ACI VE ZEVK -3

7.2K 29 0
                                    

Sertçe vurduğu yer tam da göğüs uçlarımın üstüydü ve bu kez iş çığırından çıkmıştı. Zira duyduğum acı, zevk dozunu fazlasıyla geride bırakmıştı. Ani bir irkilme sonrası, odanın dışına kadar yankılandığı kesin olan bir çığlık, neredeyse boğazımı patlatacaktı.

" Aaaağğğhhhhh!!!

" Tam isabet! "

" Orospu çocuğu! "

" Bakıyorum canın yanıyor ha? "

" Senin... "

Bir kez daha sinir bozucu bir nişan alma becerisiyle göğüs uçlarımı tepelerinden isabetle vurmuştu. Sıktığım dişlerimin arasından, bir ıslık çalarak geçen nefesimin ciğerlerime kitlenip kaldığı o an, artık direnişimin kırılma noktası olabilirdi.

Durmanın, aklımın ucundan bile geçmediği dakikalar boyunca, Güven'in elindeki sopa, hiç ıskalamadan göğüslerimin altını, üstün ve uçlarını hunharca dövmüş ve beni halsiz bırakmıştı.

Bir yanım sikilmek için can atarken, bir yanım, gerçek bir işkenceye dönüşen bu durumdan kurtulmak istiyordu ama nafile...  Güven kamçısını yeniden getirdi ve yine karşımda duruyordu.

" Adres Pınar, Yasemin'in adresi... Hemen! "

" Söylersem bırakacak mısın? "

" Yalan söylemediğini nasıl bileceğim? "

" Asıl ben özgür kalacağımdan nasıl emin olacağım? "

" Olamayacaksın ama yalan söylersen buradan asla çıkamazsın. "

" Piç kurusu... "

Hem fiziksel hem de psikolojik bir üstünlük kurmuştu. Duraksamadı bile... Kullanmakta usta olduğu o kamçı elinde bir sağa sola salındı ve yıldırım hızıyla göğüslerimi ortasından vurdu. Aklımı başımdan alan bu darbe, sanırım kararımı değiştirmişti. Başka şansım yoktu ama...

Yasemin... Üniversitede en iyi arkadaşımdı. Güven'i seviyordu ama onda bir sinsilik sezdiğini söyleyip duruyordu. Meğer doğruymuş. Sırf sevdiğim için vazgeçirip koluna girdiğim adam, son bir saattir beni kırbaçlıyordu. İnanılır gibi değil!

Zavallı kız, muhtemelen yakalandığı taktirde aynı şeyleri yaşayacaktı. Vücut ölçülerini dikkate aldığımda, bu şerefsizin, bana yaptıklarının kat be kat fazlasını ona yapacağını tahmin etmek hiç zor değildi ama başka şansım da yoktu.

Belimi aşağıdan sarıp kalçalarıma çarpan son kamçı darbesiyle birlikte pes etmiştim.

" Ağğhh!!! Tamam, dur artık! Söyleyeceğim, sen kazandın şerefsiz herif! "

" Dinliyorum? "

" Ülkü sokak, 22 numara, kat 4, daire 3/ Yamaçevler... "

" Aferin sana. Uslu kız demek isterdim ama sen... Sen de en az Yasemin kadar orospusun Pınar. "

" Ağzımı yeniden bağlamıştı. Çaresizlikten konuştuğum halde, alabildiğine pişman olmuştum. Sonraki on beş dakika boyunca göğüslerim, kalçalarım da dahil kamçılamadığı yerimi bırakmamış, en sonunda yarı baygın halde beni yağlayarak sikmiş ve bırakıp çıkmıştı.

EVLİLİK BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin