Güven, Pınar'ın göğüsleri üzerinde yükselen kırbacı indirecekti ki, dış kapının sesi onu durdurdu. Pınar, bir kez daha kurtuluş olabileceğini düşündüğü bu sese umutla kulak kabarttı, fakat Güven son derece sakin ve kendinden emindi. Arkasını dönüp kırbacı kenara bıraktı. " Sonunda gelebildin ha! " diye söylenerek kapıya yöneldi. Pınar ve Yasemin şaşkın ve tedirgin bakışlarla birbirlerine bakıyorlardı.
Az sonra Güven ile birlikte içeri giren kişi, Güven'in kuzeni Kâzım'dı. Pınar'ın şaşkınlığı daha artmıştı ve nihayet dayanamayıp ağzını açtı.
" Lan bu ne çeşit bir organizasyon amına koyayım?! Sen nereden çıktın? "
" Güzel karşılama, benim seksi platoniğim! "
" Orospu çocuğu! "
" Her zamanki gibi dilin fazla sivri ama bence pişman olmadan önce sus! Zaten sabıkan kabarık, değil mi? "
" Senden mi korkacağım lan! "
Kâzım, pis pis güldü.
" İsterseniz korkmayın, nasılsa elimizdesiniz. "
Güven Yasemin'e yaklaştı. Korku dolu bakışlarına aldırmadan ağzındaki bezi çıkarıp karşısına geçti. Keyifli keyifli gülerek konuştu.
" Eh, senin de söyleyecek bir şeylerin vardır. İçinde kalmasın canım, konuş hadi. "
Yasemin hem şaşkın, hem öfkeli görünüyordu. Başta bir şey söylememişti, ancak Güven'in elinin uzandığı kırbacı görünce göz bebekleri büyüdü. Amına uzanan elin de etkisiyle hafiften titremeye başlamıştı.
" İnsanız, değil mi? Herkesin söyleyecek bir şeyi vardır. "
Bir kaç dakikalık sessizlikte, Yasemin'in göğüs uçlarında, gözle görülür bir büyüme olmuştu. " Şuna bak. " dedi Güven, " şimdi daha bir keyifli oldu. " Aşağıdaki elini, şişen göğüs ucuna doğru kaldırdı ve işaret parmağını kahverengi halkanın etrafında dolaştırdı. Yasemin önce dişlerini sıkıp başını aşağı eğdi. Gözleri, uçları haricinde neredeyse pürüzsüz görünen, ovalimsi şekildeki iri ve dolgun göğüslerine kaymıştı.
" Seninle bir derdim yok, bırak gideyim. "
" Hahhahahha! Yalvarman hoş ama hiç bir yere gitmiyorsun! "
Baş parmağı, işaret parmağıyla birleşerek sol göğsü ucundan yakaladı. Yasemin, tiz bir çığlık atıp birlikte, başını yukarı kaldırmıştı. Yankılanan sesi, Pınar'ın sinirini bozmuş olacak, o da bağırmaya başladı.
" Piç kurusu! Bu nasıl bir intikam anlayışıdır lan?! "
" Kâzım, sustur şunu! "
Pınar ve Kâzım, kısa süreli göz göze gelmişti. Fakat bu kez, Kâzım'ın gözlerinde en ufak bir sevgi belirtisi yoktu. Uzun tırnaklı ellerini yağlayıp Pınar'ın göğüslerine yapıştırdı. Abartı sayılabilecek gururunun bir sonucu olarak gıkı bile çıkmamıştı. Elbette Kâzım'ın tatmin olduğu da söylenemezdi.
Kuzeninin kırbaç koleksiyonundan kısa ve sert bir kamçı çıkardı. Soluk bile almadı. Odadaki ışığı yansıtacak kadar parlayan yağlı göğüsleri sertçe dövmeye başladı. O an, kenarlarından anlık olarak büzüşerek şekli değişen ve sağa sola salınan göğüsleri ağır çekimde izliyormuş gibi etki altındaydı. Pınar'ın yüzündeki değişimi bile umursamadan, dakikalarca vurmayı sürdürdü. Pınar'ın neredeyse sesi çıkmıyordu.
Sonunda göğüslerin üzerinde iki saat öncesinden kalan ve pembeleşen izlerin tazelenerek canlı birer kızıllığa dönüştüğünü görünce yavaşladı, ancak durmamıştı. Pınar'ın hala ses çıkarmadığını görünce durdu. Kendisi bile nefes nefese kalmış, hafif terlemişti. Pınar ise neredeyse bayılmak üzereydi.
Sert bir vuruş daha... Pınar uyku ile uyanıklık arasındaydı. Kâzım pantolonunun fermuarını açıp Pınar'a biraz daha yaklaştı. Aynı yağı, çıkardığı penisine sürdükten sonra bir adım daha atmıştı ki, Güven onu durdurdu.
" Acele etmesene lan! Daha bu kaltaklarla işim bitmedi benim. "
" Patron sensin kuzen. "
Pantolonunu çekip, düğmeleri açık gömleğini düzeltti.
Yasemin saklayamadığı öfkesiyle Kâzım'a bakıyordu. Bu bakış, Güven'in hoşuna gitmişti. " Sıra sende. " dedi, " bakalım sen ne kadar dayanabileceksin? "
" Bu orospunun memeleri kırk beşi gördü ama epey yıprandı. "
" Ne dersin kız? Sana kaç tane vuralım? "
Sırıtarak iki eliyle Yasemin'in arkasını çevirdi.
" Sen de arkasına geç. O koca götü kızarsın kahpenin! "
İkili, Yasemin'i arkadan önden kırbaçlamaya hazırlanırken Yasemin, son bir küfür mırıldandı.
" Sizinle karşılaştıran şansımı sikeyim! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLİLİK BELASI
Mystery / ThrillerBir BDSM Hikayesi... Uyarı : Bu kitap yetişkinler için uygun olup, 18 yaşından küçük bireylerin okuması ve etkilenmesi durumunda, şahsıma yönelik olumsuz bir eleştiri veya sorumluluğu kabul etmiyorum.