Ještě nikdy si při prostém výkonu své práce nepřipadal tak odporně. Ležel pod synem jednoho multimilionáře v Londýně a zíral prázdně do stropu. Ani jej tentokrát nedržel, protože stále myslel na Alexova ramena. Bylo mu ze sebe samého nevolno. Co si o sobě myslí? Nechal sebou házet jak ten muž potřeboval, protože i když se jej párkrát snažil nenápadně odstrčit, Fred jen zlostně zavrčel a shodil jej zpátky. Nejspíš si myslel, že si Henry snaží hrát na nedostupného. Bylo mu na zvracení.
Alespoň po něm tenhle nechtěl, aby pro něj dělal nějakého osobního prostituta. Na to měl v sobě moc obrovské množství vnitřní homofobie. Po sexu krátce políbil rychle dýchajícího Henryho na čelo, vstal a začal se oblékat. Neobtěžoval se ani hodit kondom do koše, položil jej na konferenční stoleček. Henry znechuceně nakrčil nos a obrátil se stále nahý a vyčerpaný na druhou stranu.
Alespoň mi vydatně platí, pomyslel si, když vedle jeho hlavy přistál balíček bankovek. Nejspíš má za to, že se Henry nenávidí kvůli jeho homosexualitě také. Nějaký pocit solidarity nebo co. Idiot.
Zvedl se z postele až po nějaké půl hodině a blbě se mu chodilo. Málem spadl, když se poprvé postavil na nohy. Také na něj ten debil mohl počkat, když už se v posteli chová jako zvíře. Znechuceně zabalil kondom do toaletního papíru a hodil v koupelně do koše. Unaveně pohlédl na svůj mobil a nepřítomně poslal Alexovi srdíčko na poslední zprávu, kterou bylo popřání dobré noci. Pak se oblékl, strčil si peníze do tašky a odešel z pokoje.
Doma se dlouho mazlil s Davidem. Tentokrát se mu ani nechtělo dívat na pečení, jak mu bylo nevolno. Chvílemi zíral na kuchyňský nůž, ale nesměl se zošklivit klientům. Pevně tedy sevřel psa a po chvíli se potichu rozplakal.
Vyčerpáním nakonec usnul na gauči, schoulený do klubíčka. David mezitím seskočil do pelíšku pod ním a chvíli svého pána sledoval smutným pohledem. Kdo ví, co se bíglovi v té chvíli honilo hlavou. Poté se sám schoulil do klubíčka a zavřel oči.
Henry se ráno vzbudil s úplně bolavými zády. Strávil půl hodiny pořádným protažením, poté si dal k snídani jen nějaké křupky s mlékem a uvařil si k tomu kakao, aby si přivodil aspoň trochu mentální pohody. Rozhodl se podívat na mobil.
Alex Claremont-Diaz: Už si vzhůru?
Henry se pousmál a okamžitě odpověděl, snažíc se nemyslet na to, že to Alex byl důvod jeho náhlé nechuti k vlastní práci.
Vy: Jo.
*Posíláte fotku.*
Alex Claremont-Diaz: :D Mňam. Uvařil bys mi taky, nebo to už je mimo služby?
Henry se nahlas zasmál a koutkem oka si všiml, že David zastříhal ušima. Moc často se takhle nesmál.
Vy: No, když hezky poprosíš ;)
Obrátil pobaveně oči v sloup a šel po sobě uklidit nádobí, což dělal ihned málokdy. Poté nasypal Davidovi a zrovna když se do kuchyně vrátil umytý a převlečený, přišla mu další zpráva.
Alex Claremont-Diaz: Zítra?
V Henrym hrklo. Nemohl teď Alexovi napsat, že mu momentálně sex nedělá dobře. Chvíli na zprávu smutně hleděl, poté se pomalu nadechl a poslal souhlasnou odpověď. Tohle je Alex, přece nebude těžké se k něčemu nutit. Byl tak rád, že dneska nikoho neměl. Fred včera zaplatil tolik, aby mu to dalo na nájem rovnou dvakrát.
Poté co se David najedl, uvázal mu vodítko a vyšel ven z bytu. Příroda jej snad musí uklidnit. V Hyde Parku se posadil na lavičku a hleděl před sebe na procházející lidi. Doufal, že se tam neobjeví nějaký jeho klient. Opravdu dnes na nic neměl náladu. Sice by ho jen ignorovali, ale on je nechtěl ani vidět.
Házel Davidovi klacek a přitom se snažil vymyslet pokračování povídky, kterou měl již delší dobu rozepsanou. Psaní jej opravdu bavilo a uklidňovalo, když měl nápady. Konečně napsal pár vět, když se vedle něj někdo posadil. Úlekem téměř uskočil, avšak zarazil se, aby se neztrapnil. Když se otočil, otráveně si povzdechl. Seděla vedle něj jeho starší sestra.
,,Tak co, bráško? Jak jde život?" zeptala se ho Beatrice s tím jejím napůl úsměvem, napůl úšklebkem.
Henry na ni chladně pohlédl.
,,Beo, už nám není čtrnáct," prohlásil, načež ona pokrčila rameny.
,,Neříkej mi, že jsi zase vzdala rehabilitaci," řekl poté opatrně, načež ona jen vydechla a pokrčila rameny.
,,Ani ne. Ale nemusím tam být pořád, nebo snad jo?"
Nechápavě na ni pohlédl.
,,Od toho rehabilitace obvykle bývají," namítl zamračeně. Beatrice se zasmála a znovu pokrčila rameny.
,,Bráško, ani jeden z nás není obvyklý."
Na to neměl co říct. Oba byli rodinní vyděděnci s matkou v psychiatrickém ústavu, bratrem slavným soudcem, který s nimi nechtěl nic mít a babičkou, která je vydědila. Beatrice se léčila s drogovou závislostí, neustále si od něj brala peníze, zatímco on si peníze vydělával prostitucí, kterou dělal jen proto, že nic jiného neznal a jako formu sebepoškozování. Skutečně dvě lidské hvězdy.
Chvíli spolu poseděli, pak vstali a Henry na chvíli nechal Beu vést Davida, když se procházeli po parku. Při rozloučení se svého bratra opět zeptala, jestli nemá nějaké peníze navíc.
,,Beo, máš snad oběd v ústavu, ne? Prosím tě," řekl jí v hlase, který v sobě měl lehce zoufalý nádech. Ona si povzdechla a neochotně přikývla.
,,Fajn, vrátím se. Ale jen kvůli tobě," vzala ho za ruku a pohlédla mu do obličeje. ,,Měl by sis vzít odstrašující příklad, najít si slušného kluka a přestat s tímhle."
Vytrhl se jí a zahleděl se do země. Věděl, že měla pravdu, ale nechtělo se mu to s ní řešit. Ne teď. Ne když mu bylo tak nanic právě kvůli klukovi. Beatrice se smutně usmála, pohladila jej po rameni a než se nadál, byla opět pryč. Povzdechl si a vydal se domů.
***
Alexovi se tentokrát vážně blbě soustředilo na hodiny. Musel pořád myslet na Henryho, už ho chtěl co nejdřív vidět. June a Nora si toho všímaly a pořád ho vytahovaly s nimi do knihovny, aby se učili společně a ony ho mohly upozornit vždy když zůstal koukat do blba. Smály se mu, když jim vyprávěl o té noci. Nejspíš bylo hodně směšné se zakoukat do prostituta.
,,Nezdá se mi, že ho jeho práce baví," řekl Alex upřímně, když spolu seděli v jeho pokoji. Nora vzhlédla od knihy s otázkou v očích.
,,A to si vypozoroval přesně z čeho?" zeptala se ho jeho sestra. Alex si povzdechl.
,,Asi z ničeho, ale myslím si to."
Nemohl si nevšimnout jejich pohledů. Trochu ho to naštvalo, a tak se znovu otočil ke svému stolu a vrátil se zpátky k pročítaní jeho krátké Messenger konverzace s Henrym. Tu fotku s kakaem si nastavil na tapetu. Henryho ruka na ní vypadá hrozně hezky, nemohl odolat. Až se zítra setká s Henrym, bude si ji muset změnit. Nechtěl blonďáka odehnat. Chtěl o něm vědět co nejvíce.
Znovu si povzdechl a za tichého smíchu holek za ním se pořádně opřel o židli a zavřel oči.
ČTEŠ
Henryho poslední klient
FanfictionNejžádanější prostitut, který si nechává říkat Harry, potkává nezkušeného vysokoškoláka Alexe, který se vsadil s přáteli, že tuto službu využije. Ani jeden z nich neví, že toto naoko hloupá dohoda těchto dvou odlišných světů dokáže změnit nejeden ži...