Henry se hned další ráno rozhodl vrhnout zpátky do práce po hlavě. Hned dopoledne měl naplánované tři klienty, kteří mu všichni vždy dobře platili. Ještě v rychlosti vyvenčil Davida, dal mu nažrat, a v dalších minutách už si to pádil ze schodů a ven z bytovky. Měl se s ním sejít zase v hotelu Menza, kde byl poprvé i s Alexem. Je to takové bezpečné útočiště pro jeho práci. Navíc ten recepční je jeho známý. Pozdrav s panem Halem byl stručný. Oba věděli, proč tady jsou. Stephen se na Henryho trochu zaraženě díval, ale klíč od pokoje mu ihned vydal. Pan Hale ho poté vzal za ruku a téměř ho k tomu pokoji táhl. Henry ho se sklopeným pohledem nechal.
Zdálo se mu to jako věčnost. Hale pořád něco mumlal a líbal ho na krku. Cucfleky rázně odmítal, a tak si to alespoň vybíjel na rychlosti a tvrdosti. Jenže Henrymu se ke konci udělalo hrozně zle. Okamžitě od sebe chlapa odstrčil, a on jak byl v šoku, tak jej nechal a jen sledoval, jak Henry hystericky kašle s rukou u pusy. Po krátké chvilce se Henry zvedl a běžel rovnou do koupelny, kde zvracel snad několik minut. Vrátil se celý malátný a nešťastný. Klient vypadal rozzlobeně.
,,Co to má bejt? Však jsem se ani neudělal," stěžoval si se zvýšeným hlasem. Henry neměl sílu mu ani odpovědět. Bylo mu hrozně. A myslel na Alexe.
Na svého Alexe.
Hale na něj pořád křičel. Nevnímal jej. Svezl se na postel a prázdným pohledem zíral do peřiny. Chtěl, aby ten hnusnej chlap odešel. Klient se konečně uklidnil a zhluboka se nadechl.
,,Za tohle nezaplatím," odfrkl si povýšeně. Henry na něj vrhl lhostejný pohled.
,,Je mi to jedno. Už prosím vás odejděte." Hale ho okamžitě poslechl, hbitě se oblékl a už byl venku ze dveří. Henry si nešťastně lehl na bok a po chvíli vyčerpáním usnul.
Vzbudil jej někdo, kdo s ním lehce třásl. Henry chtě nechtě musel rozlepit oči a podívat se, kdo to po něm chce nějakou činnost. Byl to Stephen z recepce, který na něho ustaraně hleděl.
,,Si v pořádku?" zeptal se se svraštěným obočím, zatímco mu pevně tiskl rameno. Henry na něho unaveně zamžoural. ,,Co?"
Stephen si povzdechl. ,,Dlouho si nevycházel, měl jsem starost. Mám pauzu na oběd, chceš někam odvést?"
Henry se pomalu zvedl a promnul si oči. Uvědomil si, že je před chlapcem nahý, okamžitě zrudl, a začal se na posteli oblékat. Stephen se důstojně otočil ke zdi, aby blonďákovi nebylo tak trapně.O pár chvil později už Henry seděl na sedadle spolujezdce ve Stevově autě. ,,Nemusel ses o mě starat," zamumlal, zatímco koukal z okna. Stephen dál dával pozor na řízení, a u toho odpověděl. ,,Normálně si venku hned. Měl jsem strach. Nechci, aby se ti něco kvůli těm hrozným chlapům stalo, Harry."
Henry se na něho usmál. ,,Díky. Jo a doopravdy se jmenuju Henry. Henry Fox." Stephen mu úsměv krátce opětoval. ,,Dobře. Já jsem prostě Steve. Steve Hanks." Ruce si samozřejmě nepodali, to by byl zdravotní hazard. Steve ho odvezl až domů a Henry mu upřímně poděkoval. Konečně si ruce podali, a pak ho Steve dokonce objal. Henry z toho byl nesvůj, ale objetí mu samozřejmě opětoval.
Doma se rozhodl po asi dvou hodinách přemýšlení, jestli k tomu má právo, napsat Alexovi. Ještě před tou hlavní zprávou mu poslal asi deset srdíček, a pak se ještě omluvil za včerejší večer. Alex mu téměř okamžitě odpověděl, a napsal, že se omlouvat nemusí, že mu nic špatného neprovedl. Henry si to nemyslel.
Vy: Dneska jsem zkusil jít hned do práce a dopadlo to strašně. Udělalo se mi zle a strávil jsem asi pět minut blitím. Samozřejmě se ten chlap naštval a ani mi nezaplatil, protože se neudělal. Xd
Alex💘: Jsi v pořádku?? Stavím se.
Vy: Máš na to vůbec čas? Je pondělí.
Alex💘: Není zkouškový. Za dvacet minut jsem u vás. Vyřiď to Davidovi!
Vy: :DD Už mi kňučí u mobilu. Chytrej malej otrapa.
Alex💘: 😡😡 Nenadávej mýmu synovi!
Vy: Tsss. Kdyžtak našemu.
Alex💘:...Alex.exe stopped working
***
Alexe naštvalo, když měl trolejbus zpoždění. Chtěl být u Henryho co nejdřív, a pitomá hromadná doprava si dovolila ho sabotovat. Celou cestu nervózně klepal nohama tak nahlas, že ho děda naproti okřikl. Když konečně dorazil do Henryho čtvrti, téměř z trolejbusu vyběhl a běžel celou cestu k Henryho domu. Uklidnil se až před ním a snažil se upravit, aby vypadal nějak obstojně, a ne jako šílenec, který doteď běhal jako pominutý. Narovnal se, odkašlal si a chtěl zazvonit, jenže mu to překazil hlas z okna nad ním.
,,Vidím tě, jdu odpípnout hlavní dveře," oznámil mu Henry s pobaveným úsměvem, načež se skoro rozesmál. To už ale od okna odběhl a Alex si povzdechl. ,,Před ním nikdy nebudu vypadat hustě," zabručel si pro sebe a po známém zvuku odemykání vstoupil do domu. Jakmile vstoupil do bytu, nejprve jej okamžitě obklopila Henryho známá vůně, a poté jeho milovaný bígl, který na něj okamžitě začal skákat. Alex se s úsměvem sklonil, aby Davida pomazlil. Poté se opět postavil a zdráhavě koukl po Henrym. Blonďák ho tiše vzal za ruku a zavedl k pohovce v obýváku, na kterou se oba posadili.
,,Zůstaň tu dneska se mnou," chytil ho za ruku a pohlédl na něj s prosebným výrazem. Alex se na něj jen usmál a odpověděl mu tím, že jej lehce políbil na rty.
,,Stalo se něco?" zeptal se ho poté, a Henry si povzdechl a přikývl. Povyprávěl mu, jak se mu po prvním klientovi udělalo neskutečně zle a že jej tak naštval, že mu ani nezaplatil. Alex si pak vzpomněl, že mu to už ráno vlastně psal. To vyprávění ho naštvalo a chystal se začít na toho člověka nadávat, ale Henry se zvedl a sehnul se ke konferenčnímu stolku, a to jej zastavilo. Vytáhl z něho malý zápisník a tiše mu ho podal. Alex ho opatrně otevřel.
,,Chtěl bych, aby sis přečetl moji novou povídku," řekl mu blonďák ostýchavě a Alex se na něho zářivě usmál. ,,Moc rád."
Čas jim utekl tak rychle, že se z poledne stal večer. Dali si spolu večeři, stihli ještě vyvenčit Davida a bylo jim spolu prostě dobře. Když si lehli v noci do postele, Henry se k němu otočil a pomalu jej políbil. Pomalu a vášnivě se milovali. Henry na něm ke konci úplně vyčerpaně seděl, ale šťastně se usmíval.
,,Bože, ty ho máš snad kouzelnej," zasmál se, když klesl vedle něho. Alex zrudnul. Henry se usmál a objal ho kolem krku. ,,Ale ne, je to prostě proto, že tě miluju."
Alex na něj zůstal tiše koukat, s čirým překvapením ve tváři. Henry ho políbil na tvář.
,,Skončím s prací. Je mi z ní zle. Vždycky bylo. Chci skončit."
Alex ho pevně objal kolem pasu a políbil do vlasů.
,,No...takže..." začal zdráhavě.
,,Takže?"
,,Můžeme být oficiální, exkluzivní?"
Henry k němu zvedl obličej a usmál se.
,,Pokud mě pořád chceš," řekl, a úsměv mu lehce zvadl. Alex ho znovu políbil.
,,Vždycky."
Krátce poté v pevném objetí usnuli.
ČTEŠ
Henryho poslední klient
Fiksi PenggemarNejžádanější prostitut, který si nechává říkat Harry, potkává nezkušeného vysokoškoláka Alexe, který se vsadil s přáteli, že tuto službu využije. Ani jeden z nich neví, že toto naoko hloupá dohoda těchto dvou odlišných světů dokáže změnit nejeden ži...