Capitolul 10

1.7K 133 6
                                    

Deloc surprinzănzător,claustrofobia se manifestă îndată ce  Nikolas reuși să se deplaseze cu cârjele.În dupa-amiază zilei ,el coborâse la parter și declară respicat că dorea să iasă din casă-nu conta unde-atât timp cât era afară.Natasha acceptase și-l duse la lacul Tidal Basin.Se plimbar amândoi tăcuți câteva ore,apoi Natasha deciseră să meargă la o cafenea,care era prin apropiere.După ce ajunseseră la cafenea,luară loc într-un separeu cu perei de lemși băncuțe îmbrăcate în piele ,iar cefelele fură servite în căni mari,cu monogramă,care audeau servicii regale.

Nikolas își rezemă capul de peretele despărțitor ,gata să spună ceva,când o emeie se opri lângă masa lor,privindu-l uimită.

-Nikolas Cross!Nu-mi vine să cred!Ce cauți în Washington?Parcă abia ai ieșit din spital.

Amândoi se întoarseră spre nou-venită,iar Natasha avu o senzație ciudată.Nu-i plăcuse Nora Speers din prima clipă când îi fusese prezentată,iar anii trecuți de atunci nu schimbaseră cu nimic situația.Era tipul de femeie care-și pierdea timpul pe lângă pistele de curse și pe lângă firmele de prestigiu,dorind să afle tot și să fie observată ,dependentă și încântată de pericol și bani.Cunoștea pe toată lumea:mecanicii,arbitri,reprezentaților fabricilor de mașini și piloții....mai ales piloții.

-Și Natasha!V-ați cuplat din nou,sau sunt prea curioasă?Se așează neinvitată pe scaun ,lângă Nikolas ,și-i zâmbi deschis Natashei.Nu era nici deosebit de frumoasă,nici extraordinar de strălucitoare,dar emana un aer de senzualitate și avea o privire năucitoare pentru bărbați.Era mignonă,cam rotunjoară și plină de viață.Cea mai prețuită trăsătura a ei era părul bogatm de culoarea mierii,care-i încadra în valuri figura rotundă.

-Ești cam insistentă,răspunse Nikolas.

  Nora ignoră replica usturătoare și-l bătu amical pe braț.

-Am auzit că ai fost imobilizat la pat,după accident,dar iată-te aici...în plină formă.

-Nu poți să ții la pat un bărbat adevărat.Nora îl răsplăti cu o privire plină desubînțelesuri.

-Așa se spune.Apoi,revine la ideea anterioară.N-am știu că v-ați cuplat din nou.

-Nu suntem..începu Natasha,dar simți o apăsare pe picior și înțelese că Nikolas o avertiza să tacă.

-Cu ce ocazie la Washington?o înteabă el liniștit.

Femeia își mută ochii de la expresia curioasă a lui Nikolas la zâmbetul placid al Natashei.

-Fac parte din echipa senatorului Brockhower,răspunse ea.

-Nu știam că ai intrat în politică,spuse el,tărăgănat.

-M-am plictisit să fac muncă de promovare pe Madison Avenue,iar familia avea niște cunoștințe.Ridică din umerii grăsuți și întinse o mână spre ei.Haideți,văsați sacul.Sunt moartă de curiozitate.Aveam impresia că divorțul vostru a fost unul urât.  

 Natasha simți din nou apăsarea pe picior.

-Nu,am rămas prieteni,declară ea.

-Iar Natasha are mare succes acum.Ți-am devorat cărțile din scoață-n scoarță.De-a dreptul fascinante.Nu ești de aceeași părere,Nikolas?

-Ba da,recunoscu el.Natasha îi runcă o privire surprinsă.Până acum,nu vorbise despre cărți,iar ea presupuse că nu le citise.

-Toți vorbesc numai despre "Totul este permis",reluă Nora.Ai stârnit un cuib de viespi.Bărbaților din biroul meu nu le-a plăcut.

-Lor nu le place să li se spună adevărul,declară Natasha,simțindu-se studiată de ochii albaștri ai lui Nikolas.

-Sigur că nu,izbucni Nora.Sunt de două ori divorțată și i-ai creionat perfect pe amândoi foștii mei soți,absolut perfect.Primul,a fost un nemernic.Nu voia să renunțe la niciuna din activitățile lui secundare.Și toate erau de gen femenin.Iar celălalt a fost ...ei bine,"plicticos" ar fi cea mai corectă descriere.

My  BillionaireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum