Di malam hari , Ellysha menaiki kereta Ferrari 488 berwarna hitam , meluncur laju untuk pergi ke destinasi ditujunya
Ellysha sampai destinasi yang ditujunya itu , sebuah gudang terbengkalai untuk menjumpai jejaka berambut hitam iaitu Denny Fritz.
"Come pensiamo di eliminarli ?"tanya Ellysha kepada Denny.
"Sabar tunggu masa yang sesuai"Denny membalas pertanyaan Ellysha.
"sampai bila nak tunggu hah ?"Ellysha marah kerana rancangannya untuk membunuh Aireen dan Kayla selalu ditunda oleh Denny.
"kau tak faham lagi ke Elly ? Caiser warning aku jangan sentuh dua orang tu"Denny mengeluh dengan sikap tidak sabar sepupu perempuannya.
"pergi mampus kau punya warning kau tu"Elly bengis dengan jawaban Denny.
"kau nak aku mati terbunuh dekat tangan Caiser ?"Denny memberi tahu dia akan terbunuh apabila jikalau Denny menyentuh dua orang gadis itu.
"fuck !! , aku tak kira , pastikan rancangan ni berjaya kalau kau sendiri pun taknak mati ditangan aku huh"Ellysha memberi warning kepada Denny.
"aku cau dulu , pastikan rancangan ni berjaya"Ellysha menaiki Ferrari 488 berwarna hitam miliknya untuk kembali ke rumah.
"haish fuck betul lah Elly ni"Denny bengis dengan amaran sepupu perempuannya itu.
Pada malam rumah Kayla , Kayla membuka laptop Macbook nya untuk membuat homework yang di berikan oleh gurunya.
Kring Kring , Kayla mengambil telefon nya kerana dia menerima panggilan dari kawannya iaitu Aireen.
"kau dah siap ke homework teacher Salina bagi ?"tanya Aireen kepada Kayla.
"aku dah siap homework tu"Kayla mambalas balik pertanyaan Aireen.
"alah kau ni selalu tak tunggu aku untuk sama" siapkan homework"Aireen mencebik mulut kerana Kayla siapkan kerja sekolahnya terlebih dahulu dari kawannya Aireen.
"kau yang lambat buat nak suruh aku tunggu fuck you"Kayla mencarut kepada Aireen.
"dah bye taknak kawan dengan kau dah shuh shuh"Aireen ugut dengan cara tidak mahu berkawan lagi dengan Kayla.
"taknak kawan sudah aku tutup call ni bwerk"Kayla menutup call yang ditelefon oleh kawannya itu.
Kayla mengingat balik jejaka yang dia terlanggar pagi tadi semasa mereka bertiga shopping.
"siapa lelaki tu eh ? macam pernah nampak tapi dekat mana ?"Kayla mengingat balik memori itu ketika dia melihat jejaka berambut hitam itu.
Di rumah Caiser , "Kayla aku semakin tertarik dengan kau , kau adalah first girl yang membuat seorang Caiser Daniel jatuh cinta dengan kau , aku tak akan membenarkan sesiapa yang menyentuh kau!! , "Du gehörst mir , Kayla Qish Sofea ich werde nicht zulassen dass irgendjemand es wagt meine Rechte zu beanspruchen"Caiser membisikkan didalam hatinya untuk memiliki seorang gadis cantik jelita berdarah Jerman Malaysia itu.
Keesokkan harinya , Kayla bangun dari katil bersaiz king miliknya untuk memulai sesi membersihkan dirinya di dalam bilik air.
"Kakak bangun cepat breakfast dengan adik-adik , mama dah lewat ni nak pergi office jangan lupa kejutkan Kayden dengan Kisya !!" Puan Faridah memberi tahu kepada anaknya untuk bangun bagi dan sarapan dengan adiknya.
"ye mama haish tak habis membebel je tahu orang tua ni , pergi lah office tu sibuk je nak bagitahu itu ini ergh serabut !!"Kayla serabut kepala dengan perintah yang diberikan oleh ibunya Puan Faridah , manakala ayahnya Dato Sri Raizen William masih di New york kerana ada urusan kerja.
"Kayden , Kisya turun breakfast !!" Kayla melaungkan nama adiknya untuk bersarapan pagi.
"wait kakak kita orang turun ni !!"Kayden dan Kisya membalas pertanyaan kakaknya.
"Baby nak syusyu tak ?"tanya Kayla kepada adik perempuannya.
"nak nak , baby nak syusyu"Kisya membalas pertanyaan kakaknya iaitu Kayla.
"wait eh , Kak Mah !! tolong buatkan susu untuk Kisya"Kayla memberi perintah kepada pembantu pribadinya iaitu Kak Mah untuk membuatkan susu Kisya.
"baik cik Kayla , saya buatkan"Kak Mah menerima perintah anak kepada majikannya.
"nah minum susu awak" Kayla memberi susu buatan Kak Mah kepada Kisya adik perempuannya.
"yey my syusyu"Kisya menyuapi puting botol susu kedalam mulutnya.
"Boy nak roti sapu jem strawberry !!"Kayden meminta tolong kakaknya untuk membuat satu roti disapu jem strawberry kerana Kayden sangat menyukai buah strawberry.
"nah roti boy , makan tau"Kayla menyuruh Kayden memakan roti yang dibuat oleh kakaknya.
"okey kakak love you !!"Kayden membalas jawaban kakaknya dengan cara yang sweet.
"love you more boy"Kayla turut membalas cara sweet adik lelakinya.
Hai guys , sweetkan adik beradik ni ? , nak bab yang baru ? sila vote tau muah love you guys❤️
YOU ARE READING
His Mysterious Habit [OG]
Mystery / Thriller"Aku tahu kau dalang disebalik pembunuhan ni" ujar Kayla "Hahahaha , kau tiada bukti untuk mengatakan yang aku dalang disebalik pembunuhan ni kayla !!" bengis seorang remaja perempuan berketurunan campur jerman malaysia itu , rasa ingin tahu kelanju...