Kapitola 2.

30 4 0
                                    

Alex na příchozího nevěřícně zíral. Opravdu ten blonďák právě mluví na něj? Jen mlčky přikývl na odpověď a Harry se spokojeně pousmál. Jeho úsměv byl roztomilý. Ten hlas...to je ten hlas. Přesně ten hlas, který slyšel i v té nevhodné chvíli na toaletách. Alex okamžitě zrudl a odvrátil od Harryho hlavu. On pak však znovu promluvil.

,,Uh...takže co si dáš?" Když se Alex znovu otočil, Harry se tvářil pobaveně. Alex nervózně ukázal na svou vypitou skleničku vína.

Harry chvíli zkoumal jeho obličej a jeho nervozita se jen dál stupňovala. Poté se náhle mladý muž postavil a Alex k němu překvapeně vzhlédl. Pochopil to jako výzvu a když teď stáli naproti sobě, Alex zaregistroval, že byl blonďák o něco menší než on.

,,Ještě si mi neřekl svoje jméno," podotkl Harry pobaveně. ,,A nebyl si náhodou asi před půl hodinou na záchodě?"

Alex se nervózně zasmál. ,,Možná..." protáhl potichu. ,,Jmenuju se Alex. Alex Claremont-Diaz."

Harry s úsměvem natáhl ruku a potřásl si s ním. ,,Nedaleko je celkem levný hotel, můžem tam," řekl poté a Alex překvapeně zamrkal.

,,Do hotelu?"

Harry zmateně naklonil hlavu na stranu. ,,Alexi, myslel jsem, že už ti to došlo."

Alex na něj pořád jen zíral. Harry otráveně obrátil oči v sloup. ,,Jsem placený společník, zcela očividně. Tak chceš jít se mnou nebo ne?" Zatvářil se netrpělivě a zkoumavě se na Alexe zadíval.

Konečně to vyššímu muži došlo a momentálně nevěděl co říct. Opravdu by měl? Jistě, souhlasil s tou výzvou, ale tohle na něj bylo hodně rychlé. Harry se mu však vážně líbí a jeho momentální pocity nejsou vůbec heterosexuální. Blonďák před ním si založil ruce na hrudi a začal se rozhlížet. Alexe to rozhodilo a neobratně vzal Harryho za rameno.

,,Půjdu s tebou," vyhrkl celý rudý, přičemž jeho srdce bilo tak splašeně, že se bál, aby mu nevyskočilo z hrudi. Harry se mu začal tiše smát, což ho donutilo se zahanbeně podívat do země, ale když ho menší muž zatáhl za ruku, nechal se pokorně odvést ven z baru.

***

Henry Alexe pustil až před barem a znovu se k němu otočil.

,,S kamarádkami se nerozloučíš?" zeptal se ho s úsměvem a Alex jen mávl rukou. ,,Napíšu jim zprávu," odpověděl a Henry pomalu přikývl, strčil si ruce do kapes a obrátil se správným směrem, který mířil k hotelu.

Většinu času mlčeli, až Henry začal přemýšlet, jestli neudělal chybu. Když se v hotelu ubytovali, zastavil Alexe na chodbě kousek od recepce.

,,Poslyš, jestli nechceš, tak můžeme tu rezervaci vyměnit za oddělené pokoje," řekl a dával mu přitom svojí vzdáleností od něj trochu prostoru. Alex jen zavrtěl hlavou a zachrastil klíčem. Vypadal, že už je trochu méně nervózní, až to Henryho překvapilo.

Mlčky ho tedy následoval do jejich rezervovaného pokoje. Vevnitř si odložili mikiny na věšák a Henry se rovnou posadil na postel a začal si rozepínat košili. Alex na něj jen zíral. Přestal a vzhlédl k němu.

,,Řekni mi jak bys mě preferoval," řekl tiše, poté se postavil a jemně mu přejel rukou po krku až k celkem pevné hrudi, kde chvíli zůstal a zabodl do Alexe své modré oči. 

Tmavovlásek viditelně polkl a roztřeseně položil ruce kolem Henryho pasu. Henry se pomalu přiblížil k jeho rtům, když ho Alex svými slovy zastavil.

,,Já ještě nikdy s klukem nespal," řekl tiše. ,,Kdo bude dělat co?" 

Když ho však Henry pustil, Alex ho chytil a přitiskl k sobě tak rychle, že Henry překvapeně vyjekl. Okamžitě vypadal omluvně.

Henryho poslední klientKde žijí příběhy. Začni objevovat