Capitolul 16

1.1K 77 15
                                    


În trecut

Ziua începuse la fel ca toate celelalte , de când Natasha aflase că era însărcinată. Se trezise cu încântarea secretă a copilului ce se bucură de jucăria cea nouă . De parcă ar fi avut propriul curcubeu , un pod suspendat spre viitor , la capătul căruia n-o aștepta o găleată cu bani , ci un copilaș , o viață , moștenind ochii albaștri a lui Nikolas și părul ei blond . Și-l imagina într-un pătuț de nuiele , ornat cu panglici pastelate și înconjurat de  jucării multicolore. Și-l imagina în brațele ei , sau ale lui Nikolas . Se vedea pe sine zâmbind , în timp ce molgâldeața își descoperea degețelele , sau se legăna pe piciorușile grăsuțe , sau îngâna primele cuvinte.

  Toate problemele vor dispărea îndată ce Nikolas va afla că e pe cale să devină tată. Un copil înseamnă multe responsabilități , iar un copil are nevoie de tot felul de lucruri și de iubire. Dar era și problema carierei lui . Cursele de mașini erau periculoase ; întotdeauna le urâse ; tensiunea premergătoare startului o copleșea și până la urmă o obligase să rămână în Manhata , lăsându-l pe Nikolas singur. Nu mai suporta să stea și să urmărească desfășurarea cursei , fără să știe dacă nu cumva colo urma să i se încheie viața. Era sigură că după ce ar fi devenit tată , Nikolas ar fi renunțat la curse și ar fi dezvoltat mai departe afacerile. 

Masa din sufragerie era perfectă . Natasha acoperise masa cu o față de masă albă și aranjase vesela , paharele pe masă . Ea îmbrăcase o bluză de mătase , o eșarfă de mătase înnodată deasupra decolteului generos și o fustă lungă care aproape acoperea sandalele bej cu tocuri înalte. Își lăsase părul liber pe spate , cum îi plăcea lui Nikolas , prins la tâmple cu niște agrafe . Se simțea frumoasă și sexy, deloc ca o viitoare mămică . 

Zgomotul ușii o făcuse să se întoarcă repede , cu pulsul accelerat , în timp ce Nikolas își luase valiza de pe hol. Îl întâmpinase cu un zâmbet de bun-venit , în timp ce privirea lui o cerceta fără grabă.

-Te duci undeva ?

-Nu , voiam doar..

Trecuse pe lângă ea , intrând în apartament , practic atingându-i umărul ; o siluetă înaltă , cu pantaloni și haină bej , cu părul negru ciufulit pe frunte . Natasha închise ușa și așteptase să treacă în revistă aspectul apartamentului . În cele de urmă , ochii lui se opriseră asupra mesei aranjate sărbătorește .

Lăsase jos valiza și-și deschise scurta.

-Așteptai pe cineva ?

Se simțise jignită , apoi își amintise că el nu aflase despre copil.

-Nu , pregătirile sunt pentru tine.

-Adevărat?

-Desigur ,spusese ea , apropiindu-se și punând mâna pe brațul lui . Este o cină de bun-venit . Ai lipsit mult timp .

Nikolas o privise preocupat.

-Ce pui la cale, Natasha ?

-Nimic.

-Dacă-i vorba tot despre blestematul ală de raft , mârâise el , poți să-ți iei gândul.

-Nici vorbă. Nu mă interesează raftul . N-are nici o importanță. Nikolas păruse copleșit de tensiune și-și rtecuse mâna prin păr , zburlindu-l mai tare. Natasha se ridicase pe vârfuri și-l sărutase pe buze.

-Mă bucur că ești acasa.

El o trase mai aproape , sărutând-o mai apăsat și făcându-i sângele să fiarbă.Trei săptămâni însemnau mult timp,iar ea tânjea după intimitate .Nikolas o îndepărtase , privind-o printre gene.

-Dorești ceva,spuse el fără intonație.

-Nu, replicase ea ,vizibil rănită.

-Haide, întotdeauna ai câte o pretenție.

-De ești așa meschin ? De ce nu te lași condus de impulsurile generoase ?

-Pentru că, scumpa mea soție , generozitatea apare foarte rar în viață.

-Mă iubești sau nu ? întrebase ea fără glas.

-Te iubesc, dar nu cum o fac părinții tăi.Tu mereu vrei să fii alintată de mine , cocolită.Eu vreau o femeie adevărată!

-Atunci , de ce te-ai mai căsătorit cu mine ?

-Uneori, nu mai știu,recunoscuse el.

-Pentru sex...nu?

-Marea majoritate a bărbaților asta caută.

Ea se prăbușise la pământ cu mâinele la ochi și dăduse drumul lacrimilor .

-Trebuia să știi la ce să te aștepți.

-Nu știam că ești așa , spuse ea cu o voce scăzută.

-Eu am plecat .Nu mă aștepta la cină.

-Nikolas...

-Nu mă aștepta nici pentru a dormi.

-Nikolas,sunt însărcinată!

El se opri în fața ușii cu o atitudine rigidă.

-Poftim ?

-Sunt însărcinată!

-Al cui este copilul ?

-Dumnezeule!Este al tău!

Strigătul avuse prea multă sinceritate în el ca să se mai îndoiască.

-Câte luni ai ?

-Aproape două luni , doctorul mi-a zis că sarcina evoluează bine și că...

-Nu vor fi probleme să faci un avort.

Avort. Cuvântul părea să fi rămas suspendat în aer. Natasha îl privea îngrozită . AVort. Nikolas îi cerea să scape de copil , de copilul lor. 

-Sunt sigur că doctorul ...

-Nu! Niciodată!

-Nu fi proastă , nu avem nevoie acum de acest copil, de abia ducem relația noastră cu dinții.

-Tu nu ai nevoie.Eu îl vreau.

-Ești prea imatură ca să crești un copil.

-ăi atunci, cred că sunt prea imatură ca să îți fiu soție.

-Vrei să divorțăm ? o întreabă el șoptit.

-O să cresc copilul , cu sau fără tine.

-Este și copilul meu și eu nu-l vreau! Iese din casă și trântise ușa în urma sa. Natasha se ridicase de jos și simțise niște dureri infernale. Începuse să-și maseze locul cu pricina , dar durerea se intensificase.Spasmele o obligase să-și țină respirația și să strangă pumnii.Abia după miezul nopții acceptase ideea că ceva nu este în regulă și tot atunci fusese cuprinsă de furie; avea convingerea că Nikolas și egoismul lui îi omorâse copilul .

***********************************

Bună,lume! Ce mai faceți , cum o mai duceți ? Mă mai știți ?

Am postat și eu într-un final. Sper să nu mă bateți și acum sunteți luminați cu situația tensionată dintre cei doi. Vă aștept părerile .

Vă pup :*





My  BillionaireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum