Capitolul 3

2K 162 21
                                    

Ideea că ar fi existat și cea mai mică șansă să-l revadă pe Nikolas o făcuse să se încrunte ,împrumutându-i un aer distant;oamenii pe lângă care trecea erau mai întâi intrigați,apoi îi evitau privirea.Natasha era înaltă,suplă și poseda o frumusețe austeră.Ca adolescentă ,nu atrase atenția sexului opus.Pe atunci era și stângace,dar pe la douăzeci de ani trupul ei înflorise,iar chipul i se maturizase.Nikolas fusese cel dintâi care remarcase ochii căpriu catifelați,sub arcuirea ușoară a sprâncenelor negre,precum și curbarea senzuală a buzelor.Ovalul feței era completat cu un nas drept și o gropiță discretă în bărbie.Fără să fie conștientă,Natasha avea o distincție regală,capabilă să-i sperie pe reprezentații sexului opus în combinație cu atitudinea indiferentă.

Divorțul reprezentase un punct de cotitură în viața ei ,atât de punct de vedere profesional,cât și personal.Terminase studiile și descoperise interesul pentru relațiile dintre bărbați și femei.Acceptase cu onestitate că subiectul o fascina mai ales din cauza eșecului propriului mariaj;era încă în căutarea motivelor.Inițial își îndreptase atenția asupra soțiilor bătute.descoperind legătura sentimentală cu astfel de victime.Adevărat că Nikolas n-o brutalizase niciodată,dar din punct de vedere sentimental o adusese pe marginea prăpastiei.De acolo trecuse la studiul procentajelor divorțurilor și formulase o teorie foarte controversată privind dispoziția bărbaților de a împlini angajamentele asumate față de soții.Poziția adoptată în „Totul este permis" ,

argumenta că monogamia nu se afla în cordonanță cu trăsăturile compotamentale masculine.Cartea generase un scandal imens,dar Natasha nu renunțase la idee.Vorbise cu femei divorțate ,cu prea multe femei nefericite,care-i povestiră despre soții lor neserioși ,ca să mai creadă că majoritatea bărbaților era formată din persoane cinstite și loiale.Propriu mariaj se înscria în aceeași tendință.Acum pricepea perfect,Nikolas dorise să scape încă de la început.

Divorțul avuse un preț emoțional;Natasha de la douăzeci de ani practic dispăruse complet.Fusese mai femenină,mai naivă în privința felului cum mergeau lucrurile,idealistă,gata să creadă în iubire și,desigur mult mai vulnerabilă la tratamente lipsite de respect și la lovituri.Privind în urmă,Natasha înțelegea de ce-i fusese atât de ușor lui Nikolas s-o amețească.Se îndrăgostise imediat,vrăjită de frumusețea lui masculină,de siguranța de sine și de faima de pilot de prima mărime și cel mai mare miliardar din lume.Trăiseră împreună patru ani,cu frecvente separări ,provocate de profesia lui ,sau de certuri aprige.După ultima,Nikolas plecase șia tunci începuse metamorfoza ei.Privea bărbații cu cinism și era dură .Se dedicase muncii,de parcă ajusese la concluzia că măritișul nu era pentru ea.Spre deosebire de prietenele sale divorțale,Natasha își respectase celibatul.Toată senzualitatea pe care Nikolas i-o trezise,parcă se combinase cu mariajul.

Dar chiar dacă nu credea că se va recăsători vreodată ,Natasha resimțea lipsa maternității.Se bucura pentru Megan,care se chinuise vreo doi ani să rămână însărcinată,dar nuși putea înăbuși complet o ușoară invidie.Adora copiii mici,zâmbetele lor tandre,capetele lipsite de păr.Mânuțele și piciorușele aveau darul să-ia ducă lacrimi în ochi; în ultima vreme ,se surprinse adesea visând cu ochii deschiși la un copil propriu.Ar fi putut adopta;destul de frecvent,femeile necăsătorite recurgeau la adopții,dar Natasha știa că tânjea și la experiența aducerii pe lume.Cândva fusese cât pe ce,măcar dacă....

-Doriți un taxi,domnișoară?

Se trezi din reverire,constantând că debarcase din avion și mersese automat până la ieșirea din aeroport.Scutură din cap,uimită de propria neatenție.Aeroportul era de obicei incredibil de aglomerat.Mașini,taxiuri și autobuze se străduiau să intre sau să iasă din parcări.Zgomotul de claxoane și de motoare te agresa permanent,asurzitor.Ridică o mână streșină la ochi,privind șirul de taxiuri ,deranjată de razele oblice ale soarelui după-amiezii.

My  BillionaireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum