"Saçmalama Emir ya" derken ses tonuma ben bile acımıştım.
Allah aşkına ben ne günah işlemiştim de bu baş belasıyla uğraşmak zorunda kalmıştım.
Emir'in yüzündeki sırıtışla beraber elinin beline gittiğini görünce hızlıca sol elimi gözlerimin önüne siper ettim.
"Emir bir rahat dur ama ya!"
Sitem ederken onun neşeli sesi geldi.
"Ya sevgilim sanki hiç göremeyeceğin şey."
Onun dedikleriyle hızlıca elimi çekip Emir'e baktım.
Durumumdan aşırı zevk alıyor gibi gözüküyordu.
Bakışlarım bu kez ciddi olduğundan olsa gerek "tamam ya, uslu durucam tamam."
demişti.Yüzümdeki zafer işaretiyle banyonun kapısını kilitledim.
İlerleyip dudaklarına bir öpücük konduracakken Emir hafifçe geri çekildi.
"Ama şunu da bil güzelim, bir dahaki sefere de sen rahat durmasan da ben durucam."
Dedikleriyle dudaklarımı büzdüğümde eli ensemi buldu ve hızlıca beni kendine çekip dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı.
O an aklıma gelen fikirle Emir'den ayrılıp beni beklemesini söyleyerek çıktım banyodan.
Annem çalışma odasında bir sürü evrakla uğraşıyordu.
"Anneciğim, uyudun sanıyordum."
Annem kafasını kaldırıp yorgunca gülümsedi.
"Biraz çalışmam gerekli, sonrasında uyurum."
Kafamı salladım onu onaylarcasına.
Odadan çıkarken de "ben duşa giriyorum" demeyi ihmal etmedim.
Annemgilin odasına gidip babamın kıyafetlerinden eşofman takımı ve bir boxer alıp yavaşça odama ilerledim.
Kıyafetleri dolabıma yerleştirdirdikten sonra kapımı kapatıp banyoma ilerledim.
Emir hâlâ küvette oturmuş bekliyordu.
Küçük çocukların annelerinin gelip, onları yıkamasını beklemelerine benzettim.
Düşünceme gülümserken Emir bana "noldu" dercesine kafa salladı.
Bir şey olmadığını söyledikten sonra banyonun kapısını kilitledim. Yavaşça ona ilerledim.
Eğilip dudaklarına yapıştım.
Karşılık vermeye başladığında ben de yavaşça küvete girmeye başladım.
Bacaklarımı onun belinin etrafına sardım.
Ellerim önce boynundayken sonrasında yavaşça karnına indi.
O uzun öpüşlerime karşılık verirken benim ellerim yavaşça tişörtünden içeri sızdı.
Uzun tırnaklarım yavaş yavaş sırtında gezindi.
Göğsüm ve onun göğsü çok yakınlardı ve kalbinin ne kadar hızlı attığını çok net farkedebiliyordum.
Yavaşça tişörtünün eteklerini kavrayıp çıkarırken o öpmeyi bırakıp hızlıca üzerindeki tişörtü kaldırıp attı.
Dudaklarımdaki gülümsemeyi onun dudakları kapattı.
Zaten kısa olan şortumun içine elini sokup kalçamla oynamaya başladı.
Onun bu hareketiyle dudaklarımızı ayırıp çıplak göğsüne öpücükler kondurmaya başladım.
Nefes alış verişi hızlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senin Abin Değilim _texting_
Teen FictionKüçüklükten beri beraber büyüyen 2 kuzenin hikayesi... Damla'nın yıllarca abisi olarak gördüğü kuzeniyle fazla yakınlaşması zamanla farklı duygular beslemesine sebep olur. Damla sırf hislerini kontrol etmek için uzak durma kararı alsa da bu kez de...