KIZIL İZLER

7K 41 0
                                    

Gök gürültüsüne benzer, uğultulu bir ses giderek yükselmiş ve şaklayarak kesilmişti. -muhtemelen- kırbaç, kalçalarımın tam ortasından sertçe vurmuş, hissettiğim acı, tarif edemediğim bir zevkle içime işlemişti. Elbette attığım çığlığa da engel olamamıştım.

" Başka her şeyi yap ama bunu y... "

Aynı noktadan yediğim ikinci darbe... Tam kalçalarımda bir kızarıklık oluştuğundan yüzde yüz emindim. İnce bir yanma hissi... Ve inleyişlerim odada yankılanmıştı.

" (Ağğğhh!) Güven! Kurtar beni n olur! "

Üçüncü bir vuruş daha... Nefesimi kesen bir darbe ve acı hissi, ancak tavan yaptırıp içimde ukte bıraktığı libidom yüzünden aynı oranda zevk aldığımı inkar edemezdim. Gözlerimi kapatarak başımı yukarı kaldırıp zevkli bir çığlık kopardım.

" Güveeennn!!! "

" Ne vardı tatlım? "

Bu... Güven'in sesi... Neyse ki iyiydi fakat... Bu rahatlık da neyin nesiydi? Tatlım mı?

" İyisin değil mi hayatım? "

Ses yeniden kesilmişti.

Ayakkabı tabanından gelen sesler, işkencecinin arkama geçtiğini söylüyordu ve sanırım hedefi göğüslerimdi. Bu kez endişe etmekte haklıydım, zira bütün seksi karizmam yerle bir olmak üzereydi.

" Güven... Kurtar beni. Canım çok acıyor. "

" Keyfini çıkar güzelim. Ben öyle yapacağım! "

" Güven? "

Gülüyordu! Bu ne demekti şimdi?

" Lütfen düşündüğüm şey olmasın, lütfen. GÜVEN! Çöz beni! "

Bu kez ağzımı bağlamış ve gözlerimi açmıştı. Bulanık görüntü netleşmeye başladığında, siyah dar bir pantolon ve çizme, sakallı bir yüz, üstsüz, iri, kaslı ve kıllı bir vücut karşımdaydı. Sol elinde tuttuğu şey ise kemer değil, hakiki deri, kalın bir kamçıydı. Bu yüz... Kâbus olmalı, hayır!

Söylemek istediğim çok şey olsa da ağzım bağlıydı ve az sonra sebebini anlamadığım bir şekilde kamçılanacaktım.

Adı batası, tam karşıma, tüm vücudumu görebileceğim bir boy aynası koymuştu. Arkama geçerek elindeki kamçıyı havada çevirmeye başladı. Aynı ses, aynı his, aynı korku... Nokta atışı kullanışına bakılırsa, kalçalarıma inen kamçılar, az sonra göğüslerime vurmaya başlayacaktı. Gözlerimi kapatıp başımı yukarı kaldırdım. Dişlerimi sıktığım anda aynı şaklama sesini yeniden duymuştum.

EVLİLİK BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin