Seevgiliii okurlarım. Biliyorsunuz ki size sözüm vardı üzerinde çalıştığım diğer kurguyu yayımlamam lazımdı normalde. Kurgudaki kişiler ve karakterleri hatta bazı anılar bile gerçekti. Erkek karakterimizin aslında hiç benim yazacağım karakterle alakası olmadığını öğrendim. Kurguyu tamamen ona göre planlamıştım. Şimdi size bişey danışmam gerekiyor.
Fazlasıyla bölüm var zaten o kitap için taslakta. Kitabın asıl erkeği başka bir erkek olsun ve kurgu o şekilde mi devam etsin yoksa tamamen iptal mi edeyim?
Eğer bu kurguyu yayımlamaktan vazgeçersem aklımda başka bir kurgu daha var ama onu bu kurgu final olduğunda yayımlamaya başlarım gibi gözüküyor.
Çok aradaa kaldım ve gerçekten fikrinize ihtiyacım var.
O kurguyu tamamen gerçek kişilerin anıları ve karakterleri üzerine yazdığım için şimdi farklı şekilde yazmak içimden gelmiyor. Ya erkek karakterimiz o olmayacak ya da yazmayacağım.
Başka bir fikriniz olursa ona da açığım.
Accilll fikir vermelisiniz banaa.
Siz: Babam yarın babanla erkenden şehir dışına gidiyorlarmış. Babam da uyuyakalmış zaten. 3 gün daha beklemek zorundayız.
Sevgilim: Ben de az önce öğrendim. Benimkinin de seninkinden bir farkı yok. Başta anlayışlı gibi gözükse de gözü üzerimde.
Siz: Amca gibi amca işte
Sevgilim: Sen onu bir de bana sorr
Sevgilim: Bak normalde bu kadar erken yatmam ama çok yorgun hissediyorum. Uyumama izin var mı?
Daha yeni uyanmış sayılırdım. Saatlerce uyuyamayacağımı biliyordum. Yine de ısrarcı olmamak adına oflayarak mesajımı yazdım.
Siz: Pekii iyi uykulaaarrr
Sevgilim: Sana da iyi geceleerr balımm😽
Mesajını beğenip çıktım Whatsapptan.
Oflayarak saate baktım. Benim için gece daha yeni başlıyordu anlaşılan.
Kalkıp diz üstü bilgisayarımı alıp tekrar kuruldum yatağıma.
Uzun süredir başlamak istediğim The Originals'ın ilk bölümünü açıp izlemeye başladım.
💠
Hemen yanıbaşımdaki telefonumun kilit ekranını açıp saate baktım.
Saat 6 ya geliyordu. Benimse gözlerim artık kapanmamak için savaş veriyordu.
7. Bölüm sekmesini kapatıp bilgisayarı da kapattım ve zar zor yanımdaki komidinin üzerine bıraktım.
Başımı yastığa koyar koymaz göz kapaklarım benden bağımsız kapanmıştı bile.
💠
Sabah uyandığımda hâlâ kendimi yorgun hissediyordum. Fazlasıyla aç olduğumu farketmesem sanırım çıkmazdım yataktan.
Kalkıp aynada şöyle bir kendime baktım. Bugün kesinlikle duş almam lazımdı.
Ev sessizdi. Yüksek ihtimalle annem de çıkıp gitmişti.
Gözlerimi ovuşturarak ilerledim mutfağa.
Buzdolabını açıp göz gezdirdim biraz.
Pek doyuracak birşey olmadığından ilerleyip dolaptan krem çikolata ve ekmek alıp masaya geçtim.
Güzelce karnımı doyurduktan sonra bugün evde ne yapabileceğimi düşünmeye başladım kara kara.
Emirle şu süre zarfında görüşmem pek iyi olmaz gibime geliyordu.
Babamın kulağına giderse iyice adam kırılırdı.
Odamdaki telefonu almak için kalktım.
Telefonu aldıktan sonra oturma odasına geçtim.
Televizyondan rastgele bir kanal açıp gereksiz öğle programlarının sesini dinlerken internette dolaştım.
Birkaç gözüme kestirdiğim magazin haberini okuduktan sonra televizyon kanallarını gezmeye başladım.
Bir dizinin tekrarını açıp onu izlemeye başladım.
Telefonumda Emir'in aramasını gördüğümde açıp açmamak konusunda tereddüt ettim.
Sonuçta yüz yüze görüşmüyordum.
Hızlıca aramasını cevapladım.
"Efendimmmm."
"Uyanmış uyuyan güzel. Keşke mesajlarıma da baksaydın."
Mesaj atıp atmadığına bile bakmamıştım çünkü aklımdan çıkarmaya çalışıyordum.
"Yeni uyandım sayılır. Birşeyler atıştırdım sonra da odaya geldim televizyonun karşısına kuruldum. Bakmaya pek zamanım olmadı."
Anladım dercesine bir mırıltı çıkardı.
Yaklaşık yarım saat havadan sudan ve bizim ilişkiden konuştuktan sonra dışarı çıkmak için benden izin aldı sonrasında da kapattık.
Sırıtarak telefonu yanıma koyduğumda kendi kendime konuştum.
"Hanımcı erkek,en sevdiğim."
Kumandayı alıp televizyonun sesini yükselttim.
Anlaşılan bugünüm evde tek ve sıkıcı geçecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Senin Abin Değilim _texting_
Teen FictionKüçüklükten beri beraber büyüyen 2 kuzenin hikayesi... Damla'nın yıllarca abisi olarak gördüğü kuzeniyle fazla yakınlaşması zamanla farklı duygular beslemesine sebep olur. Damla sırf hislerini kontrol etmek için uzak durma kararı alsa da bu kez de...