Capitolul 8

1.8K 155 8
                                    

Nu se gândise la așa ceva ;de fapt,întodeauna considerase că Nikolas se scăldea în bani.Câștigase mai multe curse cu premii importante,făcuse publicitae plus că este miliardar.Avea cea mai mare comapanie din lume „CrossImpress".Nu avea cum să fie falit.Natasha nu știuse niciodată cu precizie cât câștiga el,dar existaseră întodeauana bani în conturi,iar ea nu avusese vreo resctricție la cheltuieli.

Îi venea greu să și-l imagineze pe Nikolas aruncând banii pe fereastră.Spre deosebire de Daniel,nu-l intereseau hainele elegante,restautantele sofisticate și vinurile scumpe.

Rămase la birou mult timp,reflectând comentariile lui Daniel.În final acceptă unul,dar îl respinse pe celălat.Nu-l vedea pe Nikolas în postură de profitor,dar se considerea perfect capabilă să scrie despre bărbații divorțați.Subiectul era un fel de provocare;avea o minte suficient de deschisă încât să accepte că și bărbații puteau avea ceva relevant de relatat;de asemenea ,admitea curiozitatea pe care i-o stârneau bărbații.Dacă Nikolas reprezenta un arhetip al speciei,ea nu-i înțelese deloc.

Împinse materialele adunate despre mamele necăsătorite spre un colț al biroului,le adresă un zâmbet de rămas-bun,se dus la bucătărie și începu să prepare o tavă pentru Nikolas.Încă zâmbea ca pentru sine,când împinse ușa dormitorului.El îi aruncă o privire întrebătoare,apoi își îndreptă atenția spre bolul de supă de pui și tăieței,pe care ea i-l puse în față.

-Puiul și-a muiat doar aripile sau și ghearele în supa asta?mârâi el învârtind lingura prin bolul plin de tăieței,dar fără bucăți de carne.Stătea în pat,în capul oaselor,îmbrăcat cu nelipsiții blugi și cu o cămașă închisă la culoare.Într-o parte avea un clid de de cărți,iar în cealaltă foi de hârtie.Natasha observă coloane de cifre și câteva rânduri de text,ca și cumk calcula ceva și-și lua notițe.

-Probabil începi să te vindeci,comentă ea pe un ton lejer.Ai devenit morăcănos.

-Îți închipui că m-ai citit,nu?

Îi întinse un șervețel.

-Un pilot de curse terminat,cu ambiții imposibile,cu fitilul scurt și pus pe autocompătimire,enumeră ea bine dispusă.

El îi aruncă o privire.

-Vasăzică,nu mai ești mânioasă.

-Ce idee ridicolă.

-De ce?întreabă el,luând o lingură de supă.

Natasha se așeză pe balansoarul de lângă pat și-și întinse picioarele pe saltea.

-Fiindcă avem așteptări atât de diferite de la căsătorie,încât aproape sigur vom ajunge la coliziuni.

-Poate ne-am schimbat.

-Nu cred că oamenii se pot schimba în ceea ce contează cu adevărat.

-Corect,dar viețile lor se schimbă,pot descoperi că au năzuințe noi și nevoi pe care nu le-au mai resimțit.

Natasha împinse ușor balansoarul.

-Vei găsi cu ce să înlocuieșyi cursele,Nikolas.Și vei dedica acelei noi pasiuni exact la fel de mult timp.Plus că mai ai și compania.

-Oricum eram pe cale să renunț.

-Numai spune?Era surprinsă:Nikolas nu dorea să cunoască niciodată alt mod de viață.

-Când victoria își pierde activitatea și când în loc să simți nu te mai gândești decât la pericole,înseamnă că a venit vremea să te retragi.

-Eu n-am reușit să văd partea strălucitoare.De fapt am urât cursele.

-Dar te-ai măritat cu mine din cauza lor șia companiei mele.

My  BillionaireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum