- - 13 квітня 2020 рік. До початку апокаліпсиса лишається менше двох місяців за спогадами Вайлет - -
Приблизно десять днів тому вона знову відкрила очі та побачила мирне сонячне сяйво, відчула тепло на шкірі та зрозуміла що повернулася у світ де поки що все тихо та спокійно. Паніка наступала лише в рідкісні моменти коли вона згадувала, що інфекція ось-ось охопить їхні домівки посіявши хаос та жахіття, навіть не підозрюючи що правда далеко не така про яку знала вона. Подеколи почуття безвиході або загнаної у кут жертви сильно хотіло датися у знаки, але сильна воля яку вона здобула в попередньому житті виявилася куди витривалішою та стійкою. Підліток трималася.
Крістофер усіма силами намагався влаштуватися на роботу до більш багатих районів адже отримав відповідь на своє резюме, але навіть друзі ніяк не могли йому організувати повноцінного переходу на іншу посаду, навіть враховуючи що він був воєнно-зобов'язаним та проходив навіть службу коли це було потрібно, а зараз працював більш як підтримувач порядків. Якщо і знаходилося тимчасове місце, то житло не надавалося, то ж сестрички забирати не було куди. Хоча з кожним днем здавалося все більше шансів було таки й здобути ту саму роботу про яку він розповідав раніше, бо його друг трохи допоміг одному недоброзичливому колезі вилетіти, а довго пустим місце як правило бути не може. Тим паче якщо питання зачіпає охорону та контроль.
Вайлет також почала думати про своє підстрахування, хоча мала великі сумніви. Їй навіть допомагати ніхто у школі не хотів, навіть дивлячись на обрану нею тему та швидке опрацьовування матеріалу. Всі лиш висміювали її ідею та бажання, а вчителі взагалі дивилися на її заявку неначе на сміття якесь, не бажаючи витрачати час на «марні спроби виділитися». У дівчини були підозри, що її ім'я навіть не потрапить у списки бажаючих взяти участь, не дивлячись на те що вона була ударницею у школі та мала завжди непогані бали та репутацію.
- Але ж закони світогляду та мирні рішення міжрайонних сутичок актуальна тема... Чому ніхто не хоче допомагати? ... Бісить.
Вже вкотре дівчинка покидала шкільну бібліотеку без аби яких надій на просування. Навіть вчитель про якого вона завжди думала що отримає підтримку, від неї відвернувся та навіть заборонив дитині відвідувати класні уроки. Світ потроху рушився не лише у її очах а й у душі. Впевненість у своїх діях же перетворювалася у куди більший стимул ненавидіти все та боротися лише за своє.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кінець світу: Перезапуск
Научная фантастикаДивні створіння які виникли нізвідки та заполонили весь світ за дуже короткий час. Інфекція, якій людство так і не змогло дати логічного пояснення. Боротьба не за владу, а тепер за життя. Ковток повітря, на який ти маєш заслужити право. Світ щ...