SON MUTLU GECE

7K 33 0
                                    

Bedenen yorgun ama ruhen doygun bir şekilde uykuya dalmıştım. Kulaklarım, duymaya alışık olmadıkları seslere duyarlı olduğu için bölünen uykum, duyduğum sesleri takiben iyice açılmıştı. Hareketsiz kaldığım bir dakika boyunca kulak kabarttığım tıkırtılar muhtemelen aşağıdan geliyordu.

Elimi uzatıp uyandırmak için Güven'i yokladım ancak... Yerinde yoktu. Tümüyle çözülen bacaklarımı ovaladım ve korku içinde yataktan ayrıldım. Kapıya yaklaşırken daha da kuvvetli bir ses ve bağırtıyı da duyunca iyiden iyiye irkildim ve koşarak aşağı indim. Güven baygın halde yerdeydi.

" GÜVEN!!! "

Başı veya herhangi bir yerinde kanama olup olmadığını kontrol etmek için davranırken, enseme aldığım bir darbeyle sendeledim ve olduğum yere düştüm. Yarı açık gözlerim, yüzü maskeli bir siluetin sinsi bakışlarıyla son kez buluşmuş ve tümüyle kapanmıştı.

******

Ne kadar zaman geçti bilmiyordum, fakat ellerim, ayaklarım, gözlerim ve hatta ağzım dahi bağlı halde uyandım. Tabi buna uyanmak denirse... Göbeğimde, sırtımda ve bacaklarımda hissettiğim üşümeye bakılırsa üzerimde bir sütyenim ve kilodum kalmıştı. Korkum, olası bir tecavüzün sonucu olarak düşük yapmak ve bebeğimi kaybetmekti. Bir de Güven'in başına bir şey gelmiş olabileceği ihtimali...

Bulanık bir zihin ve korkutucu düşünceler içinde beklerken, en ufak bir ses duymadığım halde, yakınımdan uzanan iki el, kalçalarımı tümüyle kavramış, olan gücüyle sıkıyordu. Hala dizginlenmemiş olan arzularım, istemesem de bu teması hoş karşılamıştı. Bundan utanmalı mıydım emin değildim ancak, artık canım da yanmaya başlamıştı.

EVLİLİK BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin