Di saat pagi hari , jam menunjukkan pada jam 7.00 pagi , seorang gadis berumur 17 tahun itu bangun dari tempat tidurnya bersaizkan katil King , ia adalah gadis cantik jelita bernama Kayla Qish Sofea.
"Kakak cepat sikit mandi tu , dah lewat ni nak pergi ke sekolah" ujar Puan Faridah kepada anaknya yang mandi agak lambat.
"Ye lah Mama sabar lah ish , membebel je tahu orang tua ni" membebel kayla kepada ibunya.
Dan kayla memasuki kereta yang Range Rover berwarna hitam yang di pandu oleh Pak Samad.
"Morning pak samad" sapa kayla kepada pemandu pribadi keluarga nya itu.
"Morning juga cik kayla" pemandu pribadi nya itu membalas sapaan anak kepada majikan nya.
Sampai di destinasi nya sekolah si gadis cantik jelita itu , dan Kayla memasuki aula sekolah yang ternama Evrill International School yang terlihat mewah dan megah itu adalah kepunyaan adik kepada ayahnya Kayla , Dato Sri Raizen William.
▬ ▬ ▬ ▬
Dan Kayla mendengar sapaan namanya dipanggil oleh seorang gadis yang juga kawannya itu adalah Aireen Estrella."Hoi kayla sini lah jalan sama-sama dengan aku" kawannya memanggil Kayla untuk berjalan sama-sama untuk memasuki aula sekolahnya itu.
"ye reenku sayang yang gedik lagikan manja huh" Kayla membalas sapaan kawanya itu dengan cara menjengkelkan.
"kau dah select dengan aku eh sekarang semenjak kau balik dari jerman" balas Aireen.
"mana ada aku select dengan kau , kau je yang tak contact aku lepas aku balik dari jerman dua minggu lepas" balas Kayla kepada Aireen.
Dan ada sebuah kereta Mercedes Benz berwarna putih memarkir di hadapan sekolah kepunyaan pakciknya Aireen.
"weh kayla kau kenal tak tu siapa ?" tanya Aireen kepada Kayla.
"maybe budak baru pindah sekolah ni ?" Kayla membalas pertanyaannya kepada Aireen.
sorry ye guys mungkin pengarangan saya agak simple sebab saya baru memulai bidang di sini , harap korang enjoy !! love you korang !!❤️
YOU ARE READING
His Mysterious Habit [OG]
Mystery / Thriller"Aku tahu kau dalang disebalik pembunuhan ni" ujar Kayla "Hahahaha , kau tiada bukti untuk mengatakan yang aku dalang disebalik pembunuhan ni kayla !!" bengis seorang remaja perempuan berketurunan campur jerman malaysia itu , rasa ingin tahu kelanju...