Familia Harley apăru după două zile ,pe când Nikolas se afla la fizioterapeut.Natasha îi luă de la aeroport și adunați în camera de zi,își despachetară bagajele,scoțând la iveală o listă fără sfârșit de cadouri și cumpărături din arhipeleagul grecesc.Printre ruinele civilizațiile elenistice,Ben își descoperise pasiuni de arheolog ;Dagmar cucerise o garderobă completă de cămăși brodate ,de pulovere splendid croșetate și de rochii drapate amintind de veșmintele statuilor antice.Amândoi erau bronzați și păreau fericiți,astfel Natasha dădu uitării toate afirmațiile lui Nikolas.Erau complet eronate,își spuse ea,ascultând relatările și observând chipurile lor însuflețite.Între ei nu exista decât afecțiune și înțelegere,evidente pentru oricine.
-Și tatăl tău a cumpărat toate ghidurile care i-au căzut în mână ,spune Dagmar cu un fel de exasperare afectuasă .Ne-ar fi trebuit încă o valiză pentru toate volumele astea.
Ben izbucni în râs și replică vesel:
-Iar maică-ta n-a scăpat nici un magazin de bijuterii.Am fost obligat să-i amintesc că este o limită a bagajelor de luat în avion.
Aveau o atitudine relaxată.Era foarte clar: maică-sa era plină de viață și volubilă;în părul ei bogat abia dacă apăruseră câteva fire albe,silueta arătă grozav pentru o femeie de peste cincizeci de ani.Dagmar se îmbrăcase bine ,întotdeauna știuse să se pună în valoare; se machia ca o expertă și-și tapa pletele în jurul figurii.Îmbrătânea frumos,ceea ce era valabil și pentru Ben.Arăta încă dintins ,iar bronzul îi accentua părul argintiu.
ACum,în timp ce-l urmărea pe Ben,Natasha simți că nu putea respinge la fel de ușor cealaltă acuzația a lui Nikolas ,privind relațiile dintre ea și tată.Întodeauna îl preferase pe Ben ;fusese amici și confidenți de-a lungul întregii ei adolescențe.Nu că nu s-ar fi înțeles bine cu Dagmar,sau că s-ar fi certat.Întodeauna considerase că era doar o diferență de personalitate.Acum,însă se întreba dacă nu cumva lucrurile stăteau altfel.Oare se atașase excesiv de tatăl ei?
Alungă asemenea gânduri.Ben tocmai punea o întrebare:
-Dar tu cum o duci,scumpo? Cum se vând cărțile?
-Grozav,tată.
-Câte săptămâni ai ocupat primul mloc pe lista de best-selleri?
-Zece.
-Fabulos,nu? întreabă Dagmar,zâmbind.
-Mai bine decât ne așteptam ,eu și Dan.
-Ai observat cât de modestă este fiica noastră? rânji bărbatul adresându-se soției sale.Uite ce-i,scumpo,suntem atât de mândri de tine ,încât o să explodăm .
Dagmar privi cu înțeles.
-Taică-tu a povestit tuturol despre tine.A arătat fotografia unor străini.Mimă gestul de a scoate portofelul și de a prezenta fotografia respectivă ."Fiica mea,Natasha Harley,autoare a două cărți , "Suflete pierdute " și " Totul este permis ".N-ați auzit de ele? Atunci,poate o s-o recunoașteți pe ea.A apărut la televiziune."
-Tati,sper că n-ai făcut așa ceva ,zise ea,cu reproș în glas.
-De ce nu?replică el,fals supărat ,cuprizându-și fiica în brațe și strâgând-o la piept.Te iubesc și vreau să mă laud cu tine .De fapt aștept cu nerăbdare să aflu la ce lucrezi acum ,ca să mă pot mândri în fața amicilor mei cu viitorul volum.
-Mă tem că deocamdată n-am nimic de lucru.
-Parcă adunai material despre mame nemăritate ...interveni Dagmar.
-Da..credeam că o să-mi placă..,dar din păcate...
-Scumpo,nouă ne poți spune dacă ceva nu-i în regulă ,o încurajă Ben ,arucând o privire îngrijorată lui Dagmar.
Nu se simțea capabilă să le susțină privirile.Își fixa mâinele împreunate în poală.
-El nu este aici,deocamdată...
-Locuiești cu cineva? întreabă Ben,strângându-i ușor umărul.
-Nu,se grăb ea să scuture din cap.Este doar în vizită.
-Cine a venit în vizitp,Natasha? întreabă Dagmar.
-Nikolas...Stă la mine ,deocamdată.A..suferit un accident.
Nu observă privirea complice schimbată de părinți.Când ridică ochii,maică-sa se rezumă să spună:
-Ce plăcere să-l revedem din nou pe Nikolas!
Ben își luă mâna de pe umărul ei.
-Auzisem despre accident înainte de a pleca în Grecia.
-Probabil a terminat cu întrecerile de viteză,reluă Dagmar.Dar am senzația că oricum dorea o schimbare de carieră,nu-i așa,Ben?
-Cursele reprezintă un stres puternic,aprecie Ben.Nu poți face așa ceva toată viața.
-Nikolas avea nervi de oțel , dar cred că și el începuse să simtă stresul .
-Eu n-aș fi putut face așa ceva , recunoscu Ben . Niciodată nu mă atrase viteza .
-Îți mai amintești de taximetristul acela din Rodos , Ben ? strigă Dagmar , batând din palme ? Cel care ne-a dus până la hotel . Dumnezeule , te albiseși la față!
Bărbatul începuse să râdă , iar Natasha îi privea uluită . Oare chiar nu le păsa că Nikolas se întorsese ? Nu erau deloc întrigați de relația dintre ea și fostul soț ? Își amintea destul reacția lui Ben după ce ea pierduse sarcina . Fusese vizibil afectat și se manifestase vehement față de nepăsarea lui Nikolas . După divorț , ambii părinți o luaseră din nou sub aripa lor protectoare. Niciodată nu se îndoise că erau de partea ei . Nu dăduseră explicit vina pe Nikolas , dar ea știuse mereu că-l considerau responsabil.
Acum însă , păreau să trateze revenirea lui Nikolas în viața ei ca un eveniment lipsit de semnificație. Îi înteresa mai mult cum să-și povestească peripețiile , iar Natasha avu o bruscă senzație de părăsire , urmată de un acces de furie. Îi venea să se ridice în picioare și să strige ,:"Uitați-vă la mine!
-Iubita mamei , cuvintele nu pot provoca avorturi spontane.
Într-adevăr , și Natasha știa asta foarte bine . Dar sentimental , lucrurile stăteau cu totul altfel . I-ar fi plăcut să-i spună totul mamei sale tot ce se întâmplase , însă de câte ori încerca , gâtul i se contracta ; amintirile îi blocau vorbele .......
****************************************************************************************
Am postat! Doamne , am reusit ! :)))))
Sper sa vă placa si vreau sa va spun ca CAPITOLUL 16 , va reprezenta scena pierderii copilului . Deci , va fi cu cativa ani in urma . In timpul casatoriei lor :(( . E momentul adevarului ,. nu ? Dar nu totul :)
Deci , va astept parerile :)
CITEȘTI
My Billionaire
RomanceAnii de suferință după divorțul de miliardarul Nikolas Cross par să fi luat sfârșit,acum când Natasha ajunsese la celebritate după două cărți de succes. Dar apariția lui Nikolas, grav rănit în urma unui grav accident de mașină,îi trezește vechile te...