゚。REASON TO RUN 。゚

262 4 0
                                    

"Aku hanya berharap aku tahu kenapa aku tidak pernah cukup baik untukmu."

<>

<>

DARI PERTEMUAN YANG TAK DISANGKA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

DARI PERTEMUAN YANG TAK DISANGKA.

"Hey kalau jalan itu pakai mata bodoh!"

"Menurutmu apa yang sedang aku lakukan, brengsek?"

"Kau siapa, ibuku?"

"Aku tidak rasa kau cukup tahu dengan siapa kau berbicara."

"Aku sedang berbicara dengan orang cabul bejat!"

***

BERUJUNG PADA PERTARUHAN NYAWA.

"Kau akan menyiksaku sekarang? Lakukan dan buat aku menjerit!"

"Aku bagi kau peluang kedua."

"Kau menginginkan ini. Kau pantas mendapatkan ini, dasar jalang bodoh."

"Aku bukan anjing yang bisa kau perintah sesuka hati."

***

SIAPA YANG PERLU DIPERSALAHKAN?

"Terus uji kesabaranku dan lihat bagaimana ini akan berakhir."

"Rasa percaya dirimu tidak lama lagi akan mengkhianati kepercayaanmu."

"Lakukan segala cara, aku tak peduli jika itu akan membunuhnya."

"Jangan takut. Kau tidak punya alasan untuk takut."

***

APAKAH INI CUKUP ADIL?

"Kau akan membayar semua perbuatan buruk yang kau lakukan."

"Aku tidak akan pernah berhenti melawan. Sampai kematianmu atau kematianku."

"Aku tak terkejut kalau kau ingin melihat kematian anak itu. Kerana aku juga menantikannya."

"Bunuh saja aku!"

***

MIMPI BURUK APA LAGI YANG AKAN MENGHANTUI MEREKA?

"Jadilah anak yang baik untukku dan aku akan memberikanmu kesenangan yang kau inginkan."

"Ini belum berakhir. Tidak dalam jangka panjang."

"Lanjutkan, jalang. Manfaatkan mulutmu itu dengan baik sekali saja."

"Teruslah merengek dan aku akan menidurimu disini."

***

BILA BENCI DAN CINTA SALING BERADU.

"Aku membencimu setengah mati."

"Kau selalu menjadi anjing gila."

"Kalau begitu, kenangkan kalung itu padaku."

"Aku tidak akan kehilanganmu juga, mengerti? Kau milikku , dan aku tidak akan menyerahkanmu kepada orang lain--bahkan kematian sekalipun!"

***

YANG MANA YANG AKAN MEMENANGI HATI?

"Aku tidak peduli dengan berapa banyak manusia yang ada di dunia ini. Kaulah yang kuinginkan, dan perkataanmu tidak akan mengubah hal itu."

"Kau boleh membenciku semahumu, tapi kau tahu akulah yang terbaik untukmu."

"Selamanya bukan untuk semua orang, tapi kenapa selamanya hanya untukku?"

***

APAKAH INI SEPADAN DENGAN SETIAP RASA SAKIT YANG AKU LALUI SAAT BERSAMAMU DI NERAKA?

***

WARNING!!⚠️

Jangan sesekali berharap book ni akan sama persis dengan "AKU BUKAN DIA" kerana dalam ni terdapat banyak gambaran grafik kekerasan, penyalahgunaan ubat-ubatan terlarang, penyeksaan, penculikan, adegan darah, toxic love, perlecehan seksual, bunuh diri, trauma, BDSM, dan horor psikologis.

Ada smut dan angst tentu saja.

Yang dah baca "AKU BUKAN DIA" pasti kenal siapa mereka bertiga ni kekeke
Meski begitu, timeline di book ni adalah selepas canon ending di ABD jadi yeah ini tak ada hubungannnya dengan geng Min Hoon dan Jung Hee.

Kelanjutan kisah Jungkwon dan rakan-rakan pun hanya berkisahkan hari-hari membosankan mereka yang terus diteror para seme--*plak* Maksudnya ketiga geng besar 🙏🏻🗿

Pertanyaan yang lebih penting, apakah cerita ini berhubung dengan "Aku Bukan Dia" ? Hmmm...tidak juga. Hanya saja mereka berada di universe yang sama dengan "Mr.Queen Mafia ", lebih tepatnya sebelum cerita Rika bermula. Jadi jangan heran kalau ada banyak plot mafia.

Mahu baca atau tidak, terserah kalian tapiiii! Di dalam ni, akan ada nama-nama dari cerita sebelum ini. Jadi kalau tak mahu kebingungan, silakan baca (◠‿・)

Peringatan! Banyak kata-kata kasar! Ara serius... saaaaangat banyak :D

Akan ada beberapa perubahan dalam POV dalam book ini, tapi bab-babnya panjang dan ada banyak elemen dalam cerita ni! Ara harap kalian semua menikmatinya!

Terima kasih atas dukungannya!

Karya indah (?) ini dibuat oleh Ara dan juga dari teman AraSelamat menikmati ✨🍷Mohon jangan membenci Ara :"))

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Karya indah (?) ini dibuat oleh Ara dan juga dari teman Ara
Selamat menikmati ✨🍷
Mohon jangan membenci Ara :"))

ℝeas𝕠n To R𝕦n;【Jungkwon】Where stories live. Discover now