Частина 13. Інфікована не дорівнює мертва

24 8 0
                                    

Вайлет з Аароном знайшли Кріса неподалік роздвоєної дороги ближче до центру міста. Той не був надто збентежений або наляканий тим що молодшої не було поруч у момент набігу на будівлю де вони зупинялися. Його більше турбувало зовсім інше... Куди поділася Кетніс, яка мала б бути на варті у той проміжок часу. Молодий хлопець горів бажанням розпитати ту, якщо звісно знайде. Але Аарон настояв не на пошуках, а на тому щоб покинути район якомога швидше, адже він чув підозрілі звуки які не подобалися навіть йому. Юнак мав підозри, що десь блукає інфікований куди сильніший за тих з ким йому доводилося тягатися до цього.
Вайлет погоджувалася з ідеєю йти, але раптом помітила відсутність записника який готувала для брата до початку занепаду світу. Його відсутність не на жарт розлютила дівчину, але ще більше її злило саме те, що брат який старший та куди відповідальніший за неї, його залишив аби де.

- Кріс! Як ти міг його залишити там?! – вона активно розмахувала руками як перед обличчям старшого, там і дотягуючись до свого волосся. Вона просто не знала куди їх подіти.
- Не панікуй так. Повернемось зараз туди і я його заберу. Нічого страшного не сталося. Тим паче, що там лише інфіковані були а не люди. – Кріс хотів торкнутися плеча сестри, але та зробила крок назад за для уникнення дотику.
- Це тобі не просто підручник! Там цінна інформація! Тільки уяви якщо воно потрапить до когось у руки?! Це ж катастрофа! Наша смерть!
- Що там було? - Аарон був здивований агресії дівчини. Адже також рахував той блокнот звичайним до цього моменту. Він просто не бачив середини.
- Записи про десятки типів інфікованих. Слабкі місця, сильні сторони, вигляд, методи уникнення, маніпулятивні техніки... Все. Тож якщо він буде у руках навіженого, це може привести до неочікуваних змін. І немає гарантій що вони будуть позитивними.
- Звідки у тебе такі відомості? – Аарон глянув на блондинку, очікуючи почути правдиву відповідь.
- Із "тих самих снів" про які я тобі казала. – промовила та, навіть не довго думаючи що сказати або як донести.
- А. То це із "цим" пов'язано?
- "Цим"? Мала... Він вже також знає? – Кріс здивувався. Він думав, що його сестра більше нікому не буде казати про своє переродження.
- Так. І вірить мені. - Дівчина поглянула на Аарона що стояв зовсім поруч із нею, та непомітно для Кріса, вже декілька разів навіть торкнувся її кінчиками пальців.
- Чому я не сумнівався що ти скажеш йому? – сказав він одне, поки думав геть інше.
- Я просто довіряю своїм людям та очікую довіри від них же. - Вайлет просто посміхнулася.

Кінець світу: ПерезапускWhere stories live. Discover now