selamooo
'Dogum gunu melegi' ficini yazdiktan sonra tatli bi fic yazmaya karar verdimm😌
Umarim iyi yazabilirimm
baslayakkk
___________________________________________
JİSUNGUN GÖZÜNDEN
"YETEEER" artık delircektim. Şuanda güncel olarak izlediğim romantik animedeki karakterler bir türlü kavuşamıyor.
Şuana kadar bir sürü anime izledim her türden. Hiçbiri bu kadar sinirimi bozmamıştı. Ama hiçbirini de bu kadar çok sevmemiştim açıkcası.
Neyseki bölümleri hızlı yayımlanıyor. Mesela bugün gece son bölümü yayınlanıcak. Son bölümde de kavuşacaklarını düşünüyorum artık, umarım.
Evde son bölüm gelicek diye heyecanlanırken arkadaş grubumuzdan mesaj geldi
Yedi başlı yılanlar🐍
7 üyeCikcik
Jisung tam evinin önüne geldim kapiyi calcaktim icerden 'yeter' diye bagırınca ödum koptu
ne bagırıyon beYAHU HANİ SİZE BAHSETMİŞTİM YA
BİR TANE ANİME İZLİYODUM ROMANTİK
ŞU KARAKTERLER BİR TÜRLÜ KAVUŞAMIYOR
DELİRCEM ARTIK
yazıyor...kaslı cücük
O animeyi izliyim dedim ben dün
bende sinir oldum
bu arada
basrolü cok yakısıklı cizmislerLEE KNOW BENİMDİR
k
aslı cücük
tamam tamam yemedikcikcik
Bu arada diğerleri nerdekaslı cücük
hicbir fikrim yokMesajlaşmadan çıkıp hazırlanmaya başladım. Saat öğle vakitlerine geliyordu. Cumartesi günleri kliniği öğlen açıyordum.
Lisedeyken tıp okumuş şimdi ise psikolog olmuştum.
Üzerime ten rengi bir tshirt, altıma siyah bol bir pantolon giydim.
Kliniğe gitmek için her zaman bisiklet kullanıyorum. Bu güzel harika görünüşümü korumak için sağlıklı şeyler yapmalıyım.
Kliniğe geldiğimde Jeongin beni karşıladı. Biz ikimiz yürütüyorduk kliniği. Ben normal psikolog görevlerimi yapıyordum, o da telefonları açıyor, randevu ayarlıyordu falan.
"Jeongin ne oldu erken açmışsın bugün'
"Senden önce açayım dedim hyung. Sabah uyku tutmadı"
"Tamam o zaman. Bugün ilk randevumuz kime?"
"Monna abla diye biri. Birazdan burda olur zaten"
"tamam ben odama geçiyorum. Gelince buraya yönlendirirsin"
Odama geçip beyaz önlüğümü giyerek masaya oturdum. Biraz telefonla oyalandıktan sonra kapım açıldı.
"Merhabaa"
"merhabaa. oturun lütfen"
"Şimdi benim öylesine durup dururken karnım ağrımaya başlıyor. Ve bu hep oluyor. Bunu düzeltmek istiyorum." dedi. Direk konuya girmesi beni şaşırtsada bozuntuya vermedim.
"Aslında bunun birçok nedeni var. Mesela o an bulunduğun ortam yüzünden olabilir. O an konuştuğun biri varsa o kişi yüzünden de olabilir. Asıl nedenleri bir şeyden kurtulmak istiyemen veya seni huzursuz ve mutsuz hissettiren bir şey olması."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Want So Bad ~ MİNSUNG
RandomHan Jisung anime bağımlısı biriydi. Animeler ondan sorulurdu. Aynı zamanda da bir psikologtu. En sevdiği anime romantik bir konusu olan 'Want So Bad' animesiydi. Güncel bir anime olduğu için daha son bölümü yayınlanmamıştı. Ayrıca, başrol erkek ile...