-Un adevărat miracol,spuse Simon,privindu-și soția și fiica.Cincisprezece minute de extaz și uite cu ce te alegi!
Părea obosit ,dar fericit ; un uriaș cu păr nisipiu ,cu ochi căprui .Megan ridică ochii și clipi poznaș.
-Simon a folosit un cronometru.
-Te pregătești pentru o competiție? rânji Nikolas
-Așa-s bărbații de afaceri,interveni soția sa.Tratează problemele cu simțul răspunderii.Sting lumina,netezesc cearșeaful..
-Fii serioasă,sări Simon,și ai grijă ce spui.Acum,ești mamă.
-Plănuiesc să vorbesc la fel de revoltător ca și până acum.Sarah Jessalyn are nevoie de p mamă interesantă,nu-i așa? Ridică fetița de la sân ,strâmbându-se în fața ei,apoi se încheie rapid.Să luăm de exemplu alăptatul în public: mama lui Simon nu-l acceptă.
-Mama a fost educată în altă epocă.
Megan o așeză pe Sarah Jessalyn pe umăr și o bătu vigoros pe spate.
-Așa ,râgâie fetița mea,,,să nu mai ai colici.S-o spunem pe cea dreaptă,Simon,maică-ta mă consideră total nepotrivită pentru fiul ei.
Simon era pe cale să răspundă,când Nikolas se aplecă și întinse brațele spre Megan.
-Pot s-o țin eu?
Mama îl privi,surprinsă.
-Vrei să ții copila?
-De ce nu?Promit să n-o scap.
Megan îi aruncă o privire Natashei,dar trecu fetița ,sprijinindu-i capul cu grijă.Cea mică,aproape adormită,cască o dată cu gura până la urechi ,arătându-și gropițele,apoi închise din nou ochii.Stătea în brațele lui Nikolas ,un ghemotoc roz în contrast cu hainele lui închise la culoare.Natasha simți un nod la gât.
-Are obiceiul să se ude,emise Simon un avertisment.
-Ne gândeam să-i punem un fluier la scutec,interveni și Megan.
-Nu mă deranjează,îi asigură Nikolas ,zâmbind leneș.
-Greu mi te imaginez părinte,spuse Megan.
-N-am nevoie decât de puțin exercițiu.
Simon își țuguie buzele și făcu un semn Natashei.
-E o aluzie ,Nikolas?
-Nu.
-N-ai nici un plan de viitor?
-Nu.
-Nu vrei să-i faci un tovarăș de joacă micuței?
-Pur și simplu îmi plac copii,declară el scuturând din cap.
Nodul din gâtul Natashei deveni dureros.De când? ar fi vrut ea să strige.De când îți plac copii? Acelui Nikolas pe care-l cunoscuse nu-i păsa de copii.Nu dorise și-i declarase tranșat că nu se vede în postura de tată.Apoi,când ea rămăsese însărcinată și când aflase ....
Își șimți ochii umezindu-se și se ridică brusc,aproape răsturnând măsuța/
-Ce-i cu tine?întreabă Megan,văzându-i fața palidă.
-Sunt doar obosită.Cred că am să mă culc.și ferea privirea de la Nikolas; nu dorea ca el să-i observe dezolarea.
-Cred că toți ar trebuie să mergem la culcare,aprecie Simon.Botezul va avea loc mâine la ora zece.
-Și să spune-ți o rugăciune ca Sarah Jessalyn să ne lase în pace,interveni și Megan.
Dar fetița fu cât se poate de cuminte; mai târziu,glumeau că probabil știuse că se află într-o biserică și că trebuia să păstreze liniștea și scutecul curat.Stătu nemișcată în brațele Natashei în timp ce preotul vorbea,fără să-și fixeze atenția asupra unui punct anume,clipind doat atunci când apa de botez îi picură pe frunte.Era îmbrăcată într-o rochiță albă de dantelă și botoșei de satin.O bonetă îi ascundea buclele roșcate și-i încojura fețișoara rotundă .Chiar de la această vârstă fragedă semăna cu Megan la ochi și la forma buzelor ,iar asemănarea nu-i pica bine mamei lui Simon.Părul roșu nu se știa de unde provenea.
CITEȘTI
My Billionaire
RomansaAnii de suferință după divorțul de miliardarul Nikolas Cross par să fi luat sfârșit,acum când Natasha ajunsese la celebritate după două cărți de succes. Dar apariția lui Nikolas, grav rănit în urma unui grav accident de mașină,îi trezește vechile te...