Güven, intikam hırsından çok Yasemin'in -Pınarınkilerden çok daha çekici ve iri görünen- göğüslerine odaklanmış, elindeki kırbacı indireceği noktaları hesaplıyordu. Kâzım ise arka tarafta hazır bekliyor, koca kalçaları dikizliyordu. Sabırsızlığı yüzünden okunurken Güven ile göz göze geldi.
" Sen gelmeden önce Pınar hanım çok güzel öttü. Şimdi de bu kaltak konuşacak ve... "
" Sahi neredeyse unutuyordum he. Neydi o kızın adı? "
Güven Yasemin'e bakarken, Yasemin gözlerini kaçırmıştı.
" En yakın arkadaşının da elimize geçmesinden korkuyorsun değil mi? "
" Bu nasılsa konuşmaz Güven'im. Biz işimize bakalım. "
" Önce adını söyleyecek, konuş! "
Güven kırbacıyla usta işi bir vuruş yaptı ve Yasemin'in sağ göğsünü tam altından vurdu. Normal sayılamayacak bir şekilde sarsılmıştı Yasemin. Başını önüne eğip sıktığı dişleri arasından bir isyan çığlığı attı. Öfkesinden deliye dönmüştü.
" Bu ne şimdi? Gurur mu yapıyorsun? Gösteririm sana! Devam et kuzen!!! "
Kazım, aynı öfkeli bakışlarla önündeki koca kalçaları ortalı şekilde vuran sert bir kırbaç darbesi indirmişti. Bu kez beli öne doğru kıvrılan Yasemin, nefesini sertçe verip başını kaldırdı. Bir şey söyleyecek gibiydi fakat Güven fırsat vermedi. Daha ince ve sert bir darbe indirdi. Hedef yine sağ göğüstü ve kırbaç dikine doğru tam üstüne çarpmıştı.
Kazım da ritüele dönüştürmek istediği bu solo vuruşa eşlik ederek sağ kalçayı dikine kesti ve kaba eti hafiften dalgalandırdı. Yasemin'in inlemeleri yavaş yavaş yükseliyor, konuşmak istese de başaramıyordu. Güven, onun yüzündeki ifadeden keyif alarak sol göğsüne bir kırbaç daha vurdu ve Kâzım'a seslendi.
" Serbest çalış kuzen. Güzel bir tablo görmek istiyorum. "
" Patron sensin kuzen! "
İkili, iletişimi kısa bir süreliğine keserek hedef aldıkları vücudu soluksuz şekilde kırbaçlamaya koyulmuştu. Kâzım'ın hırs ve öfkesi, kalın bileklerindeki gücü olduğu gibi elindeki kırbaca yüklüyor, her vuruşu şimşek gibi hızlı ve sert oluyordu. Bu sırada Yasemin'in çığlıkları yükselirken, kalçaları ve göğüsleri de sağa sola sallanıyordu.
Pınar ise pişmanlık içinde olanları izliyor, kendine kızıyordu. Arkadaşının yüzüne bakamayacağını düşünerek onun bu halini üzüntü içinde, çaresizce seyrediyordu.
İkili nihayet yorulmuş ve hafif terli halde kenara çekilmişti. Yasemin ise şaşırtıcı bir şekilde olan gücüyle ayakta duruyor, onca çığlığı ve inlemesine karşın, en ufak bir zayıflık göstermiyordu.
" Konuşacaksın! "
" Çok beklersiniz. "
" Ulan!... Görürsün sen şimdi!!! "
Güven sinirinden küplere binerken, Pınar da dayanamayıp bağırmaya başladı.
" Hayatınız hapislerde geçecek oğlum, pişman olacaksınız! "
" Sana mı dedim lan ben?! "
Masanın üzerindeki kamçı, Güven'in elinde hızlıca çözülüp savrulmuş ve Pınar'ı kalçalarından vurmuştu. Pınar tekrar sessizliğe gömülüp başını eğdi.
" Size buradan çıkış yok. Hele sen... "
İşaret parmağı tehditkâr bir biçimde Yasemin'i gösteriyordu. Elindeki kamçıyı sarıp baktı. Gözü tutmamış gibiydi.
" Bu sana iki numara küçük görünüyor. Dur bakalım. "
Dolabını açıp daha kalın ve uzun bir kamçı çıkarıp ipini çözdü. Bir piton yılanı gibi yere yayılan kamçı, Yasemin'in, gözlerini kocaman açması için yeterli olmuş, Yasemin bu kez gerçekten korkmuştu.
" Bir daha düşün. Tek bir şansın var. Soruma cevap verirsen, bu parçayı üstünde denemekten vazgeçerim. Fakat... "
Geniş duvarlarından arasında yıldırım gibi yankılanan bir şaklama sesi... Güven bu şeyin ustası olduğunu kanıtlamış görünüyordu.
" Bir daha hiç bir erkek alıcı gözle bu vücuda bakmaz, beni anladın mı? "
Yasemin'in yüzünde, tanımlaması güç bir ifade vardı. Sessizliğini bozdu, fakat doğru bir cümle kurmamıştı.
" O kız benim kuzenim. Satmamı bekliyorsan vurmaya başla! "
Sinirleri bozulmuş halde gülmeye başlayan Güven, boynunu iki tarafa yatırarak esnetti ve Yasemin'in arkasına geçti.
" Bunun seni bayıltacağını bildiğin halde konuşmuyorsun öyle mi? "
Cevap yoktu. Güven bildiğini okuyarak kenardaki masaj yağını aldı. Vibratörü Yasemin'in amı üzerinde sabitledi. Ellerini iyice yağladıktan sonra hedef alacağı noktaları özenle gezdi. Büyük ve yumuşak kalçaların arasına kadar girdi. Son olarak cazibesi tartışılmaz göğüsler ellerinin arasındayken söyleyeceği bir kaç şey daha vardı.
" Güzel bir vücudun var ama ben işimi bitirdiğimde geriye bir şey kalmayacak. Haberin olsun. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLİLİK BELASI
Mystery / ThrillerBir BDSM Hikayesi... Uyarı : Bu kitap yetişkinler için uygun olup, 18 yaşından küçük bireylerin okuması ve etkilenmesi durumunda, şahsıma yönelik olumsuz bir eleştiri veya sorumluluğu kabul etmiyorum.