Epilog

685 40 5
                                    


Dacă cineva i-ar fi spus că după divorț , oricum se va recăsători cu Nikolas ,iar fi sugerat cu tărie să se interneze imediat în secția de psihiatrie. Și totuși o făcea , din nou . Natasha se gândea cum s-a întors pagina . 

Privind afară se gândise la oamenii ei dragi. Megan era fericită cu Simon alături de copilul lor. Părinții ei erau fericiți . Se adunase multă lume . Se uitase pe geamdin nou , iar grădina era plină de invitați pe care nici nu-i cunoștea pe toți , dar asta e atunci când soțul tău e om de afaceri . 

         Odată cu intrarea lui Megan în cameră știa foarte bine ce urma.  Entuziasmul lui Megan îi copleșea pe toti. Fiecare persoană făcea câte ceva, cine trăgea chiului avea de înfruntat tsunamiul Megan. Agitatia pe care Megan o făcu-se o amețea total. Numai privind-o cum alergă dintr-un loc în altul o luat cu amețeală.

-Haide, Natasha! Spune ea, oprindu-se în fața ei.

-Liniștește-te! Avem destul timp, iar în ritmul ăsta, putem face nunta și mâine, îi spusese Natasha relaxată. 

-Nu, Natasha, toate trebuie să fie puse la punct.... spune ea repede.

-Megan , am mai fost o dată căsătorită , știu ce trebuie de făcut , iar primul lucru este să stai calmă . 

-Natasha!

-Megan, ai atât de multă energie încât dacă te-am duce într-un parc de distracții pentru a le furniza energie electrică, pentru mașinării sunt sigură că două, trei zile ar funcționa încontinuu.

-Ce ironică ești , tu ești mireasă ,dar ești cea mai calmă .

-Sunt relaxată și fericită , spusese ea .

După câteva ore în care nu au putut sta liniștiți cinci minute, a venit și  momentul cel mare . Muzica a început să se audă în casă și grădină din ce în ce mai tare . Emotiile și fericirea i se puteau citi în ochii mari.

Un ciocanit discret în ușă, s-a auzit ca un ecou . Inima  Natashei  începea să bată și mai repede.

-Cine este? întreabă mama ei .

-Eu sunt , îl auzise pe tatăl ei .

-Intră , tată ! Tatăl ei intrase și rămăsese mut când își văzuse fiica din nou în rochia de mireasă , dar de data asta în ochii ei se citeau alte sentimente , o furtună de sentimente mai profunde . 

-Doamne , ești așa de frumoasă , scumpa mea ! exclamă el surprins .

-Mulțumesc , tată ! 

-Am venit să te înbrațișez înainte de ceremonie , mă gândeam că ai nevoie de susținerea mea .

-Mulțumesc , chiar am nevoie . 

         Imediat ce Natasha a fost gata, toți s-au alăturat restul familiei, așteptându-i pe Natasha și tatăl ei  să-și facă apariția. Nikolas avea emoții cât pentru toată viața , nici la prima căsătorie nu avuse așa .Sclipirea pe care a avut-o în ochi, când a văzut-o pe Natasha a fost de-a dreptul uimitoare, reflecta întreaga iubire pe care i-o purta. După jurămintele eterne, petrecerea a început. Persoanele doritoare au ținut un mic discurs în cinstea mirilor. 

-Puțină atentie vă rog . Mulțumesc! În cinstea mirilor, care au devenit o singura persoană în seara asta, doresc să organizez un concurs de dans, în care participanții vor fi împărțiti în patru perechi, dar nu cupluri, persoanele vor fi ales aleatoriu. Premiul este aceasta coroniță de aur. Dacă sunteți de acord, putem începe, spune Daniel zambind. Nasasha considerase că nu face nimic de rău dacă îl invită .

-Nikolas ? Spune Natasha .

-Să sperăm că nu mă face să-l bat și azi . 

-Cele patru perechi au fost alese, anunță Daniel. Persoanele care își vor auzi numele le rog să vină pe scenă.

-Cele opt persoane sunt: Megan , Natasha ,eu , Nikolas , Simon , Nora , Axel , Marci .

Auzul persoanelor alese o făcu să scape paharul, noroc că Megan a fost pe fază și l-a prins, înainte să cadă .

-Of , băiatul ăsta caută bătaie ! 

-Nikolas , lasă-l ,să sperăm că totul va fi bine , haide să nu ne stricăm ziua .

-Nikolas, nu este bine să facem o scena aici, să nu uitam că azi e ziua voastră frumoasă ,spune Simon.

-Îi rog pe participanți să urce pe scenă, repeta Daniel .

Ajunși pe scena, Daniel îi  punea față-n față cu perechea . Exact cum presupuse . Natasha  cu Daniel, Nikolas cu Megan, Simon cu Nora, iar Axel cu Marci. Daniel a făcut semn orchestrei, iar aceasta a început să cânte.

Tot dansu Nikolas era cu ochii pe Natasha , cu gândul să nu i-o fure Daniel , dar a trecut totul cu mine , iar după dans , fiecare s-a reîntors la perechea sa . 

Nikolas o trase pe Natasha lângă el și îi spusese :

- Să înțeleg că mă vei acompania la escaladarea monumentului ? șopti el cu zâmbetul pe buze .

-Ești nebun ? Te-ai vindecat de abia , dar tu deja escaladezi , spusese ea râzând ăn hohote .

-Ei bine, datorită ție m-am vindecat ,spusese el  zâmbind despre situație .Ziua nunții tale se presupune a fi cea mai fericita zi din viața ta, așa că, daca ar fi ultima mea zi pe pamant, aș petrece-o cu persoana pe care o iubesc. Și te iubesc, Natasha."

Au început să se sărute ca nebunii în timp ce prietenii lor se înveseleau. Restul a fost istorie . Nunta frumoasă , luna de miere și escaladarea monumentului . 

Erau o familie iubitoare. , iar copilul ce se afla sub inima Natashei îi făcea din ce în ce mai afectuoși unul cu altul . Încă nu-i venea să creadă că visul pe care l-am avut de când era micaă i s-a împlinit. Întotdeauna și-a dorit o familie cu persoana iubită. După câte îndurase ,Dumnezeu i-a oferit șansa de a fi pe deplin fericită. Marele ei vis era acum îndeplinit. Se reunise cu persoare iubită , familia și prietenii erau fericiți , iar acum aștepta un copil . Ce putea să își mai dorească ?

-Te iubesc , Natasha !

-Și eu te iubesc , Cross ! 

*******************************

Aduc mulțumiri celor care au citit cartea și au avut răbdare cu mine :)

Vă mulțumesc foarte mult !


My  BillionaireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum