13. Bölüm

834 18 0
                                    

Yazardan;

Emir sabahın ışıklarıyla uyandı. Burnuna gelen mest edici kokuyla araladı gözlerini.

Damla bir kolunun üzerine yatmıştı. Kolu uyuşmuştu.

Bembeyaz teniyle karşı karşıyayken Emir yutkundu.

Küçüklükten beri yakındılar birbirlerine.  Şimdi ne olmuştu da Emir temas etmek istiyordu?

Kendisine engel olamayıp biraz daha başını eğdi ve cezbedici saçlarının kokusunu içine çekti.

Her zaman abi-kardeş gibiydiler. Şimdi neden onu saatlerce izlemek istiyordu?

Pürüzsüz yüzüne baktıkça kontrolden çıktığını farkedince kolunu hızla çekti.

Damla bu hareketiyle sırtını dönmüştü ona.

Başta kıyamasa da bu halini sevmemiş ve sert bir şekilde kızı dürtmeye başlamıştı.

Kız mırıldanarak uyandığında kolunun acıdığını farkedip hızla doğruldu.

"Hayvan! Ne diye vurup duruyorsun?!" Emir hiç birşey söylemeden kalktı ve mutfağa ilerledi.

Küçüklükten beri evinde hissederdi buraya gelince.

Hızlıca dolabın kapağını açıp kahvaltı setini çıkardı.

Masaya oturup birşeyler atıştırmaya başladığında Damla'nın da yalpalaya yalpalaya geldiğini gördü.

Anlaşılan o ki kuzeni hâlâ uyanamamıştı.

"Birşeyler yemeyi düşünmüyor musun? Gece abur cubur yedin sadece."

Damla çektiği sandelyeye oturup sinirle Emir'e baktı.

"Sorunun ne senin bilmiyorum ama kendine gel."

Emir hafifçe yutkunup önündeki reçel tabağına uzandı.

"Getirdiğim yemekleri ye. Birkaç gün sonra yine getiririm."

Damla susmuş, masayı izliyordu boş gözlerle.

Emir hâlâ ayılmadığını anlayınca karnını doyurup kalktı masadan.

Kıyafetlerini giydikten sonra çıktığını söylemek için mutfağa ilerledi fakat Damla başını masaya yaslamış,uyuyordu.

Boynunun tutulmasını istemediğinden ilerledi ve uyandırmak için elini kaldırdı.

Beyaz teni dikkatini dağıtmıştı. Kızıllarını yüzünden çekip uzun bir bakış attı yüzüne.

Ne yaptığını anladığında hızla elini çekip istemsizce yumruk yaptı.

Bu yanlıştı,kesinlikle yanlıştı.

Hızlıca çıkıp kapıyı çekti ve çıktı.





Bu bölüm çok kısa oldu o yüzden sanırım akşam bir bölüm daha gelir.

Ben Senin Abin Değilim  _texting_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin