano, byl z toho nervózní, ale co když vlastně chtěl, aby ho Jisung načapal, že na něj takto zírá...?
„Já se popravdě rád pokochám," zaculil se brunet, zlehka si kousaje ret. Jisung nečekal, že mu brunet odpoví přímočaře, ale rozhodně si nestěžoval. Oceňoval, že je starší upřímný. Proto na nic nečekal, s úsměvem bruneta vzal něžně za bradu a přitáhl si ho do bouřlivého polibku. A Minho konečně svou ruku položil na to odhalené břicho, které předtím tak obdivoval.
꒱࿐♡ ˚.*ೃ
- slov: 1 083
*♦̮̑ɜܓ*
ladies and gentlemans, mockrát Vám všem děkuji za všechny hvězdičky a komentáře, které mi dáváte 💕 díky Vám Same Type překonalo 300 hvězdiček a chybí už opravdu málo k 3K přečtení. jste neskuteční! 💗 děkuji, děkuji, děkuji.
ps. zase natahuju jeden den na 50 kapitol 🤦🤣
ČTEŠ
SAME TYPE
FanfictionJisung zjistil, že Minho právě randí s holkou, která se s Jisungem rozešla kvůli jeho bisexualitě. Tak se jim rozhodl rozbít vztah jednoduchou taktikou ─ přeorientovat Minha. ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐡𝐢𝐩 • minsung - stray kids ꒰ ͜͡➸ 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐬 • dokončeno ꒰ ͜͡➸...